Πολυνόη
Το Ιδρυματικό Αποθετήριο είναι μια ψηφιακή υπηρεσία που συγκεντρώνει, τεκμηριώνει και προβάλλει την επιστημονική παραγωγή του Ιδρύματος. Τα αποθετήρια αποτελούν σημαντικά εργαλεία για την διατήρηση του κληροδοτήματος ενός οργανισμού, καθώς διευκολύνουν την ψηφιακή διατήρηση και την ακαδημαϊκή επικοινωνία. Η λειτουργία του Ιδρυματικού Αποθετηρίου Δυτικής Αττικής συντονίζεται από την Πανεπιστημιακή μονάδα των Βιβλιοθηκών
Κοινότητες στο Αποθετήριο
Επιλέξτε κοινότητα για να πλοηγηθείτε στις συλλογές της.
Πρόσφατες Υποβολές
-
Ευρωπαϊκή πολιτική για τη σύγχρονη ενεργειακή μετάβαση και η εφαρμογή των Ευρωπαϊκών κανονισμών και οδηγιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-23)Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ΕΕ στον τομέα της ενέργειας περιλαμβάνουν ζητήματα όπως η εξάρτηση από τις εισαγωγές ενεργειακών πόρων, οι υψηλές και ασταθείς τιμές της ενέργειας, η διογκούμενη ενεργειακή ζήτηση, οι ... -
«Περιβαλλοντική Τέχνη (Trash Art) και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο σχολικό σύστημα»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-22)Έτσι μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση που παρατίθεται παρακάτω διακρίνεται μια πηγαία θετική επιρροή στον ψυχισμό και στην αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών όλων των τάξεων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ... -
Αντιγραφική μελέτη με σκοπό την μορφολογική ανάλυση υλικών, τεχνικών και εικαστικής προσέγγισης του ζωγράφου Edvard Munch
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει με χρονολογική ακολουθία την δημιουργία προσωπογραφιών του ζωγράφου Edvard Munch. Παρουσιάζει τα καλλιτεχνικά κινήματα και τα πολιτιστικά πλαίσια της εποχής του. Παράλληλα εξετάζει τις ... -
Γνώσεις και απόψεις μαιών/μαιευτών και μαιευτήρων-γυναικολόγων σχετικά με τη διενέργεια περινεοτομίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-11-29)Εισαγωγή: Η περινεοτομία είναι μία χειρουργική τομή η οποία εκτελείται στο περίνεο κατά το δεύτερο στάδιο του τοκετού με σκοπό τη διεύρυνση του στομίου του κόλπου και τη διευκόλυνση του τοκετού. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας ... -
Η επίδραση των εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή: Η περίπτωση της μάρκας Stoiximan
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-12)Τα τελευταία χρόνια η μεταφορά της καταναλωτικής δραστηριότητας στο online περιβάλλον είναι αδιαμφισβήτητη. Η διαδικτυακή διαφήμιση και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην αύξηση ...