Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών – Η συμβολή της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.authorΓεωργιάδης, Χαράλαμπος
dc.date.accessioned2021-07-20T12:02:36Z
dc.date.available2021-07-20T12:02:36Z
dc.date.issued2021-07-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/857
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-708
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών, και ο τρόπος που θα μπορούσε να συμβάλει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως ένα εργαλείο επιμόρφωσης σε απομακρυσμένες περιοχές. Επιπρόσθετα, διερευνώνται οι αντιλήψεις τους αναφορικά με τον τρόπο σχεδιασμού και οργάνωσης των επιμορφωτικών προγραμμάτων, ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες των εκπαιδευτικών τόσο κατά το γνωστικό αντικείμενο όσο και κατά το πλαίσιο βάση του οποίου οργανώνονται και υλοποιούνται. Έγινε στατιστική σύγκριση, με τη χρήση του SPSS, καταγραφή των απόψεων των 31 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Χορηγήθηκαν ερωτηματολόγια ερωτήσεων κλειστού και ανοικτού τύπου μέσω της πλατφόρμας googleforms ώστε να καταγραφούν οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις εμπειρίες τους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, καθώς και τα συμπεράσματα τους για την υλοποίηση των εξ αποστάσεως επιμορφώσεων. Στα αποτελέσματα, διαπιστώνεται η επιθυμία των εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα και η ανάγκη για συστηματική κατάρτιση σε συγκεκριμένες θεματικές περιοχές. Ακόμη, διαπιστώνεται η επιθυμία τους τόσο για δια ζώσης επιμόρφωση όσο και για εξ αποστάσεως, καθώς θεωρούν πως με τον τρόπο αυτό πραγματοποιείται η μέγιστη δυνατή πρόσληψη των νέων γνώσεων και δεξιοτήτων. Συμπερασματικά, διαπιστώνεται πως το εργαλείο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι δυνατό να υποστηρίξει τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών του δείγματος, οι οποίοι στερούνται ευκαιριών που θα επέτρεπαν την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους, ώστε να ασκήσουν αποτελεσματικότερα τα καθήκοντά τους, βελτιώνοντας συνάμα την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητα της Θράκης.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMειονοτική εκπαίδευσηel
dc.subjectEξ αποστάσεων επιμόρφωσηel
dc.subjectEκπαιδευτικοίel
dc.titleΔιερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών – Η συμβολή της εξ αποστάσεως επιμόρφωσηςel
dc.title.alternativeAn investigation on the training needs of teachers employed in minority primary schools of the Municipality of Arriana – the contribution of distance learningel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΝταλιάνη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this research work is to investigate the educational needs of teachers working in minority primary schools in the Municipality of Arriana, and how distance learning could contribute as a training tool in remote areas. In addition, their perceptions of how training programs are designed and organized are explored in order to serve the needs of teachers both in the field of knowledge and in the context in which they are organized and implemented. Method: A statistical comparison was made, using SPSS, recording the views of 31 Primary Education teachers. Closed and open-ended questionnaires were provided through the googleforms platform to record teachers' attitudes and views on their experiences and problems, as well as their conclusions on the implementation of distance training. Results:The results show teachers' desire to participate in distance training programs and the need for systematic training in specific thematic areas. Moreover, their desire for both lifelong and distance learning is noted, as they consider that this makes the maximum possible recruitment of new knowledge and skills. Discussion: In conclusion, it is noted that the tool of distance learning can support the educational needs of the teachers in the sample, who lack opportunities that would allow them to strengthen their skills in order to carry out their tasks more effectively, while improving the quality of education provided to students of the Muslim minority of Thrace.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές