Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για κινητές συσκευές με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Bandura για την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων φυσικής αγωγής
Development of an educational game for mobile devices using Bandura's socio-cognitive theory for learning the rules of basic sports in physical education
Keywords
Ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι ; Ψηφιακές τεχνολογίες ; Σχεδιασμός εκπαιδευτικού παιχνιδιού ; Φυσική αγωγή ; Κοινωνική θεωρία της μάθησηςAbstract
Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι μια δραστηριότητα η οποία χαρακτηρίζεται από οργάνωση και αποσκοπεί στο να προσφέρει τόσο ψυχαγωγία όσο και μάθηση. Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον, είναι αδιαμφισβήτητο ότι η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών και των εκπαιδευτικών παιχνιδιών αποτελεί πλέον κάτι δεδομένο και η εκπαιδευτική διαδικασία εφαρμόζει την προώθηση και τον σχεδιασμό τους σε όλο της το εύρος. Στην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού με χρήση της εφαρμογής MIT App Inventor σε μορφή quiz με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Albert Bandura και με σκοπό την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων Φυσικής Αγωγής.
Abstract
Digital educational games are an activity that is characterized by organization and aims to offer both entertainment and learning.In the modern educational environment, it is indisputable that the use of digital technologies and educational games is now a given and the educational process implements their promotion and design in its full range.In the present bachelor dissertation, an educational game was designed in the application MIT App inventor in the form of a quiz in order to learn the rules of basic physical education using the sociological theory of Albert Bandura.