Show simple item record

Η μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο και οι παράγοντες που την επηρεάζουν

dc.contributor.advisorΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.advisorΜπελέση, Βασιλική
dc.contributor.authorΜούρτου, Παγώνα
dc.date.accessioned2021-07-28T07:22:10Z
dc.date.available2021-07-28T07:22:10Z
dc.date.issued2021-07-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/983
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-834
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στο ζήτημα της μετάβασης του παιδιού από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο καθώς και στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Συγκεκριμένα, αρχικά προσδιορίζεται εννοιολογικά ο όρος «μετάβαση» και οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί κατά καιρούς γι’ αυτήν και στη συνέχεια δίνεται βάση στη σημασία της για το παιδί και στα οφέλη της ομαλής μετάβασης. Επιπλέον, αναλύονται διεξοδικά όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν τη μετάβαση, με την έννοια όλων των εμπλεκόμενων μελών και φορέων σε αυτή. Έτσι, πέραν από το παιδί, σημαντικός είναι ο ρόλος της οικογένειας, των εκπαιδευτικών, του εκπαιδευτικού συστήματος και του κοινωνικού και πολιτισμικού πλαισίου. Η συνεργασία των μελών και η «συνέχεια» των φορέων, αποτελούν λέξεις – κλειδιά σε αυτη τη διαδικασία. Παράλληλα, η ύπαρξη κατάλληλα σχεδιασμένων προγραμμάτων μετάβασης, τα οποία ενισχύουν την ομαλή προσαρμογή του παιδιού μέσω πρακτικών και στρατηγικών, κρίνεται αναγκαία. Τέλος, γίνεται διερεύνηση των πορισμάτων της διεθνούς βιβλιογραφίας, αναλύονται τα συμπεράσματα και εκφράζονται προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜετάβασηel
dc.titleΗ μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο και οι παράγοντες που την επηρεάζουνel
dc.title.alternativeThe children’s transition from the nursery school to primary school and the factors that affect herel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜπελέση, Βασιλική
dc.contributor.committeeΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis research focuses on the transition of a child from kindergarten to primary school as well as the factors that influence this transition. Specifically, initially the term “transition” is defined and the theories that have been developed about it are presented. Next, its importance is emphasized in addition to the benefits for the child, provided this transition is smooth. Furthermore, all the factors that influence the transition are meticulously analyzed as far as the members and the institutions involved. Thus, besides the child, the role of the family and the educators, as well as the educational system, the social and cultural frame are critical. The collaboration of the members and “later” of the institutions constitute key words in this process. At the same time, the existence of properly designed transition programs is deemed of the essence. Finally, the conclusions reached on this matter, found in the international bibliography, are presented and analyzed and suggestions for future research are made. Keywords: transition, kindergarten, elementary school, child, collaboration, continuity, programs, practices.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές