Browsing by Keywords "Συσκευασία"
Now showing items 7-26 of 35
-
Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας (Fruit Box)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-08-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει να κάνει με την δημιουργία μιας εταιρικής ταυτότητας για προϊόν παιδικού φυσικού χυμού. Τον πλήρη σχεδιασμό των συσκευασιών των προϊόντων και την προωθητική τους καμπάνια. Το όνομα του ... -
Δημιουργία συσκευασιών καλλυντικών προϊόντων με βάση το ελαιόλαδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-07)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός συσκευασιών, branding και καμπάνιας μιας νέας σειράς καλλυντικών προϊόντων. Το brand έχει την ονομασία «karpos» και η φιλοσοφία πίσω από το project είναι το λανσάρισμα ... -
Διαχείριση αποθήκευσης, συσκευασίας, μεταφοράς και ασφάλειας μουσειακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-16)Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τα θέματα διαχείρισης ενός μουσείου. Από την διαδικασία της ανασκαφής όπου το αντικείμενο εκτίθεται στο φως και την μετέπειτα προετοιμασία, καταγραφή και συσκευασία των αντικειμένων, ... -
Επανασχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Επανασχεδιασμός Ιστοσελίδας – Ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Sally’s Shop
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)Το ηλεκτρονικό κατάστημα Sally’s Shop έχει έδρα στην Αθήνα και εμπορεύεται προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς. Οι δύο αδερφές Κάτια και Τάνια ξεκίνησαν από το τοπικό τους κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας με εισαγωγές σε ... -
Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας του καφέ-μπαρ: Cusco
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-21)Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελετά μια μικρή επιχείρηση στο χώρο της εστίασης και προσφέρει υποθετικές λύσεις στις ανάγκες της με τη βοήθεια του επανασχεδιασμού (rebranding). -
Επανασχεδιασμός συσκευασίας, εταιρικής ταυτότητας και προωθητικού υλικού, εταιρίας παραγωγής προϊόντων αβοκάντο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)Θέλησα να ασχοληθώ με μια υπάρχουσα εταιρία, με πραγματικούς πελάτες, αγορές, παραγωγικό σύστημα, σύστημα διανομής και εξαγωγές. Επέλεξα την ΑVOEL, μια ελληνική καινοτόμα και δυναμική εταιρία από την Κρήτη, με όραμα για ... -
Εταιρεία Καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)Ιδέα της πτυχιακής μου ήταν ο σχεδιασμός μιας εταιρείας καλλυντικών προορισμένη για το νεανικό κοινό. Σκοπός της εταιρείας είναι η ανάδειξη της τολμηρής και χρωματιστής πλευράς μας. Τα έντονα χρώματα δεν είναι μόνο για ... -
Εταιρική Ταυτότητα και συσκευασία χειροποίητου κοσμήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-28) -
Εταιρική ταυτότητα – Σχεδιασμός προϊόντος και συσκευασίας για άρωμα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-04)Εταιρική Ταυτότητα – Σχεδιασμός Προϊόντος και Συσκευασίας για Άρωμα «ONEL». Η σειρά αρωμάτων ONEL προέρχεται από την Ισπανία (είναι ισπανικό άρωμα δηλαδή) από τον οίκο «Ciclo de Parfum» που σημαίνει «κύκλος των αρωμάτων». ... -
Η γυναικεία μορφή στην συσκευασία και τη διαφήμιση της δεκαετίας του 1960
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο απεικονίζονταν οι γυναίκες στις συσκευασίες προϊόντων αλλά και την διαφήμιση της δεκαετίας του 1960, με σκοπό την διερεύνηση τόσο σε συνάρτηση με τα καλλιτεχνικά ... -
Η προώθηση προϊόντος (υγιεινής διατροφής) μέσω της οπτικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-22)Η πτυχιακή εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό μιας υπηρεσίας παράδοσης φαγητού που στοχεύει να παρέχει έναν βολικό και αποτελεσματικό τρόπο στους πελάτες να παραγγείλουν υγιεινό φαγητό. Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό λογότυπου, ... -
Κυκλική Οικονομία και Υλικά Συσκευασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-03)Αντικείμενο της Πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η μελέτη της αντιμετώπισης των περιβαλλοντικών προβλημάτων και κατ’ επέκταση των θεμάτων που αφορούν την κλιματική αλλαγή, τα οποία έχουν άμεση σχέση με τα υλικά και το σύνολο ... -
Ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος. Εταιρικά μηνύματα και σχεδιαστικές προδιαγραφές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-04)Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος και οι σχεδιαστικές προδιαγραφές εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας καλλυντικού προϊόντος. ... -
Παρασκευή μικρογεύματος (snack) υψηλής διατροφικής αξίας με βάση το φραγκόσυκο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-09)Ο όλο και πιο απαιτητικός τρόπος ζωής των ανθρώπων έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια την αγορά στην παραγωγή υγιεινών και εύγευστων μικρογευμάτων. Επιπλέον, αποτελεί κοινή γνώση πως λόγω αυτού, οι καταναλωτές επιθυμούν ... -
Πως η λειτουργικότητα και η αισθητική στην συσκευασία επηρεάζουν την αντίληψη και την εμπειρία του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει το πώς επηρεάζεται η εμπειρία και η αντίληψη του καταναλωτή από την συσκευασία. Για την καλύτερη προσέγγιση του θέματος, θα ασχοληθούμε αρχικά με το ... -
Συγκριτική ανάλυση συστημάτων εναλλακτικής διαχείρισης (ΣΕΔ) συσκευασιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕυρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-03-20)Η συσκευασία εξυπηρετεί πολλούς σημαντικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της προστασίας, της αποθήκευσης και της συντήρησης των προϊόντων που περιέχει, καθώς και της διάδοσης πληροφοριών στους πελάτες. Όλες αυτές είναι ... -
«Συσκευασία από κομποστοποιήμενα υλικά και η ευθύνη των εταιριών για τη μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο πλανήτη»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-22)Η οικολογική καταστροφή που παρατηρείται στις μέρες μας αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλήγματα του πλανήτη μας. Δυστυχώς η συσκευασία παίζει καθοριστικό ρόλο στη μόλυνση του πλανήτη. Στην παρούσα εργασία έγινε μια ιστορική ... -
Σχεδιασμός Εμπορικής συσκευασίας και Μάρκας του καταστήματος Μαργέλι
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Το ΜΑΡΓΕΛΙ, είναι ένα κατάστημα με Κρητικά προϊόντα. Η πτυχιακή μου εργασία, έχει να κάνει με τη πρωτότυπη ιδέα, και το στήσιμο ενός καταστήματος με Κρητικά παραδοσιακά προϊόντα. Μέσα σε αυτό ο πελάτης μπορεί να ... -
Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας Προϊόντος, με σκοπό την προώθησή του στην Ελληνική αγορά.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Σε μία εποχή όπου η τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, έχουν αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας, οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να διαμορφώσουν τη δική τους εικόνα. Η αναγνωρισιμότητα, η ανάγκη για διαφοροποίηση ... -
Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Σειράς Συσκευασιών της εταιρίας Crochel: Από την λειτουργικότητα, στην αισθητική και επαναχρησιμοποίηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-12)