Show simple item record

Αυτο-αποτελεσματικότητα και γνώση TPACK στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας εκτάκτου ανάγκης λόγω της πανδημίας COVID-19

dc.contributor.advisorΠαπανικολάου, Κυπαρισσία
dc.contributor.authorΒάθη, Σταματίνα
dc.date.accessioned2021-07-15T10:25:27Z
dc.date.available2021-07-15T10:25:27Z
dc.date.issued2021-07-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/792
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-643
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε προκειμένου να διερευνηθεί η συσχέτιση της αυτό-αποτελεσματικότητας και του βαθμού γνώσης TPACK των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας εκτάκτου ανάγκης, λόγω της πανδημίας COVID-19. Το TPACK αποτελεί ένα πλαίσιο περιγραφής της συνθετικής γνώσης που οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται να αναπτύξουν προκειμένου να εντάσσουν αποτελεσματικά την τεχνολογία στην εκπαιδευτική πράξη. Ως αυτό-αποτελεσματικότητα ορίζεται ο βαθμός στον οποίο οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι έχουν την ικανότητα να επηρεάσουν την επίδοση των μαθητών τους ή οι πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με το ότι μπορεί να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές τους μαθαίνουν καλύτερα, ακόμα και για εκείνους που αντιμετωπίζουν περισσότερες δυσκολίες ή στερούνται κινήτρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιφέρειας Β’ Αθηνών και χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική ανάλυση. Τα ευρήματα κατέδειξαν ότι όσο υψηλότερος είναι ο βαθμός γνώσης TPACK, τόσο ικανότεροι αισθάνονται οι εκπαιδευτικοί στην εφαρμογή ποικίλων στρατηγικών διδασκαλίας, στη διαχείριση της τάξης και στην προσπάθεια εμπλοκής των μαθητών στην εξ αποστάσεως διδασκαλία εκτάκτου ανάγκης.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕξ αποστάσεως διδασκαλίαel
dc.subjectTPACKel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΑυτο-αποτελεσματικότηταel
dc.titleΑυτο-αποτελεσματικότητα και γνώση TPACK στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας εκτάκτου ανάγκης λόγω της πανδημίας COVID-19el
dc.title.alternativeHow self-efficacy and TPACK knowledge of primary school teacher affects emergency remote teaching due to pandemic COVID-19el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤζελέπη, Μαρία
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThis master thesis was conducted in order to investigate the relationship between self-efficiency of primary school teachers and their level of TPACK (Technology Pedagogy Content Knowledge) in applying emergency remote teaching due to the COVID-19 pandemic. TPACK is a framework of the knowledge required to use technology in an educational setting in ways that are contextually authentic and pedagogically appropriate. The sample of this quantitative study were 110 primary school teachers operating in Athens, Greece. Our findings showed that with increasing TPACK knowledge-levels, the higher levels of self-efficacy the educators feel in applying diverse teaching strategies to manage their classrooms, and in their efforts to engage their students by using virtual means of education.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές