Πλοήγηση ανά Ακαδημαϊκό Τμήμα "Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών"
Αποτελέσματα 406-425 από 475
-
Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης επισκευών αυτοκίνητων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο την σχεδίαση και την ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης επισκευών αυτοκινήτων (ψηφιακό βιβλίο επισκευών αυτοκινήτων) αναπτύσσοντας μια εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Η ανάπτυξη ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος υποδομής web υπηρεσιών σε φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος υποδομής χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες, με σκοπό τη μηχανοργάνωση διαδικασιών που αφορούν τις πτυχιακές και ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακού κιναισθητικού παιχνιδιού για την υποστήριξη της ενσώματης μάθησης δεξιοτήτων ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η παρούσα έρευνα, εξετάζει τη δυνατότητα ενίσχυσης δεξιοτήτων ταξινόμησης σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσα από την αξιοποίηση ενός ψηφιακού εργαλείου, το οποίο ξεφεύγει από τα κλασικά παιχνίδια ταξινόμησης, ... -
Σχεδιασμός και προσομοίωση λειτουργίας του VSM επεξεργαστή σε γλώσσα VHDL
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το σχεδιασμό και την προσομοίωση λειτουργίας επεξεργαστή VSM σε γλώσσα VHDL. Κύριο χαρακτηριστικό των επεξεργαστών αυτής της οικογένειας είναι οι μικρές τους διαστάσεις αλλά ... -
Σχεδιασμός και προσομοίωση λειτουργίας υδραυλικού εργαλείου με το πρόγραμμα Solidworks
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-15)Σε αυτή την εργασία θα παρουσιαστεί και θα αναλυθεί το πώς ένα CAD λογισμικό, και πιο συγκεκριμένα το SolidWorks, μπορεί να βοηθήσει τη βιομηχανία, σαν σύνολο και τις επιχειρήσεις, οι οποίες δρουν πάνω στη βιομηχανία ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση αυτόνομου συστήματος με Μικρολεγκτές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10)Στην σημερινή εποχή που οι έξυπνες συσκευές αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων, γίνεται επιτακτική η ανάγκη για την χαρτογράφηση του ανθρώπινου περιβάλλοντος, ώστε να πραγματοποιήσουν επιτυχώς ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής online παιχνιδιού με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-19)H εν λόγω εργασία αποσκοπεί στην ενασχόληση και εξέλιξη μιας νέας τεχνολογίας όπως είναι η Εικονική Πραγματικότητα (VR) και η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR), τεχνολογίες οι οποίες έχουν κάνει πρόσφατα ένα τεράστιο άλμα και ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση μοντέλου και εφαρμογής που προτείνει ενδιαφέροντα σε ταξιδιωτικούς προορισμούς με χρήση μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μοντέλο, το οποίο με βάση το αγαπημένο τουριστικό ενδιαφέρον ενός ταξιδιώτη και τις κριτικές χρηστών στο διαδίκτυο ανάμεσα σε ορισμένες κατηγορίες στις χώρες ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση πρωτότυπων δραστηριοτήτων στο μάθημα των Μαθηματικών με χρήση εστιασμένων συγγραφικών εργαλείων: η περίπτωση του «Πολύζυγου»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-01)Η προτεινόμενη διπλωματική εργασία εντάσσεται στη γνωστική περιοχή της διδακτικής των Μαθηματικών. Η εργασία θα κινηθεί στην περιοχή της Άλγεβρας μιας και οι δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν και δόθηκαν προς χρήση στους ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση σεναρίων ασκήσεων κυβερνοασφάλειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-22)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση σεναρίων ασκήσεων κυβερνοασφαλείας τα οποία προορίζονται για την πλατφόρμα Cyber Range. Έχουν αναπτυχθεί σενάρια κυβερνοασφάλειας όπου ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση σοβαρού παιχνιδιού (serious game) με χρήση της πλατφόρμας ανάπτυξης παιχνιδιών Unity
