Πλοήγηση ανά Ακαδημαϊκό Τμήμα "Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών"
Αποτελέσματα 248-267 από 698
-
Η ανοσοθεραπεία και ο ρόλος των βιοδεικτών PD-1 και PDL-1 στην αντιμετώπιση του καρκίνου του πνεύμονα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-10)Ο καρκίνος του πνεύμονα, αποτελεί την κύρια αιτία θανάτου από καρκίνο, λόγω της συχνότητας και της καθυστερημένης διάγνωσής του. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην αντιμετώπιση του μη μικροκυτταρικού καρκίνου του πνεύμονα, ... -
Η αξία του ελεύθερου παιχνιδιού στην προσχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Περίληψη Το ημερήσιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου (ΦΕΚ 79 /2017) είναι διαρθρωμένο σε οργανωμένες δραστηριότητες και στην ελεύθερη απασχόληση των παιδιών στις γωνιές της τάξης, στο ελεύθερο παιχνίδι δηλαδή. Τα παιδιά μαθαίνουν ... -
Η αξιολόγηση της μεθοδολογίας και τεχνολογίας των εργαστηριακών παραμέτρων βιοϊατρικών μεθόδων στην διάγνωση των πομφολυγωδών νοσημάτων σε σύγχρονο κλινικό εργαστήριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-16)Περίληψη Εισαγωγή: Τα αυτοάνοσα πομφολυγώδη νοσήματα αποτελούν μια ευρεία ομάδα δερματικών νοσημάτων, στα οποία η πομφόλυγα θεωρείται η επικρατούσα στοιχειώδης βλάβη. Αποτελούν μία ομάδα νοσημάτων με μεγάλη ετερογένεια ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Προβλήματα ανάγνωσης και γραφής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023)Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) στην εκπαίδευση, αν και καινοτόμος μέθοδος, φαίνεται να έχει μια αυξανόμενη πρόοδο και να κυριαρχεί σε γνωστικά αντικείμενα των θετικών και φυσικών επιστημών, ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά με Αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Augmented reality is an innovative method that scientists have turned to in recent years. The majority of research that has been conducted to date on the use of Augmented Reality in education has focused on cognitive science ... -
Η αξιοποίηση του παιχνιδιού ως μέσο για την ανίχνευση και την εκπαιδευτική παρέμβαση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Το παιχνίδι αποτελεί μια βασική δραστηριότητα στη ζωή των παιδιών μέσα από την οποία εξελίσσονται και ωριμάζουν σε κάθε στάδιο της ανάπτυξής τους. Επίσης, το παιχνίδι έχει εντοπιστεί ότι διαθέτει πολύτιμες πτυχές στο πλαίσιο ... -
Η αξιοποίηση των αιμοπεταλίων στη μελέτη των νευροβιολογικών διαταραχών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Τα αιμοπετάλια παίζουν βασικό ρόλο στην αιμόσταση, ενώ συμμετέχουν στους μηχανισμούς αρκετών άλλων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος. Κατά έναν παράδοξο τρόπο, τα αιμοπετάλια ... -
Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση των παιδιών με Αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Στη σημερινή εποχή οι Νέες Τεχνολογίες αποτελούν σημαντικό μέρος της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Φυσικά δεν είναι δυνατόν να μην επηρεάσουν και τον τομέα της εκπαίδευσης. Η εισαγωγή τους στην εκπαιδευτική ... -
Η Απεικόνιση Της Μήτρας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-21)Η ανατομία και η λειτουργία του γυναικείου αναπαραγωγικού συστήματος είναι δύο παράμετροι που το καθιστούν αυτόματα ως ένα από τα πολυπλοκότερα προς μελέτη συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού. Η χρησιμότητα του δε για τη ... -
Η αποκλίνουσα συμπεριφορά και η βελτίωση των διαμαθητικών σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022)Περίληψη Εισαγωγή: Ο ρόλος της εκπαίδευσης σήμερα είναι πολυδιάστατος με κύριο στόχο την απόκτηση γνώσεων, την ανάπτυξη των κοινωνικών και πολιτικών δεξιοτήτων του ατό-μου, την προώθηση της ισονομίας, της αυτονομίας, της ... -
Η αποτίμηση του θεάτρου για βρέφη στον 21ο αιώνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-11)Στη συγκεκριμένη εργασία εξετάστηκε το βρεφικό θέατρο και η δυνητική επίδρασή του στην ανάπτυξη των βρεφών στον 21ο αιώνα. Η μελέτη ήταν θεωρητική και βασίστηκε σε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Αρχικά, διαπιστώνεται πως ... -
Η αφήγηση (storytelling) ως εναλλακτική προσέγγιση στη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε ενηλίκους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Περίληψη Εισαγωγή: Η αφήγηση (storytelling) είναι μια αρχαία μορφή διαδραστικής τέχνης. Έχει χρησιμοποιηθεί σε διάφορα πλαίσια και με διάφορους στόχους. Όσον αφορά την εκπαίδευση, αποτελεί ένα παλιό εκπαιδευτικό εργαλείο. ... -
Η βιοχημεία του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-10)Ένα καινούριο στέλεχος κορονοϊού ανακαλύφθηκε το Δεκέμβριο του 2019 στη πόλη Γουχάν της Κίνας προκαλώντας την ασθένεια του κορονοϊού 2019 (COVID-19) ή αλλιώς οξεία αναπνευστική νόσος 2019. Το καινούριο αυτό στέλεχος ... -
Η ΔΕΠ-Υ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση – Βασικοί τρόποι διαχείρισης. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Τα τελευταία χρόνια η διερεύνηση της ΔΕΠ-Υ και των προβλημάτων που προκύπτουν εξαιτίας της διαταραχής, ιδιαίτερα στο σχολικό και το οικογενειακό περιβάλλον, εμφανίζεται σε μεγάλο αριθμό ερευνών. Ωστόσο μετά από σχετική ... -
Η διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών κατά τη μετάβασή τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10)Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μελέτης της ομαλής μετάβασης των παιδιών από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η εργασία δημιουργήθηκε για να προσδιορίσει ποιοι ... -
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) στην Προσχολική Ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) είναι μία εγγενής νευροαναπτυξιακή διαταραχή που τις τελευταίες δεκαετίες απασχολεί έντονα το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας καθώς τη συναντούμε συχνά ... -
Η διατροφική εκπαίδευση ατόμων με ψυχωσική εμπειρία που νοσηλεύονται σε ψυχιατρικό νοσοκομείο και ενοίκων στεγαστικής μονάδας ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης, με στόχο την επίδραση στην αυτοεκτίμηση και στην ποιότητα της ζωής τους.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Στο πλαίσιο μιας νέας εποχής, όπου οι έννοιες «αποϊδρυματοποίηση», «αποστιγματισμός», «συμπερίληψη» και «κοινωνία ίσων ευκαιριών σε όλους» έχουν κυρίαρχο ρόλο, επιβάλλεται να εφαρμοστούν εκπαιδευτικές δράσεις, ... -
Η διατροφική προσέγγιση του αυτισμού και πώς συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας και των συμπτωμάτων των ατόμων με αυτισμό.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) αποτελεί μια πρώιμη νευροαναπτυξιακή διαταραχή. Τα βασικά χαρακτηριστικά συμπτώματα περιλαμβάνουν ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση, δυσκολίες στη λεκτική και μη ... -
Η διαχείριση της μετάβασης των βρεφών από την οικογένεια στον βρεφικό σταθμό – απόψεις παιδαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Κάθε χρόνο πολλά παιδιά βρεφικής ηλικίας, έως 2,6 ετών, για διάφορους λόγους χρειάζεται να μεταβούν από το οικογενειακό περιβάλλον σε αυτό της μη υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δηλαδή στον βρεφικό σταθμό. Οι μεταβάσεις ... -
Η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στους νεοέλληνες μαθητές του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να προβάλει την ωφελιμότητα της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών για τους νεοέλληνες μαθητές, με την προϋπόθεση ότι η διδασκαλία αυτή υλοποιείται με σύγχρονες μεθόδους, καινοτόμες στρατηγικές ...