Στρατηγικές διαδικτυακής διαφήμισης και η επίδραση τους στον εναλλακτικό τουρισμό
Online advertising strategies and their impact on alternative tourism
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Στεργίου, Μυρτώ - Μαρία
Ημερομηνία
2024-11-18Επιβλέπων
Κάβουρα, ΑνδρονίκηΛέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Διαφήμιση ; Τουρισμός ; Εναλλακτικός τουρισμός ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Digital marketingΠερίληψη
Το θέμα της πτυχιακής εργασίας αφορά τη διερεύνηση των στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) και της διαφήμισης και την επίδρασή τους στον εναλλακτικό τουρισμό.
Περίληψη
The topic of the thesis focuses on the exploration of digital marketing and advertising strategies and their impact on alternative tourism.