Show simple item record

Εργαλεία διαδικτυακού μαρκετινγκ και τουριστικοί προορισμοί

dc.contributor.advisorΣεργόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓκρέκας, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-09-09T07:03:49Z
dc.date.available2024-09-09T07:03:49Z
dc.date.issued2023-06-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7401
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7233
dc.description.abstractIn this study the main topic is the internet and the business models that exist which can help in developing tourism destinations. Firstly there is the meaning of the internet and some historical references, and after that we will be occupied we the types of business models that are developed over the years on the internet, such as e- commerse, e -mail marketing social media marketing etc. There is a vast development around the the types of marketing on the internet, and how it is uses for transactions. There is a chapter that revolves around management of tourism destinations and finally a case study about the attempts of promoting Athens in comparison with Rome as modern tourism destinations.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΠροώθησηel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΑθήναel
dc.subjectΡώμηel
dc.titleΕργαλεία διαδικτυακού μαρκετινγκ και τουριστικοί προορισμοίel
dc.title.alternativeOnline marketing tools and tourist destinationsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚικίλια, Αικατερίνα
dc.contributor.committeeΠαπαγεωργίου, Αθηνά
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel
dc.description.abstracttranslatedΣτην εν λόγω μελέτη ο κύριος θεματικός άξονας είναι το διαδίκτυο ως εργαλείο μάρκετινγκ και προώθησης τουριστικών προορισμών. Αρχικά επισημαίνεται η έννοια του διαδικτύου και οι εφαρμογές του, ενώ στην συνέχεια γίνεται εκτενής ανάλυση στα επιχειρηματικά μοντέλα που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο από πολλές πλέον επιχειρήσεις για να πουλήσουν και να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Ένα κεφάλαιο αφορά στην σύνδεση του διαδικτύου με την τουριστική δραστηριότητα και στον τρόπο με τον οποίο το διαδίκτυο χρησιμοποιείται ως εργαλείο μάρκετινγκ. Υπάρχει εκτενής ανάλυση και επεξήγηση των κυριότερων μορφών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, όπως το digital marketing, email marketing, website marketing κ.ά. Επιπροσθέτως υπάρχει ξεχωριστή αναφορά στους οργανισμούς οργάνωσης και διοίκησης τουριστικών προορισμών και στα χαρακτηριστικά τους. Κλείνοντας εξετάζεται η σύγκριση στην τουριστική δραστηριότητα και στα μέσα προώθησης της Ρώμης και της Αθήνας σχετικά με την χρήση του διαδικτύου ως εργαλείο μάρκετινγκ.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές