Show simple item record

Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ

dc.contributor.advisorΚάβουρα, Ανδρονίκη
dc.contributor.authorΥδραίου, Ανδριανή
dc.date.accessioned2024-09-23T07:24:32Z
dc.date.available2024-09-23T07:24:32Z
dc.date.issued2024-09-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7451
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7283
dc.description.abstractΗ έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης και τα πλεονεκτήματα των εφαρμογών αυτών, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες. Τα chatbots είναι ένα σύγχρονο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης, που έχει υιοθετηθεί σε μεγάλη κλίμακα από τις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις . Μέσω ερωτηματολογίων, μελετήθηκε η γενικότερη στάση και αποδοχή των ελλήνων καταναλωτών στα chatbots, χρησιμοποιώντας ως βασική θεωρία το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας (Technology Acceptance Model - TAM).el
dc.format.extent167el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectTAMel
dc.subjectTechnology acceptance modelel
dc.subjectΕικονικός συνομιλητήςel
dc.subjectΑποδοχή τεχνολογίαςel
dc.subjectChatbotel
dc.subjectΈλληνες καταναλωτέςel
dc.subjectArtificial intelligenceel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectVirtual assistantel
dc.subjectGreek consumersel
dc.titleΟ ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκel
dc.title.alternativeThe role of chatbots and their acceptance by Greek consumers in modern marketingel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeGiovanis, Apostolos
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThis research studies the connection between modern digital marketing and artificial intelligence (AI) technology. Specifically, the study presents the ways consumers interact with AI applications and the advantages of these applications for both businesses and customers. Chatbots are a contemporary AI tool that has been widely adopted by Greek businesses. Through questionnaires, the general attitude and acceptance of Greek consumers towards chatbots were studied, using the Technology Acceptance Model (TAM) as the primary theoretical framework.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές