Show simple item record

Σύγχρονες εξελίξεις των παιδιών με ΔΕΠ-Υ και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

dc.contributor.advisorKonstanti, Ourania
dc.contributor.authorΓιαννίκη, Ειρήνη
dc.date.accessioned2021-07-21T13:22:33Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/890
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-741
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στον ορισμό της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) καθώς και των πρωτογενών χαρακτηριστικών της. Αναλύεται η έννοια της ΔΕΠ-Υ σε όλα τα στάδια ανάπτυξης του παιδιού. Συγκεκριμένα αναλύονται τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά που εμφανίζονται από τη βρεφική ηλικία μέχρι και την ενήλικη ζωή. Γίνεται μία προσπάθεια εύρεσης των κύριων αιτιών εμφάνισής της καθώς επίσης της έγκαιρης διάγνωσης και αντιμετώπισής της. Στη συνέχεια, δίνεται ο ορισμός των μαθησιακών δυσκολιών και παρατίθενται τα γενικά χαρακτηριστικά των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Σημαντική θεωρείται η εύρεση της αιτιοπαθογένειας και η διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών. Γίνεται μία νύξη για την συνύπαρξη της ΔΕΠ-Υ με τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και ειδικότερα εξετάζεται η συννοσηρότητά της με τις μαθησιακές δυσκολίες, τη δυσλεξία και τις διαταραχές συμπεριφοράς. Τέλος, παρουσιάζεται ο επιπολασμός της ΔΕΠ-Υ στην Ελλάδα και παγκοσμίως, η φαρμακευτική παρέμβαση, η γονιδιακή προσέγγιση, οι βιοδείκτες, τα ψηφιακά εργαλεία καθώς και οι καινοτόμες παιδαγωγικές μέθοδοι που εφαρμόζονται σε περιπτώσεις παιδιών με ΔΕΠ-Υ.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔΕΠΥel
dc.subjectΕιδικές Μαθησιακές Δυσκολίεςel
dc.titleΣύγχρονες εξελίξεις των παιδιών με ΔΕΠ-Υ και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίεςel
dc.title.alternativeModern developments of children with ADHD and Special Learning Disabilitiesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΑνδρή, Ελισάβετ
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedOn the current diploma thesis, we make a reference on the definition of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) as well as its primary characteristics. We analyzed the concept of ADHD on every child’s developmental stage. More specifically, we analyzed the dominant characteristics that appear from infancy to adulthood. An attempt is made to find the main causes of this disorder as well as its early diagnosis and treatment. Subsequently, the definition of learning disabilities is presented and a number of general characteristics of children diagnosed with these disabilities are listed. Finding the cause of pathogenesis and diagnoses of learning disabilities is of major importance. There is an opinion of coexistence and co-morbidity of ADHD with Special Learning Disabilities and dyslexia and behavioral disorders. Finally, we present the prevalence of ADHD in Greece and worldwide, the drug intervention, the gene approach, biomarkers, the use of digital tools as well as the innovators pedagogical methods applied in cases of children with ADHD.el
dcterms.embargoTerms6 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-01-20T13:22:33Z


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές