Show simple item record

Η συμβολή της ηγεσίας στην παρακίνηση των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας, στη συμμετοχή τους στην επαγγελματική κατάρτιση και τη συνεχή επιμόρφωσή τους - Η διερεύνηση των απόψεων των παιδαγωγών που εργάζονται στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς του Δήμου Περιστερίου

dc.contributor.advisorΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΡαφαηλίδου, Αγαθή Νεκταρία
dc.date.accessioned2024-10-24T08:48:08Z
dc.date.available2024-10-24T08:48:08Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7878
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7710
dc.description.abstractΗ επαγγελματική ανάπτυξη (ΕΑ) θεωρείται ως ένας θεμελιώδης μηχανισμός που παρέχει βάθος στη γνώση περιεχομένου και στις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών και δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να βελτιώσουν τον εαυτό τους στο επάγγελμά τους. Το κίνητρο για συμμετοχή στην επαγγελματική μάθηση και κατάρτιση μπορεί να προσεγγιστεί ως ένα πολυδιάστατο κατασκεύασμα, καθώς τα άτομα έχουν πολλούς λόγους για να εμπλέκονται σε μια συγκεκριμένη συμπεριφορά. Στη συγκεκριμένη έρευνα μελετήθηκε η συμβολή της ηγεσίας στην παρακίνηση των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας, στη συμμετοχή τους στην επαγγελματική κατάρτιση και τη συνεχή επιμόρφωσή τους. Αυτό επιτεύχθηκε με τη διερεύνηση των απόψεων των παιδαγωγών που εργάζονται στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς του Δήμου Περιστερίου. Διαπιστώθηκε ότι οι διευθυντές προωθούν πρακτικές οι οποίες συντείνουν στην εφαρμογή και χρήση της γνώσης σε ποικίλες μορφές, έχουν πειθώ, διαπραγματευτικές δεξιότητες και μεταβιβάζουν εξουσίες ασκώντας δημοκρατική διοίκηση. Ενθαρρύνουν την εφαρμογή συμμετοχικών διαδικασιών στη λήψη αποφάσεων και προσφέρουν εκπαιδευτικό υλικό και πόρους για τη στήριξη του διδακτικού προσωπικού στην εκπλήρωση των εκπαιδευτικών στόχων. Τέλος, προωθούν τη σύνδεση εμπειριών μάθησης στο σχολείο με πρακτικές οι οποίες λαμβάνουν χώρα εκτός σχολείου.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subjectΠαιδαγωγοί προσχολικής ηλικίαςel
dc.subjectΠαρακίνηση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subjectΔιευθυντήςel
dc.subjectΕπαγγελματική κατάρτισηel
dc.titleΗ συμβολή της ηγεσίας στην παρακίνηση των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας, στη συμμετοχή τους στην επαγγελματική κατάρτιση και τη συνεχή επιμόρφωσή τους - Η διερεύνηση των απόψεων των παιδαγωγών που εργάζονται στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς του Δήμου Περιστερίουel
dc.title.alternativeThe contribution of leadership to the motivation of preschool teachers, their participation in professional training and their continuing education - The investigation of the views of the educators working in the municipal daycare centers of the Municipality of Peristeriel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedProfessional development (PD) is seen as a fundamental mechanism that provides depth to teachers' content knowledge and teaching practices and enables professionals to improve themselves in their profession. Motivation to engage in vocational learning and training can be approached as a multidimensional construct, as individuals have multiple reasons for engaging in a particular behavior. In this specific research, the contribution of leadership to the motivation of preschool teachers, their participation in professional training and their continuous training was studied. This would be achieved by investigating the views of educators working in the municipal daycare centers of the Municipality of Peristeri. It was found that managers promote practices that contribute to the application and use of knowledge in a variety of forms, have persuasion, negotiation skills and delegate authority by exercising democratic management. They encourage the implementation of participatory decision-making processes and offer educational materials and resources to support teaching staff in meeting educational objectives. Finally, they promote the connection of learning experiences in school with practices that take place outside of school.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές