Show simple item record

Ο ρόλος της τέχνης στην ειδική αγωγή σε βαθμίδες του δημοτικού. Βιβλιογραφική μελέτη.

dc.contributor.advisorDeli, Ermioni
dc.contributor.authorΑυγουλάς, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΜπούσι, Τζουλιέτα
dc.date.accessioned2024-11-25T10:06:34Z
dc.date.available2024-11-25T10:06:34Z
dc.date.issued2024-10-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8092
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7924
dc.description.abstractΘέμα της εν λόγω εργασίας αποτελεί η αποτελεσματικότητα της χρήσης των εικαστικών τεχνών στην ειδική αγωγή. Ο ρόλος της τέχνης, εν γένει, σε εκπαιδευτικά προγράμματα που αφορούν μαθητές με αναπηρίες/ αναπτυξιακές διαταραχές/ ψυχιατρικές διαταραχές/ πολιτισμικές διαφορές συναντάται σημαντικά στη σύγχρονη βιβλιογραφία. Στη συγκεκριμένη εργασία δόθηκε έμφαση στις έρευνες που αφορούν βαθμίδες του δημοτικού. Η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε είναι κυρίως ξενόγλωσση καθώς δεν εντοπίστηκε σημαντικός αριθμός ελληνικών ερευνών. Η αναζήτηση πραγματοποιήθηκε στις βάσεις δεδομένων European Journal of specials needs education και ERIC-Institute of Education Studies. Από τα αποτελέσματα της αναζήτησης αποκλείστηκαν οι έρευνες που αφορούσαν στη χρήση μουσικών και δραματικών τεχνών. Η εν λόγω μεθοδολογική επιλογή εξυπηρετεί την επίτευξη ομοιογένειας στα ερευνητικά αποτελέσματα.el
dc.format.extent30el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕικαστικές τέχνεςel
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΜαθητές με αναπηρίεςel
dc.subjectΑναπτυξιακές διαταραχέςel
dc.subjectΣυμπεριληπτική εκπαίδευσηel
dc.titleΟ ρόλος της τέχνης στην ειδική αγωγή σε βαθμίδες του δημοτικού. Βιβλιογραφική μελέτη.el
dc.title.alternativeThe role of art in special education in elementary grades. Bibliographical study.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKARKALOUSOS, PETROS
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικίαel
dc.contributor.masterΕπιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe topic of this work is the effectiveness of using visual arts in special education. The role of art, in general, in educational programs for students with disabilities, developmental disorders, psychiatric disorders, and cultural differences is significantly addressed in the contemporary literature. This paper emphasizes research related to elementary school levels. The literature used is primarily in foreign languages, as a significant number of Greek studies were not identified. The search was conducted in the databases of the European Journal of Special Needs Education and ERIC-Institute of Education Studies. Studies concerning the use of music and drama arts were excluded from the search results. This methodological choice serves to achieve homogeneity in the research results.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές