Πλοήγηση ανά Ακαδημαϊκό Τμήμα "Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών"
Αποτελέσματα 600-619 από 693
-
Συμβολή στη μελέτη και αξιολόγηση της επίπτωσης Δερματικών Παθήσεων σε αθλητές Πετοσφαίρισης και σε καθήμενους αθλητές Πετοσφαίρισης (ΑΜΕΑ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)Στην παρούσα διδακτορική διατριβή έγινε διερεύνηση των δερματικών νοσημάτων που μπορούν να προκληθούν από την προπόνηση στο άθλημα της Πετοσφαίρισης, του Beach Volley και των καθήμενων αθλητών Πετοσφαίρισης (ΑΜΕΑ). Από την ... -
Συμβολή της γονοτύπησης στη διερεύνηση περιστατικών ελονοσίας από Plasmodium vivax
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-05)Οι επιδημιολογικές μελέτες που διεξάγονται σε ενδημικές και μη περιοχές για ελονοσία ανά τον κόσμο κρίνονται απαραίτητες από άποψη Δημόσιας Υγείας. Απώτερος στόχος παραμένει η διερεύνηση της μετάδοσης της νόσου στον άνθρωπο, ... -
Συμβολή των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών, προσόντα και ελλείψεις στο προσωπικό ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές αποτελούν μια ομάδα νευροψυχιατρικών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από καθυστερήσεις και αποκλίσεις στην κοινωνική, επικοινωνιακή και γνωστική ανάπτυξη. Η αυτιστική διαταραχή ... -
Συμβουλευτική ψυχολογία: Ο ρόλος της σε περίοδο πανδημίας στο πλαίσιο της Προσχολικής αγωγής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Σήμερα, ένεκα της πανδημίας COVID-19, η ψυχική ευεξία πάρα πολλών ανθρώπων επηρεάστηκε ή/και επηρεάζεται με ένα τρόπο, είτε ως απόρροια της ανησυχίας για μόλυνση, είτε από το άγχος που προξενείται τόσο από μέτρα όπως ο ... -
Συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο. Απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Με τον όρο συμπεριληπτική εκπαίδευση αναφερόμαστε στην εκπαίδευση κατά την οποία όλοι οι μαθητές είναι παρόντες, συμμετέχουν και μαθαίνουν. Συμπεριληπτική εκπαίδευση σημαίνει πως όλοι οι μαθητές θα μπορούν να ... -
Συμπερίληψη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο: προϋποθέσεις πραγμάτωσης ενός σχολείου για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση διερευνώνται οι έννοιες της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, της ένταξης και της συμπερίληψης. Έννοιες οι οποίες δεν είναι απόλυτα σαφείς και ξεκάθαρες για όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα ... -
Συμπεριληπτική εκπαίδευση & διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές και πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-09) -
Συμπληρώματα διατροφής και όραση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-20)Η εν λόγω πτυχιακή εργασία, αφορά την οφθαλμική υγεία μέσω της διατροφής και ειδικά των συμπληρωμάτων διατροφής. Αναφέρονται οφθαλμικές παθήσεις, και διαπιστώνεται κατά πόσο η χρήση συγκεκριμένων συμπληρωμάτων διατροφής ... -
Συμπληρώματα διατροφής που προκαλούν καρκίνο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-25)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση μεταξύ δύο επίκαιρων ζητημάτων που αφορούν την υγεία του ανθρώπου, αυτής των συμπληρωμάτων διατροφής και την επίδρασή τους στα περιστατικά νόσησης από ... -
Συμπληρώματα διατροφής/λειτουργικά τρόφιμα: χημικές κατηγορίες βιοδραστικών συστατικών, φαρμακευτικές αλληλεπιδράσεις, νομοθετικό πλαίσιο κυκλοφορίας. Προτάσεις.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-29)Εισαγωγή: Τα συμπληρώματα διατροφής είναι μια κατηγορία διατροφικών προϊόντων τα οποία δεν αντικαθιστούν αλλά εμπλουτίζουν τη συνήθη δίαιτα των ατόμων που τα καταναλώνουν. Τα λειτουργικά τρόφιμα χαρακτηρίζονται με τον όρο ... -
Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές διαταραχές στα παιδιά: Η μελέτη του οικογενειακού περιβάλλοντος ως επιβαρυντικός παράγοντας στην εκδήλωση και συντήρησή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Πρόκειται για μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της μελέτης του οικογενειακού περιβάλλοντος, ως παράγοντα κινδύνου για την εκδήλωση και συντήρηση συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών στα παιδιά, στο πλαίσιο της ... -
Συνδυασμός ανοσοϊστοχημικών και ιστοχημικών τεχνικών σε δείγματα ιστών εγκλεισμένων σε παραφίνη για τον συν-εντοπισμό πρωτεϊνών των κυττάρων και του μικροπεριβάλλοντος.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-05)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Ο όρος παθολογική ανατομική αναφέρεται στην ειδικότητα της ιατρικής που μελετά την παθοφυσιολογία της νόσου. Ειδικότερα μελετώνται τα κύτταρα και οι ιστοί, καθώς η νόσος ξεκινά στο κυτταρικό επίπεδο, ωστόσο οι ... -
Συντήρηση μοσχευμάτων με τη βοήθεια της εξωσωματικής κυκλοφορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-15)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η καταγραφή των νεότερων δεδομένων που αφορούν την συντήρηση μοσχευμάτων με τη χρήση συσκευών εξωσωματικής κυκλοφορίας. Αρχικά,συνοψίζεται η ιστορία των μεταμοσχεύσεων οργάνων καθώς ... -
Συστήματα εκτύπωσης ορθοδοντικών εκμαγείων πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-24)Η ορθοδοντική αποτελεί τον κλάδο της οδοντιατρικής ο οποίος έχει ως στόχο την αποκατάσταση των λειτουργιών του στοματογναθικού συστήματος (μάσηση, φώνηση, αναπνοή) καθώς και την αναχαίτηση και πρόληψη γναθοπροσωπικών ... -
Συστηματική ανασκόπηση: Τα διαγνωστικά εργαλεία αξιολόγησης των εμβοών στην παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Πλαίσιο: Οι εμβοές προσδιορίζονται ως κλινικό σύμπτωμα το οποίο εμφανίζεται αναλογικά το ίδιο σε παιδιά και ενήλικες. Η διερεύνηση, ωστόσο, του πεδίου σε παιδιατρικές ομάδες παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις, ιδιαιτέρως, ... -
Συσχέτιση βιοχημικών δεικτών με αδενώματα της υπόφυσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-03)Τα υποφυσιακά αδενώματα είναι από τους πιο κοινούς ενδοκρανιακούς όγκους και είναι ως επί το πλείστον καλοήθεις. Ταξινομούνται με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργικότητας, του μεγέθους και της ανατομικής ... -
Συσχέτιση της βιταμίνης D με το Σακχαρώδη Διαβήτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-03)Εισαγωγή: Η διαθέσιμη βιβλιογραφία υποδεικνύει ότι υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στην συγκέντρωση της βιταμίνης D και στην εμφάνιση και εξέλιξη του Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1 και 2. Σκοπός: Στην παρούσα βιβλιογραφική εργασία ... -
Συσχέτιση του πολυμορφισμού Gln223Arg με βιοχημικούς δείκτες στο πλάσμα διαβητικών και φυσιολογικών ασθενών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-08)Ο Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 2 (ΣΔτ2) αποτελεί μια πολυπαραγοντική νόσο, που ενδέχεται να προκύψει, είτε λόγω μιας γενετικής προδιάθεσης, είτε της συρροής διαφόρων συμπεριφορικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κινδύνου, ενώ ... -
Σφάλματα και διαγνωστικές παγίδες στη γενική εξέταση αίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-09)Προκειμένου οι ασθενείς να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστη ιατρική περίθαλψη, οι διαγνωστικές διαδικασίες πρέπει να είναι της υψηλότερης δυνατής ποιότητας. Εκτός από άλλες κλινικές ειδικότητες, η εργαστηριακή ιατρική ... -
Σχέση μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών. Απόψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Στο σύνθετο τοπίο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η δυναμική σχέση μεταξύ μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών επηρεάζει βαθιά το ακαδημαϊκό ταξίδι των μαθητών. Οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως ...