Show simple item record

Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης σχολής γονέων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ)

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΖάχου, Ευτυχία
dc.contributor.authorΠασχέντη, Λαμπρινή
dc.date.accessioned2024-09-27T07:45:39Z
dc.date.available2024-09-27T07:45:39Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7477
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7309
dc.descriptionΗ παρούσα εργασία συμπληρωματικά με την διπλωματική εργασία “Πρότυπη μελέτη οργάνωσης & λειτουργίας Σχολής Γονέων σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.)” αποτελούν μέρη ενός συνολικού έργου που μελετά την οργάνωση και τη λειτουργία Σχολών Γονέων σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.el
dc.description.abstractΗ οικογένεια, ως θεμελιώδης θεσμός της κοινωνίας, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και την ευημερία των παιδιών. Οι γονείς, ως οι πρώτοι εκπαιδευτές και φροντιστές των παιδιών τους, οφείλουν να καλλιεργούν ένα περιβάλλον αγάπης, ασφάλειας και υποστήριξης, στο οποίο τα παιδιά θα μπορούν να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, κοινωνικά και πνευματικά, εξελισσόμενα σε υγιείς, ευτυχισμένους και υπεύθυνους πολίτες. Ωστόσο, η αποστολή αυτή των γονέων κρίνεται απαιτητική και πολύπλοκη, αν αναλογιστεί κανείς τις συνεχόμενες αλλαγές που συνοδεύουν την ανάπτυξη των παιδιών και τις συνακόλουθες προκλήσεις που οι γονείς αντιμετωπίζουν. Συνεπώς, καθίσταται αναγκαία η διαρκής μάθηση και υποστήριξη των γονέων σε θέματα γονεϊκότητας, προκειμένου να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται αποτελεσματικότερα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στις δράσεις πρόληψης και συμβουλευτικής που παρέχουν οι Σχολές Γονέων, εξερευνώντας τον ρόλο τους στην ενίσχυση της γονεϊκότητας και της οικογενειακής ευημερίας. Στο πρώτο μέρος της εργασίας εξετάζεται ο πολυδιάστατος ρόλος των γονέων, η αναγκαιότητα εκπαίδευσής τους και η επακόλουθη ίδρυση και λειτουργία των Σχολών Γονέων. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει τα ευρήματα της ποσοτικής έρευνας που διεξήχθη με στόχο την ανίχνευση των αντιλήψεων και αναγκών των γονέων στον δήμο Ιλίου αναφορικά με τις υποστηρικτικές δράσεις της Σχολής Γονέων. Τα δεδομένα που συλλέχθησαν από το θεωρητικό και ερευνητικό μέρος αξιοποιήθηκαν στην τρίτη και τελευταία φάση της εργασίας, για την εκπόνηση Σχεδίου Δράσης, που περιλαμβάνει ένα σύνολο δράσεων με πλήρη περιγραφή, πόρους, εμπλεκόμενους, δείκτες αποτίμησης, κινδύνους και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, σχεδιασμένο για την αποτελεσματική λειτουργία Σχολών Γονέων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.el
dc.format.extent229el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣχολές γονέωνel
dc.subjectΟμάδες γονέωνel
dc.subjectΑνάγκες γονέωνel
dc.subjectΓονεϊκή υποστήριξηel
dc.subjectΣχέδιο δράσηςel
dc.subjectΔήμος Ιλίουel
dc.subjectParenting schoolsel
dc.subjectParenting groupsel
dc.subjectParental needsel
dc.subjectParental supportel
dc.subjectAction planel
dc.subjectMunicipality of Ilionel
dc.titleΟλοκληρωμένο σχέδιο δράσης σχολής γονέων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ)el
dc.title.alternativeStudy of integrated action plan for parenting schools of Local Government Organizationsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe family, as a fundamental institution of society, plays a pivotal role in the development and well-being of children. Parents, as their children's first educators and caregivers, bear the responsibility of cultivating an environment of love, safety, and support, in which children can flourish physically, emotionally, socially, and spiritually, evolving into healthy, happy, and responsible citizens. However, this parental mission is often demanding and complex, considering the continuous changes that accompany children's development and the consequent challenges that parents face. Accordingly, ongoing parental education and support become essential for parents to effectively navigate these ever-changing circumstances. This thesis focuses on the preventive and counseling actions provided by Parenting Schools, exploring their role in strengthening parenting skills and family well-being. The first part of the thesis examines the multifaceted role of parents, the necessity of their education, and the subsequent establishment and operation of Parenting Schools. The second part presents the findings of a quantitative research study conducted to investigate the perceptions and needs of parents in the municipality of Ilion regarding the supportive actions of the Parental Education Center. The data collected from the theoretical and research phases were utilized in the third and final phase of the thesis to develop an Action Plan, which includes a set of actions with a complete description, resources, stakeholders/persons involved, evaluation indicators, risks, and an implementation timeline, designed for the effective operation of Parenting Schools of Local Government Organizations.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές