dc.contributor.advisor | Deli, Ermioni | |
dc.contributor.author | Αυγουλάς, Ευάγγελος | |
dc.contributor.author | Μπούσι, Τζουλιέτα | |
dc.date.accessioned | 2024-11-25T10:06:34Z | |
dc.date.available | 2024-11-25T10:06:34Z | |
dc.date.issued | 2024-10-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8092 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7924 | |
dc.description.abstract | Θέμα της εν λόγω εργασίας αποτελεί η αποτελεσματικότητα της χρήσης των εικαστικών τεχνών στην ειδική αγωγή. Ο ρόλος της τέχνης, εν γένει, σε εκπαιδευτικά προγράμματα που αφορούν μαθητές με αναπηρίες/ αναπτυξιακές διαταραχές/ ψυχιατρικές διαταραχές/ πολιτισμικές διαφορές συναντάται σημαντικά στη σύγχρονη βιβλιογραφία. Στη συγκεκριμένη εργασία δόθηκε έμφαση στις έρευνες που αφορούν βαθμίδες του δημοτικού. Η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε είναι κυρίως ξενόγλωσση καθώς δεν εντοπίστηκε σημαντικός αριθμός ελληνικών ερευνών. Η αναζήτηση πραγματοποιήθηκε στις βάσεις δεδομένων European Journal of specials needs education και ERIC-Institute of Education Studies. Από τα αποτελέσματα της αναζήτησης αποκλείστηκαν οι έρευνες που αφορούσαν στη χρήση μουσικών και δραματικών τεχνών. Η εν λόγω μεθοδολογική επιλογή εξυπηρετεί την επίτευξη ομοιογένειας στα ερευνητικά αποτελέσματα. | el |
dc.format.extent | 30 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εικαστικές τέχνες | el |
dc.subject | Ειδική αγωγή | el |
dc.subject | Μαθητές με αναπηρίες | el |
dc.subject | Αναπτυξιακές διαταραχές | el |
dc.subject | Συμπεριληπτική εκπαίδευση | el |
dc.title | Ο ρόλος της τέχνης στην ειδική αγωγή σε βαθμίδες του δημοτικού. Βιβλιογραφική μελέτη. | el |
dc.title.alternative | The role of art in special education in elementary grades. Bibliographical study. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | KARKALOUSOS, PETROS | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |
dc.contributor.master | Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The topic of this work is the effectiveness of using visual arts in special education. The role of art, in general, in educational programs for students with disabilities, developmental disorders, psychiatric disorders, and cultural differences is significantly addressed in the contemporary literature. This paper emphasizes research related to elementary school levels. The literature used is primarily in foreign languages, as a significant number of Greek studies were not identified. The search was conducted in the databases of the European Journal of Special Needs Education and ERIC-Institute of Education Studies. Studies concerning the use of music and drama arts were excluded from the search results. This methodological choice serves to achieve homogeneity in the research results. | el |