Δημιουργία εφαρμογής κινητού και προωθητικών μέσων για τις φιλοζωικές της Ελλάδας με την ονομασία woof
Create a mobile application and promotional media of the animals welfare organisations in Greece
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική ταυτότητα ; Διαφήμιση ; Υιοθεσία ; Δωρεά ; Φιλοξενία ; ΦιλοζωικέςΠερίληψη
Η διπλωματική εργασία μου εστιάζεται στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας με την ονομασία Woof, τον σχεδιασμό μιας εφαρμογής κινητών τηλεφώνων για φιλοζωικές οργανώσεις στην Ελλάδα και τις προωθητικές ενέργειες της. Το έργο περιλαμβάνει επιλογές όπως υιοθεσία, εθελοντισμός, δωρεά και φιλοξενία μέσω της εφαρμογής, δίνοντας στους χρήστες μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Η πρωταρχική στόχευση του έργου είναι να γεφυρώσει μία σημαντική κενωμένη περιοχή στην αγορά εργασίας σχετικά με την ευημερία των ζώων, προτείνοντας μία καινοτόμο προσέγγιση που μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις οργανώσεις και να εξασφαλίσει τη σωστή προβολή σε διάφορα διαφημιστικά μέσα.
Στο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας περιγράφεται η ανάλυση της ιδέας και η διαδικασία σχεδιασμού της ταυτότητας του εμπορικού σήματος, την εφαρμογή της και τα μέσα προώθησης. Αυτή η ενότητα εξετάζει τις βασικές αρχές και αξίες που διέπουν το εμπορικό σήμα μέσω της εννοιολογικής βάσης του Woof. Μελετά πώς αυτά τα στοιχεία παρουσιάζονται οπτικά και λειτουργικά στον σχεδιασμό της εφαρμογής, εξασφαλίζοντας μια συνεκτική και εντυπωσιακή εμπειρία για τον χρήστη.
Η προώθηση δραστηριοτήτων αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της υλοποίησης του έργου. Το θέμα της πτυχιακής εργασίας αναφέρεται σε τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ευαισθητοποιήσουν σχετικά με τα χαρακτηριστικά μιας εφαρμογής. Ο στόχος αυτών των δραστηριοτήτων είναι η ανάδειξη των μοναδικών προσόντων της εφαρμογής και τη δυνατότητά της να επηρεάσει την ευημερία των ζώων στην Ελλάδα. Με την αποτελεσματική προώθηση της εφαρμογής, στοχεύετέ στην αύξηση του αριθμού των χρηστών και στη δημιουργία μιας υποστηρικτικής κοινότητας που ασχολείται με τη βελτίωση της ζωής των αδέσποτων σκυλιών και των φιλοζωικών οργανώσεων.
Περίληψη
My thesis focuses on the creation of a corporate identity called Woof, the design of a mobile phone application for animal welfare organizations in Greece and its promotional activities. The project includes options such as adoption, volunteering, donation and hospitality through the app, giving users a complete experience. The primary aim of the project is to bridge an important gap in the animal welfare labour market by proposing an innovative approach that can support these organisations and ensure proper visibility in various advertising media.
The theoretical part of the paper describes the concept analysis and the process of designing the brand identity, its implementation and promotional media. This section examines the core principles and values that underpin the brand through the conceptual basis of Woof. It studies how these elements are presented visually and functionally in the design of the application, ensuring a coherent and engaging experience for the user.
The promotion of activities is an essential part of the project implementation. The topic of the thesis refers to techniques used to raise awareness about the features of an application. The goal of these activities is to highlight the unique qualities of the application and its potential to impact animal welfare in the country. By effectively promoting the app, we aim to increase the number of users and create a supportive community engaged in improving the lives of stray dogs and animal welfare organisations.