Show simple item record

Κοινωνικές ιστορίες και ΔΑΦ: Επίδραση και αποτελεσματικότητα σε μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΧατζηγεωργίου, Μαρία
dc.date.accessioned2024-10-31T06:21:31Z
dc.date.available2024-10-31T06:21:31Z
dc.date.issued2024-10-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7932
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7764
dc.description.abstractΟι μαθητές που ανήκουν στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) αντιμετω-πίζουν συνήθως συμπεριφορικά ή κοινωνικά προβλήματα. Οι δυσκολίες είναι πρόδηλες τόσο σε εκπαιδευτικό, όσο και σε κοινωνικό επίπεδο, για να προσαρμοστούν τα παιδιά με ΔΑΦ στην καθημερινότητα της κοινωνίας. Ακόμη, προβλήματα υπάρχουν στην επικοινωνία, την φαντασία, την προσοχή σε λεπτομέρειες και την εναλλαγή προσοχής. Οι υπεύθυνοι για την εκπαίδευση των παιδιών με ΔΑΦ - εκπαιδευτικοί, θεραπευτές, γονείς - οφείλουν να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα παρέμβασης, το οποίο έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες του προφίλ του εκάστοτε μαθητή με ΔΑΦ. Η Ειδική Εκπαιδευτική Αγωγή χρησιμοποιεί ποικίλες μεθόδους για την εκμάθηση γνωστικών, κοινωνικών ή συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών. Η χρήση των κοινωνικών ιστο-ριών είναι μία από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ, διότι δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες, όπως κοινωνικές, συμπε-ριφορικές, γνωστικές ή συναισθηματικές. Έτσι, θεωρείται αναγκαία μία εκτενή ανασκόπηση για την επίδραση και την αποτελεσματικότητα των κοινωνικών ιστοριών όταν εφαρμόζο-νται σε μαθητές με ΔΑΦ.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚοινωνικές ιστορίεςel
dc.subjectΑποτελεσματικότηταel
dc.subjectΔημοτική εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαταραχή αυτιστικού φάσματοςel
dc.titleΚοινωνικές ιστορίες και ΔΑΦ: Επίδραση και αποτελεσματικότητα σε μαθητές δημοτικής εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeSocial stories and ASD: Influence and effectiveness at students in primary schoolel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeMOUSENA, ELENI
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedStudents with Autism Spectrum Disorder (ASD) typically face behavioral or so-cial challenges. Difficulties are evident both in educational and social settings, as children with ASD struggle to adapt to the demands of everyday societal life. Additionally, issues arise in communication, imagination, attention to detail, and switching focus. Those responsible for the education of children with ASD- educators, therapists, parents- must design and im-plement an intervention program tailored to the abilities and needs of each individual stu-dent with ASD. Special Education utilizes various methods in the education of children with ASD, as they provide opportunities for students to develop skills such as social, behavioral, cognitive, or emotional. Thus, a comprehensive review is deemed necessary to assess the impact and effectiveness of social stories when applied to students with ASD.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές