Πλοήγηση ανά Ακαδημαϊκό Τμήμα "Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών"
Αποτελέσματα 620-639 από 696
-
Συσχέτιση του πολυμορφισμού Gln223Arg με βιοχημικούς δείκτες στο πλάσμα διαβητικών και φυσιολογικών ασθενών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-08)Ο Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 2 (ΣΔτ2) αποτελεί μια πολυπαραγοντική νόσο, που ενδέχεται να προκύψει, είτε λόγω μιας γενετικής προδιάθεσης, είτε της συρροής διαφόρων συμπεριφορικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κινδύνου, ενώ ... -
Σφάλματα και διαγνωστικές παγίδες στη γενική εξέταση αίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-09)Προκειμένου οι ασθενείς να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστη ιατρική περίθαλψη, οι διαγνωστικές διαδικασίες πρέπει να είναι της υψηλότερης δυνατής ποιότητας. Εκτός από άλλες κλινικές ειδικότητες, η εργαστηριακή ιατρική ... -
Σχέση μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών. Απόψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Στο σύνθετο τοπίο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η δυναμική σχέση μεταξύ μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών επηρεάζει βαθιά το ακαδημαϊκό ταξίδι των μαθητών. Οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως ... -
Σχέση της ομάδας κατά ΑΒΟ με τη σοβαρότητα της νόσου SARS-COVID
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-03)Εισαγωγή: H πανδημία του ιού SARS-CoV-2 επίδρασε σημαντικά την ποιότητα ζωής τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Οι συνέπειες της πανδημίας ήταν πολύπλευρες αφού εκτός από το σύστημα υγείας υπήρξαν επιπτώσεις κοινωνικές ... -
Σχέση των miRNAs ως πιθανών διαγνωστικών και προγνωστικών δεικτών στον ορθοκολικό καρκίνο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-11)Εισαγωγή: Τα microRNAs (miRNAs) είναι μια κατηγορία μικρών μορίων RNAs, μεγέθους 20-24 νουκλεοτιδίων, τα οποία παράγονται στο κύτταρο και δε μεταφράζονται Μέχρι πρόσφατα, η ύπαρξη και ο ρόλος τους στο κύτταρο ήταν άγνωστα. ... -
Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και αξιοποιώντας τη διερευνητική μάθηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση να προσεγγιστεί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζονται τα εκπαιδευτικά σενάρια από τους/τις νηπιαγωγούς και αντλούν τα θέματα τους από την μαθησιακή περιοχή ... -
Σχεδιασμός εγκλωβισμού της κανναβιδιόλης σε μικκύλια και μελέτη μεταφοράς σε μεμβράνες με στόχο την ανάπτυξη νέων αντιοξειδωτικών καλλυντικοτεχνικών μορφών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-12)Οι ελεύθερες ρίζες είναι άτομα ή μόρια με ένα ασύζευκτο ηλεκτρόνιο σθένους. Σε κυτταρικό επίπεδο δημιουργούνται κυρίως από την αλληλεπίδραση της UV ακτινοβολίας . Το οξειδωτικό στρες που προκαλείται από την ανισορροπία ... -
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο Μουσείο για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται κλιμάκωση του ενδιαφέροντος για θέματα που αφορούν στα μουσεία. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη μουσειοπαιδαγωγικών προγραμμάτων για παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας, ... -
Σχεδιασμός και Eφαρμογή πιλοτικού προγράμματος αυτορύθμισης σε μαθητή με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Η παρούσα πιλοτική μελέτη, διερευνά την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής ενός πρωτοκόλλου αυτορύθμισης, σε μαθητή με Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας και στοιχεία Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και ... -
Σχηματοποίηση και συσχέτιση των θεωριών της διδασκαλίας της σκέψης και της κριτικής σκέψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Στην Εισαγωγή γίνεται μια σύντομη ιστορική ανασκόπηση του κινήματος της Κριτικής σκέψης, των κατευθύνσεων, των σχολών και των προγραμμάτων που δημιούργησε. Επίσης, γίνεται αναφορά στη διάρθρωση της εργασίας. Σκοπός: ... -
Σχολικές γιορτές και Διαπολιτισμικότητα στην Προσχολική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Η πολυπολιτισμικότητα, χαρακτηρίζει πλέον την Ελληνική κοινωνία, όπως και τις κοινωνίες άλλων Ευρωπαϊκών και μη χωρών. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση συντελεί στη δημιουργία μιας κοινωνίας της αλληλεγγύης και του ... -
Σχολική βία και επιθετικότητα με θύματα εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Ο εκφοβισμός από μαθητές με θύματα εκπαιδευτικούς αποτελεί πλέον ένα παγκόσμιο πρόβλημα, το οποίο δεν έχει λάβει την απαραίτητη προσοχή από την κοινωνία, τη σχολική κοινότητα και την πολιτεία. Σκοπός: Η διερεύνηση ... -
Τα επίπεδα της ομοκυστεΐνης του φολικού οξέος και της βιταμίνης Β12 σε ασθενείς με μετάλλαξη MTHFR.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-10)Το MTHFR αποτελεί μία γενετική προδιάθεση που περιορίζει τα επίπεδα της ομοκυστείνης στο αίμα. Βρίσκεται στο κυτταρόπλασμα των κυττάρων και κληρονομείται στους απογόνους και από τους δύο γονείς. Συνεπώς, ο καθένας μας ... -
Τα κοινωνικά ρομπότ και η επίδρασή τους στα παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μια από τις πιο διαδεδο-μένες νευροαναπτυξιακές διαταραχές, η οποία «προσβάλλει» περίπου 1 στα 59 παιδιά. Τα παιδιά αυτά έχουν περιορισμένα ενδιαφέροντα, μειωμένες ... -
Τα Μικροκυστίδια ως νέος βιοδείκτης στους ασθενείς με Θρομβοφιλία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Οι διαταραχές στην αιμόσταση, ιδίως η Θρομβοφιλία, περιλαμβάνουν μία ευρεία γκάμα παθολογικών καταστάσεων κατά τη διάρκεια των διαδικασιών της πήξης και ινωδόλυσης, θέτοντας σημαντικές προκλήσεις στην κλινική διάγνωση και ... -
Τα τρόφιμα που δυνητικά μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-29)Ο καρκίνος αποτελεί τη κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως, ενώ οι διατροφικές συνήθειες φαίνεται να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον κίνδυνο ανάπτυξής του. Στα πρώτα χρόνια της έρευνας των διατροφικών προτύπων, λίγες ... -
Τα ψηφιακά παιχνίδια ως μέσο μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση του Roblox για τα Μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Τις τελευταίες δεκαετίες το ενδιαφέρον των ερευνητών έχει επικεντρωθεί στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία ως μέσο για την αντιμετώπιση ποικίλων διδακτικών και μαθησιακών προβλημάτων. Ειδικότερα, στο μάθημα ... -
Ταυτοποίηση – Χαρακτηρισμός – Κλινικές εφαρμογές Μεσεγχυματικών βλαστοκυττάρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-25)Αρχές δεκαετίας του 1960 ο McCuloch και ο Till στο Ινστιτούτο καρκίνου του Οντάριο στο Τορόντο παρατήρησαν ανάπτυξη αποικιών στον σπλήνα ακτινοβολημένων ποντικιών ανακαλύπτοντας την ύπαρξη πολυδύναμων βλαστικών κυττάρων. ... -
Ταυτοποίηση-Χαρακτηρισμός-Κλινικές εφαρμογές μεσεγχυματικών βλαστοκυττάρων(Αναδρομική Ανασκόπηση)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Εισαγωγή: Τα στελεχαία κύτταρα ή κοινώς γνωστά ως βλαστοκύτταρα (stem cells) είναι μία κατηγορία αρχέγονων κυττάρων, δηλαδή κυττάρων που εμφανίζονται από τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης ενός εμβρύου, τα οποία έπειτα από ... -
Τεχνητή Νοημοσύνη και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Ευκαιρίες και προκλήσεις για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Στη σημερινή εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έστρεψε το ενδιαφέρον των ερευνητών στην αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα της εκπαίδευσης για την ανάπτυξη της μαθησιακής διαδικασίας και την καταπολέμηση ...