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-13)Στην παρούσα εργασία θα περιγράψουμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα Unity για να δημιουργήσουμε ένα σοβαρό παιχνίδι. Η πλατφόρμα Unity είναι ένα αρκετά δυνατό λογισμικό που επιτρέπει σε καλλιτέχνες, ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση συνδυασμού δραστηριοτήτων προγραμματισμού «με» και «χωρίς» υπολογιστή, για τη νοηματοδότηση βασικών εννοιών του εισαγωγικού προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Ο προγραμματισμός αποτελεί βασικό συστατικό των προγραμμάτων σπουδών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ωστόσο, οι αρχάριοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες που οφείλονται μεταξύ άλλων στην επιφανειακή κατανόηση των βασικών εννοιών ... -
Σχεδιασμός μαθησιακών χώρων με εφαρμογές τρισδιάστατης απεικόνισης από παιδιά δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-08-04)Αφετηρία της έρευνας αποτέλεσε η ανάγκη της ερευνήτριας, ως εκπαιδευτικού, να εξετάσει την έννοια του χώρου στο σχολικό περιβάλλον και τις παραμέτρους που επηρεάζουν την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπαιδευτική ... -
Σχεδιασμός ψηφιακού παιγνιδιού με θέμα τη βιοποικιλότητα του σχολικού κήπου στο πλαίσιο αξιοποίησης εκπαιδευτικών δράσεων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία Επιστήμης των Πολιτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-21)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί έρευνα εκπαιδευτικού σχεδιασμού . Στόχος της ήταν ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιγνιδιού με βάση τη γεννήτρια ψηφιακών παιγνιδιών ChoiCo για παιδαγωγική αξιοποίησή ... -
Τα 3D Games στην εκπαίδευση και δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-07)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα του τομέα της πληροφορικής, μας έχει δώσει πλέον την δυνατότητα να μπορούμε να προσομοιώνουμε το χειρισμό αντικειμένων και να δημιουργούμε εικονικές πραγματικότητες με τη ... -
Τα περιβάλλοντα εικονικών κόσμων ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την προώθηση της ομαδοσυνεργατικής μάθησης: η αξιοποίηση του OpenSimulator στο μάθημα της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας και τα περιβάλλοντα εικονικών κόσμων έχουν ήδη εδραιωθεί –αλλά και εξακολουθούν να εξελίσσονται– σε πολλούς τομείς της ανθρώπινης ζωής, μετασχηματίζοντάς τους. Ένας από τους τομείς ... -
Ταξινόμηση έργων τέχνης ως προς το καλλιτεχνικό ρεύμα με χρήση τεχνικών επεξεργασίας σήματος και αναγνώρισης προτύπων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10)Η ολοένα και αυξανόμενη ψηφιοποίηση έργων τέχνης και η επιλογή πολλών μουσείων έργων τέχνης να παρουσιάζουν τις συλλογές τους ψηφιοποιημένες στο διαδίκτυο έχουν καταστήσει την αυτοματοποιημένη ανάλυση και ταξινόμηση ... -
Ταξινόμηση και μεταφορά τεχνοτροπίας (στυλ) κινουμένων σχεδίων με χρήση βαθέων νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Η αναγνώριση και η ταξινόμηση εικόνας είναι οι δύο πιο συχνές περιπτώσεις χρήσης των CNN στον τομέα της Μηχανικής Μάθησης. Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, η ανίχνευση και ταξινόμηση διαφορετικών στυλ, καθώς και η μεταφορά ... -
Ταξινόμηση μουσικών ειδών και συστήματα συστάσεων με χρήση βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-19)Στο σημερινό δυναμικό μουσικό οικοσύστημα, η σημασία της ταξινόμησης μουσικών ειδών (MGC) και των συστημάτων μουσικών συστάσεων (MRS) δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Με τον πολλαπλασιασμό των ψηφιακών μουσικών πλατφορμών και ... -
Ταξινόμηση συναισθημάτων από κύματα ΗΕΓ με χρήση βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-02)Στην παρούσα διπλωματική εργασία υλοποιείται εφαρμογή, η οποία ταξινομεί τριών ειδών συναισθήματα από κύματα ΗΕΓ κάνοντας χρήση μεθόδων βαθιάς μάθησης. Οι μεθοδολογίες που χρησιμοποιήθηκαν ήταν του MLP, του Keras ...