Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Digital marketing"
Αποτελέσματα 1-16 από 16
-
Digital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-21)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει τις σύγχρονες τάσεις και την εξέλιξη του digital marketing, προβάλλοντας τα νέα δεδομένα που απασχολούν την επιστημονική κοινότητα σήμερα καθώς και ... -
Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09)Μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς παγκοσμίως, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το καταναλωτικό κοινό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, κυρίως μετά την ... -
Technological and organizational aspects of digital marketing strategies for sustainable SMEs
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02)This research aims to examine the term sustainability in the context of digital marketing, to understand organizational and technological aspects of digital marketing strategies, and to show the importance of these aspects ... -
Επιρροή των Social Media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών οίνου. Έρευνα στα ελληνικά οινοποιεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Το Μάρκετινγκ παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους σε μια επιχείρηση, αφού με τη βοήθεια του οι εταιρίες είναι σε θέση να προωθηθούν και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, οδήγησε ... -
Εργαλεία ανάλυσης ψηφιακού marketing ανοικτού κώδικα για ΜΜΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Digital Business(MBA) του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα ‘’Εργαλεία ανάλυσης ψηφιακούMarketing ανοιχτού κώδικα για ... -
Η διαφήμιση στα πλαίσια του mobile marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διαφήμισης στα πλαίσια του mobile marketing και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Η εργασία έδωσε βαρύτητα στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση τονίζοντας τους στόχους, τα είδη ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Η συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελεί αντικείμενο μελέτης εδώ και πολλά χρόνια, με σημαντικά οφέλη τόσο για τον ίδιο τον καταναλωτή όσο και για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να εντοπίσουν και να καλύψουν τις ανάγκες ... -
Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, ... -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ... -
Καλές πρακτικές μάρκετινγκ ξενοδοχειακών μονάδων. Η περίπτωση του ξενοδοχείου President.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-03)Στην εν λόγω εργασία θα ασχοληθούμε αρχικά με την έννοια του τουρισμού , τις μορφές του και τις επιπτώσεις στην κοινωνία , την οικονομία και το περιβάλλον. Επιπροσθέτως θα γίνει αναφορά στο μίγμα του τουριστικού προϊόντος. ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-23)H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Πλάνο μάρκετινγκ για υπηρεσίες οδοντιατρικού τουρισμού στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-01-15)Εισαγωγή: Η Ελλάδα ως αμιγώς τουριστική χώρα, έχει την προοπτική να δημιουργήσει ζήτηση τόσο στον ιατρικό, όσο και στον οδοντιατρικό τουρισμό. Ο οδοντιατρικός τουρισμός είναι εφικτό να αναπτυχθεί στην Ελλάδα τόσο λόγω της ... -
Πώς οι καταναλωτικές συνήθειες επηρεάστηκαν από την πανδημία γενικά και συγκεκριμένα στον χώρο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)Ο τουρισμός αποτελεί μία δέσμη ενεργειών αναψυχής, επαγγελματικών και άλλων με συνέπειες για την παγκόσμια οικονομικά. Η ευεργετική σημασία του τουρισμού συνίσταται στην κάλυψη των αναγκών των επισκεπτών σε κάθε μορφή της ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ...