Show simple item record

Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για κινητές συσκευές με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Bandura για την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων φυσικής αγωγής

dc.contributor.advisorΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.authorΛαζαρίδη, Χρύσα
dc.date.accessioned2021-07-22T08:45:42Z
dc.date.available2021-07-22T08:45:42Z
dc.date.issued2021-07-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/909
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-760
dc.description.abstractΤα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι μια δραστηριότητα η οποία χαρακτηρίζεται από οργάνωση και αποσκοπεί στο να προσφέρει τόσο ψυχαγωγία όσο και μάθηση. Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον, είναι αδιαμφισβήτητο ότι η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών και των εκπαιδευτικών παιχνιδιών αποτελεί πλέον κάτι δεδομένο και η εκπαιδευτική διαδικασία εφαρμόζει την προώθηση και τον σχεδιασμό τους σε όλο της το εύρος. Στην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού με χρήση της εφαρμογής MIT App Inventor σε μορφή quiz με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Albert Bandura και με σκοπό την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων Φυσικής Αγωγής.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΨηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδιel
dc.subjectΨηφιακές τεχνολογίεςel
dc.subjectΣχεδιασμός εκπαιδευτικού παιχνιδιούel
dc.subjectΦυσική αγωγήel
dc.subjectΚοινωνική θεωρία της μάθησηςel
dc.titleΑνάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για κινητές συσκευές με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Bandura για την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων φυσικής αγωγήςel
dc.title.alternativeDevelopment of an educational game for mobile devices using Bandura's socio-cognitive theory for learning the rules of basic sports in physical educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.committeeΤζουβέλη, Παρασκευή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedDigital educational games are an activity that is characterized by organization and aims to offer both entertainment and learning.In the modern educational environment, it is indisputable that the use of digital technologies and educational games is now a given and the educational process implements their promotion and design in its full range.In the present bachelor dissertation, an educational game was designed in the application MIT App inventor in the form of a quiz in order to learn the rules of basic physical education using the sociological theory of Albert Bandura.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές