Σχεδιασμός Οπτικής Επικοινωνίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων - Πασιθέη
Design of Visual Communication of Rented Rooms - Pasithei
Keywords
Ενοικιαζόμενα ; Πασιθέη ; Λογότυπο ; Εταιρική ταυτότητα ; Εφαρμογές λογοτύπου ; Αφίσες ; Έντυπα φυλλάδια ; Ψηφιακά μέσαAbstract
Η πτυχιακή εργασία αφορά τον σχεδιασμό τoυ λογοτύπου για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια στο Καρπενήσι, τον Ξενώνα Πασιθέη. Θα μελετηθεί
και θα σχεδιαστεί η εταιρική ταυτότητα, οι προωθητικές ενέργειες και οι εφαρμογές του λογοτύπου καθώς και τα ψηφιακά μέσα της επιχείρησης.
Αρχικά, στην πρώτη ενότητα παρουσιάζεται η έρευνα που έγινε για
τα ξενοδοχεία από τα αρχαία χρόνια μέχρι και τα πρώτα ξενοδοχεία της
Ελλάδας και στην δεύτερη ενότητα παρουσιάζεται η έρευνα σχετικά με
την έννοια του λογοτύπου, τα λογότυπα ανταγωνισμού, τον ξενώνα και το
όνομα του αλλά και έρευνα σχετικά με την γεωγραφική τοποθεσία του και
το τουριστικό ενδιαφερον της περιοχής.
Στην τρίτη ενότητα παρουσιάζονται οι ενέργειες που έγιναν για την ιδέα,
τον σχεδιασμό και την εξέλιξη του λογοτύπου καθώς και κάποιοι κανόνες
για την χρήση του. Αμέσως μετά παρουσιάζονται η ενότητα τέσσερα και
πέντε στις οποίες αναφέρονται η τυπογραφία και η χρωματική παλέτα
που έχουν επιλεχθεί για το λογότυπο.
Ακολουθεί η ενότητα έξι, όπου αναπτύσσεται η εταιρική ταυτότητα του
ξενώνα με την επαγγελματικη κάρτα, το επιστολόχαρτο, τον φάκελο αλληλογραφίας και τα pattern που σχεδιάστηκαν για διαφορες εφαρμογές και
η ενότητα επτά με τις εφαρμογές του λογοτύπου. Επιπλέον, στην ενότητα
οκτώ παρουσιάζονται αφίσες δρόμου και καταχώρηση περιοδικού για την
ανάδειξη και την προώθηση του ξενώνα.
Στην ενότητα εννιά παρουσιάζονται αρχικά τρία έντυπα φυλλάδια για
την ενημέρωση των επισκεπτών για τον ξενώνα και για το τι μπορούν να
δουν και να κάνουν κατα την επίσκεψή τους. Επίσης, έχουν σχεδιαστεί
card postal και ημερολόγιο με χωριά και αξιοθέατα της περιοχής.Τέλος,
στην ενότητα δέκα παρουσιάζονται ο σχεδιασμός ιστοσελίδας για τον ξενώνα και δημοσιεύσεις για τρέχουσα προσφορά στα social media.
Abstract
This thesis concerns the design of the logo for the rooms for rent in
Karpenissi, the Pasithei Guesthouse. The corporate identity, promotions
and logo applications as well as the company’s digital media will be
studied and designed.
Initially, the first section presents the research done on hotels from
ancient times to the first hotels in Greece and the second section
presents the research on the meaning of the logo, the competition logos,
the guesthouse and its name as well as research about its geographical
location and the touristic interest of the area.
The third section presents the idea, design and evolution of the logo
as well as some rules for its use. After that sections four and five are
presented, detailing the typography and color palette chosen for the logo.
This is followed by section six where the hostel’s corporate identity
is developed with the business card, letterhead, folder and patterns designed for various applications and section seven with the logo applications. Additionally, section eight presents street posters and a magazine
entry to highlight and promote the hostel.
Section nine initially presents three printed brochures to inform visitors
about the hostel and what they can see and do during their visit. Also,
postcards and a calendar with villages and attractions of the area have
been designed. Finally, section ten presents the website design for the
hostel and publications for offer on social media.