Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στις εκπαιδευτικές μονάδες: Προκλήσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΔόλγυρας, Ηλίας
dc.date.accessioned2024-10-30T08:19:19Z
dc.date.available2024-10-30T08:19:19Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7921
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7753
dc.description.abstractΗ Τεχνητή Νοημοσύνη νομοτελειακά θα εισαχθεί στη Εκπαιδευτική μας Διαδικασία. Οι Εφαρμογές της θα επηρεάσουν την Ταχύτητα όσο και την Αποτελεσματικότητα της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας. Επιπροσθέτως, θα αναδιαμορφώσουν τα Ωρολόγια Προγράμματα των ελληνικών σχολικών μονάδων. Πρέπει, λοιπόν, να διερευνηθεί η Στάση την Εκπαιδευτικών στην Ελλάδα απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Αλλά και οι Αντιλήψεις τους για την μεγιστοποίηση των Πλεονεκτημάτων των εφαρμογών της, κυρίως σε ό,τι αφορά στην Ανατροφοδότηση, στην έγκαιρη επισήμανση πιθανοτήτων Σχολικής Διαρροής, στην προαγωγή Εξατομικευμένης Μάθησης με τους Εικονικούς Βοηθούς Τάξης και με τα Chatbot, στα Συστήματα της Αναγνώρισης του Προσώπου, στα ποικίλα Αυτοματοποιημένα Συστήματα Αξιολόγησης και στα Ευφυή Συστήματα Διδασκαλίας, στην Φυσική Γλωσσική Επεξεργασία για τον εντοπισμό της λογοκλοπής. Επίσης, και για τα όποια ενδεχόμενα Ηθικά Διλήμματα που θα παρουσιαστούν, καθώς και με κινδύνους που θα σχετίζονται με την Ασφάλεια των Ιδιωτικών Δεδομένων. Oι εφαρμογές της ΤΝ στην ελληνική εκπαίδευση πιθανόν θα απορροφήσουν μέρος της διοικητικής δουλειάς των εκπαιδευτικών.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΕκπαιδευόμενοιel
dc.subjectΗθικά διλήμματαel
dc.subjectΕξατομικευμένη μάθησηel
dc.subjectΑποτελεσματικότητα διδασκαλίαςel
dc.subjectΠοιότητα εκπαίδευσηςel
dc.subjectΕιδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.subjectΡυθμιστικό πλαίσιοel
dc.subjectΠοιότητα εκπαιδευτικού έργουel
dc.subjectΜαθητικές δεξιότητεςel
dc.titleΗ εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στις εκπαιδευτικές μονάδες: Προκλήσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικώνel
dc.title.alternativeΤhe αpplication of artificial intelligence in educational units: Challenges and teachers' perceptionsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedArtificial Intelligence will eventually be introduced into our Educational Process. Its Applications will affect the Speed as well as the Efficiency of the Educational Process. In addition, they will reshape the Timetables of the Greek school units. Therefore, the Attitude of Educators in Greece towards Artificial Intelligence must be investigated. But also their Perceptions on maximizing the Advantages of its applications, mainly in terms of Feedback, the early identification of potential School Leakage, the promotion of Personalized Learning with Virtual Classroom Assistants and Chatbots, Facial Recognition Systems , the various Automated Assessment Systems and Intelligent Tutoring Systems, in Natural Language Processing for plagiarism detection., for any potential Ethical Dilemmas that may arise, as well as risks related to the Security of Private Data. The applications of IT in Greek education will probably absorb part of the administrative work of teachers.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές