Browsing by Keywords "Προσχολική αγωγή"
Now showing items 1-20 of 21
-
Δημιουργία ψηφιακής διαδραστικής τάξης στη προσχολική αγωγή και εξ'αποστάσεως εκπαίδευση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)Η παρούσα ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα της μελέτης, της εφαρμογής και της αξιοποίησης της ψηφιακής διαδραστικής τάξης και της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Η εργασία ... -
Διερεύνηση των Υποστηρικτικών Δυναμικών-Mentoring, Coaching και Peer-Networking-στους Επαγγελματίες Προσχολικής Αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό συγκείμενο, η επίδραση της ηγεσίας στην ενδυνάμωση και στην ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, μέσω πρακτικών όπως το mentoring, coaching, και peer-networking, μπορεί να βελτιώσει τις ... -
Δυνατότητες και προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στην προσχολική Αγωγή: μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Εισαγωγή: Η προσχολική ηλικία αποτελεί μια σημαντική περίοδο στην ζωή κάθε παιδιού, καθώς αποκτά βασικές γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές που θα το συνοδεύει στο μέλλον. Με την ταχεία πρόοδο της τεχνολογίας ... -
Εντοπισμός και διαχείριση των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών στο φάσμα του αυτισμού από τη διοίκηση και το εκπαιδευτικό προσωπικό των Δημοτικών παιδικών σταθμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07)Στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς φιλοξενούνται παιδιά ηλικίας από 6 μηνών έως 4 ετών. Πολλά εξ αυτών αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της ανάπτυξης τους, οι οποίες χρήζουν ιδιαίτερης ... -
Ερεθίσματα για την αδρή κινητικότητα σε ομάδα παιδιών ηλικίας δύο-τριών ετών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η παρούσα εργασία αποτελεί μία έρευνα δράσης και αναφέρεται σε ερεθίσματα αδρής κινητικότητας που πραγματοποιήθηκαν σε ένα ιδιωτικό κέντρο προσχολικής αγωγής. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει συμπεριφορές και αντιδράσεις ... -
Η ένταξη παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον παιδικό σταθμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-09)Η σχολική ένταξη των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος αποτελεί μείζον θέμα στη σύγχρονη εκπαίδευση. Ωστόσο, δεν έχει μελετηθεί εις βάθος η ένταξη των νηπίων με ΔΑΦ στην τάξη του παιδικού σταθμού. Σκοπός της ... -
Η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας και πώς επηρεάζεται σε σχέση με τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-22)Οι παιδαγωγοί κατέχουν σημαντικό ρόλο στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, ιδιαιτερα στην προσχολική ηλικία. Για αυτόν τον λόγο, σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών προσχολικής ... -
Η επικοινωνία γονέων και παιδαγωγών στη προσχολική αγωγή και η συμβολή της τεχνολογίας στην επίτευξη της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Η οικογένεια και η εκπαίδευση αποτελούν θεσμούς που εξασφαλίζουν τη λειτουργία της κοινωνίας. Αφενός η οικογένεια αναπαράγοντας και φροντίζοντας τα μέλη της και αφετέρου το εκπαιδευτικό σύστημα μεταδίδοντας γνώσεις και ... -
Η χρήση των Ψηφιακών Μέσων από τη Διερευνητική Σκοπιά των Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Εισαγωγή: Ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στην προσχολική αγωγή έχει σημαντικά επεκταθεί τα τελευταία χρόνια, αν και η εισαγωγή τους διαφέρει ανάλογα με τη χώρα και το εκπαιδευτικό πλαίσιο. Καίριοι παράγοντες που οδήγησαν σε ... -
Ηγεσία και δυναμική της ομάδας στις υπηρεσίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας. Μελέτη περίπτωσης στο πεδίο της προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)Η παρούσα ανασκόπηση εξετάζει μέσα από ποικίλες μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν, το ρόλο και τα χαρακτηριστικά ενός ηγέτη καθώς και τους τύπους της ηγεσίας και τη δυναμική των ομάδων στους τομείς της υγείας ... -
Ο εκσυγχρονισμός της Φρεμπελιανής προσέγγισης στις προκλήσεις του σήμερα. Μελέτη περίπτωσης- εμπειρική έρευνα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Σκοπός Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις πρωτοπόρες για την εποχή παιδαγωγικές αρχές και τεχνικές του Γερμανού παιδαγωγού Friedrich Froebel αρχές του 18ου αιώνα μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα. Αυτές ... -
Ο ορθός τρόπος χρήσης και τα κριτήρια αξιολόγησης των διαδικτυακών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής ηλικίας (0-6 ετών)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκε ο ορθός τρόπος χρήσης και τα κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης των διαδικτυακών εφαρμογών (ΔΕΦ) για παιδιά προσχολικής ηλικίας (0 έως 6 ετών). Σκοπός ήταν η εμβάθυνση των γνώσεων ... -
Ο Υποστηρικτικός ρόλος του παιχνιδιού σε περίοδο κρίσης-πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Η καθημερινότητα όλων των ανθρώπων έχει επανατοποθετηθεί σε νέες συνιστάμενες. Ιδιαίτερες δυσκολίες αντιμετώπισαν τα παιδιά, στον τομέα της ... -
Παιδαγωγικές αξίες και καλλιέργεια της ενσυναίσθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας – προτάσεις εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Ο βασικός και κεντρικός στόχος στη σημερινή κοινωνία της μάθησης είναι η ανάπτυξη γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών κι επικοινωνιακών δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν κάθε εκπαιδευόμενο να γίνει ένας σκεπτόμενος ... -
Παράγοντες και κριτήρια που επηρεάζουν την γονεϊκή απόφαση στην επιλογή παιδικού σταθμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-20)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών - των γονέων και των παιδιών – και τον καθορισμό των γονικών κριτηρίων με βάση των οποίων γίνεται η επιλογή του παιδικού σταθμού. Μέσω ποσοτικής ... -
Στάσεις και απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας για τη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών μέσω της βιωματικής μάθησης στον παιδικό σταθμό σε παιδιά ηλικίας 3 - 4 ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07)Περίληψη Εισαγωγή: Τα μαθηματικά θεωρούνται ένα σημαντικό διδακτικό αντικείμενο, αφού η μαθηματική γνώση έχει διαφανεί ότι αποτελεί για τα παιδιά παράγοντα εξέλιξης, ανάπτυξης και επιτυχίας τόσο για τη σχολική όσο και ... -
Συμβουλευτική ψυχολογία: Ο ρόλος της σε περίοδο πανδημίας στο πλαίσιο της Προσχολικής αγωγής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Σήμερα, ένεκα της πανδημίας COVID-19, η ψυχική ευεξία πάρα πολλών ανθρώπων επηρεάστηκε ή/και επηρεάζεται με ένα τρόπο, είτε ως απόρροια της ανησυχίας για μόλυνση, είτε από το άγχος που προξενείται τόσο από μέτρα όπως ο ... -
Τα ομαδικά Περιβαλλοντικά Παιχνίδια και η Ετερότητα στην Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Μέσα από το παιχνίδι το οποίο βασίζεται σε μια πολύμορφη διαδικασία, τα παιδιά υπηρετούν τους κανόνες, εκφράζουν τις ιδέες τους και είναι πρόθυμα να είναι ενεργά μέλη, ώστε να επικοινωνούν και ν’ απολαμβάνουν ... -
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)H παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο: Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή, έχει ως αντικείμενο, την εξέταση της καταλληλότητας της εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στο πρό-γραμμα των προσχολικών εκπαιδευτικών δομών, ... -
Το παιδικό βιβλίο: Η συμβολή, η σημαντικότητα του στην προσχολική αγωγή και η αξιοποίηση του με ψηφιακή μορφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της προσχολικής ηλικίας για την ανάπτυξη των παιδιών, επισημαίνεται ο ρόλος που διαδραματίζει το παιδικό βιβλίο στη γλωσσική, πνευματική και κοινωνική τους ανάπτυξη. Αρχικά, αναλύονται τα ...