Browsing by Graduate study "Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη"
Now showing items 23-42 of 76
-
Διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών της Β Γυμνασίου αναφορικά με την αξονική συμμετρία μέσω της επεξεργασίας ψηφιακού μοντέλου στο προγραμματιστικό περιβάλλον MaLT2
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε έρευνα με στόχο να μελετήσει τις νοηματοδοτήσεις μαθητών, της Β΄ Γυμνασίου, αναφορικά με την αξονική συμμετρία. Συγκεκριμένα, στόχος της έρευνας είναι να ... -
Ένα πλαίσιο αναφοράς για τη διάγνωση λαθών, παρανοήσεων και μεταφοράς γνώσης στην εκμάθηση Αγγλικών ως δεύτερη γλώσσα με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09)Η εκμάθηση ξένων γλωσσών θεωρείται πολύ σημαντική για την επιτυχημένη πορεία κάθε ανθρώπου. Ιδιαίτερα η αγγλική γιατί ομιλείται από ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού, αποτελεί την πρώτη επιλογή ξένης γλώσσας για ... -
Εκπαιδευτική αξιοποίηση κοινωνικού ψηφιακού αποθετηρίου για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Από τις αρχές του 21ου αιώνα το κίνημα της Ανοιχτής Εκπαίδευσης έχει αναδειχθεί σε έναν σημαντικό τομέα στον χώρο της εκπαίδευσης. Στενά συνδεδεμένη με αυτήν είναι οι Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (ΑΕΠ), οι οποίοι φιλοξενούνται ... -
Ενίσχυση της υπολογιστικής σκέψης των μαθητών μέσα από ψηφιακά παιχνίδια στο μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-21)Η παρούσα διατριβή διερευνά τη χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών ως μέσο ενίσχυσης της υπολογιστικής σκέψης των μαθητών στο μάθημα "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας". Η χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση έχει αποδειχθεί ... -
Ενσωμάτωση κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων σε ψηφιακά παιχνίδια προσομοίωσης για το μάθημα της Τεχνολογίας στην Γ’ τάξη Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η Τεχνολογία είναι από τη φύση της ένα διαθεματικό αντικείμενο με κοινωνικές προεκτάσεις. Το Α.Π.Σ περιορίζεται μέσω του βιβλίου, σε ένα αποστειρωμένο επιστημονικά περιβάλλον και δεν προβάλει τον κοινωνιολογικό χαρακτήρα ... -
Εξερευνώντας την υπολογιστική σκέψη στην εκπαιδευτική ρομποτική και εικαστική τέχνη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: μια καινοτόμος προσέγγιση με βάση τη μεθοδολογία FERTILE
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-04-10)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Διιδρυματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη» των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ΑΣΠΑΙΤΕ. Ο στόχος της παρούσας ... -
Επιδράσεις της ομαδοσυνεργατικής ψηφιακής αφήγησης μαθητών Δημοτικού στην δημιουργική γραφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει μια διαφορετική προσέγγιση για την βελτίωση του γραπτού λόγου των μαθητών η οποία βασίστηκε σε μια δραστηριότητα δημιουργικής γραφής στο μάθημα της Γλώσσας. Σκοπός της παρούσας ... -
Επιστρατεύοντας τη συνεργατική ψηφιακή αφήγηση για την προσέγγιση επιχειρηματικών εννοιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τη χρήση της συνεργατικής ψηφιακής αφήγησης στην προσέγγιση συγκεκριμένων επιχειρηματικών εννοιών. Ειδικότερα, στην έρευνα αυτή θα διερευνηθεί ... -
Εφαρμογή για κινητές συσκευές για την εκπαίδευση θεμάτων πληροφορικής στη Γ’ Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Η νέα γενιά εφήβων μαθητών, τα τελευταία χρόνια, δείχνει πως χρησιμοποιεί τους υπολογιστές, τα κινητά και το διαδίκτυο με ταχύτατους ρυθμούς. Οι νέες τεχνολογίες καθώς και η εκπαιδευτική πληροφορική έχουν επηρεάσει ... -
Εφαρμογή για κινητές συσκευές για την εκπαίδευση του θέματος της Αρχιτεκτονικής Η/Υ στην Β ’Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Στο πλαίσιο αυτής της διπλωματικής εξετάσαμε εάν η εφαρμογή με τίτλο Αρχιτεκτονική Υπολογιστών (computer architecture) για κινητές συσκευές εκπαίδευσε τους μαθητές της Β’ Γυμνάσιου για θέματα της αρχιτεκτονικής Η/Υ της ... -
Εφαρμογή της μεθόδου ψηφιακής αφήγησης για την Εκπαίδευση Ενηλίκων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-01)Η παρούσα μελέτη διερευνά την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής αφήγησης ως παιδαγωγικού εργαλείου για την ενίσχυση της μάθησης και της εκπαίδευσης, ιδίως στο πλαίσιο της γονικής εκπαίδευσης. Η έρευνα διερευνά τον αντίκτυπο ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στη β/θμια εκπαίδευση για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας σε μαθητές με ποικιλότητα εκπαιδευτικών αναγκών. Μια μελέτη περίπτωσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07)Στην προσπάθεια βελτίωσης των εκπαιδευτικών πρακτικών που υπαγορεύεται από την ψηφιακή εποχή, η εκπαιδευτική αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας-EΠ (Augmented Reality-ΑR) κεντρίζει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον ... -
Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αποτελεί μια αναδυόμενη τεχνολογία που προσφέρει καινοτόμες δυνατότητες στην Εκπαίδευση. Παρά το γεγονός πως έχουν πραγματοποιηθεί πολλές έρευνες στον τομέα της Επαυξημένης πραγματικότητας, δεν ... -
Η αξιοποίηση του Minecraft Education Edition στη διδασκαλία της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ως γνωστικό εργαλείο που διευκολύνει τη μάθηση και ενισχύει την κριτική σκέψη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία (Μ.Δ.Ε.), παρουσιάζει μια διαφορετική προσέγγιση για τη διδασκαλία των νεολιθικών οικισμών του ελλαδικού χώρου, στο μάθημα της Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ... -
Η επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση: συγκριτική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09-20)Αυτή η μελέτη αποτελεί μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την επαυξημένη πραγματικότητα (ΕΠ) που χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Αναζητήθηκαν στοιχεία σχετικά με παράγοντες όπως το έτος ... -
Η εφαρμογή της εκπαιδευτικής ρομποτικής στη διδασκαλία του έντεχνου λόγου για την καλλιέργεια δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09)Η παρούσα ερευνητική απόπειρα διεξήχθη ως διπλωματική εργασία στο πλαίσιο του Διιδρυματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη» των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ... -
Η εφαρμογή της προσέγγισης STEAM σε ανοικτούς χώρους δημιουργίας – Μakerspaces, με σκοπό το μετασχηματισμό της Υπολογιστικής Σκέψης σε μαθητές προσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022)Η παρούσα ερευνητική μελέτη αποτελεί μία συνεισφορά στη συζήτηση που θέτει την Υπολογιστική Σκέψη ως θεμελιώδη νοητική διεργασία επίλυσης προβλημάτων. Ο σκοπός ήταν να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο μετασχηματίζεται η ... -
Η θεσιακή αξία στον ψηφιακό “Άβακα” σε μαθητές με προβλήματα ακοής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει αν οι μαθητές με προβλήματα ακοής της Ε’ τάξης, ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κωφών, γνωρίζουν τη δομή του δεκαδικού συστήματος αρίθμησης και πιο συγκεκριμένα την αξία που ... -
Η συμβολή του μοντέλου ΑΙ Learning στις στάσεις και στην αυτό- αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών Α-βαθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-21)Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της συμβολής του μοντέλου ΑΙ Learning στις στάσεις και στην αυτό-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών Α-βαθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Στην έρευνα ... -
Η χρήση του ChatGPT ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: μία μελέτη περίπτωσης στο μάθημα της γεωγραφίας ΣΤ’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-21)Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται κυρίως για την τεχνολογική εξέλιξη και την ψηφιοποίηση των μέσω, σε κάθε επικείμενο κλάδο. Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαιδευτική διαδικασία φαίνεται να βιώνει έντονα αυτές τις αλλαγές και να ...