Search
Now showing items 1-10 of 40
Τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου & εντοπισμού μάσκας στην περίοδο του κορονοϊού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-05)
Η εργασία πραγματεύεται την υλοποίηση μιας κάμερας με το Raspberry Pi, η οποία εντοπίζει και αναγνωρίζει τα ανθρώπινα πρόσωπα και έπειτα θα ειδοποιεί πιθανούς χρήστες του λογισμικού μέσω email. Επίσης, αναγνωρίζει πότε το ...
Εφαρμογή για την αναγνώριση αντικειμένων σε κινητές συσκευές με χρήση μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)
Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και την μεγάλη εξάπλωση των κινητών συσκευών ένα μεγάλο
μέρος του πληθυσμού έχει έρθει σε επαφή με πλήθος νέων τεχνολογιών, οι οποίες παλαιότερα ήταν
διαθέσιμες μόνο μέσω τη χρήσης ...
Εφαρμογή διεπαφής έξυπνων συσκευών με σύστημα υποστήριξης χρηστών & αναφοράς σφαλμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10)
Η χρήση συστημάτων αναφοράς σφαλμάτων κρίνεται απαραίτητη σε μια
εποχή που μεγάλες και πολύπλοκες υποδομές αντιμετωπίζουν ολοένα και
μεγαλύτερες προκλήσεις στην διαχείρηση και οργάνωσή τους. Τέτοιου είδους
συστήματα ...
Πλοήγηση σε εσωτερικούς χώρους με χρήση δυνατοτήτων επαυξημένης πραγματικότητας σε έξυπνες συσκευές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-20)
Η πλοήγηση σε μοντέρνα συμπλέγματα κτιρίων είναι συχνά δύσκολη και περίπλοκη. Με την χρήση εφαρμογών πλοήγησης σε εξωτερικούς χώρους να είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, αλλά ανεπαρκείς σε εσωτερικούς χώρους, η παρούσα ...
2D Ψηφιακό παιχνίδι με δυνατότητα προσαρμογής του επιπέδου δυσκολίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός
2D ψηφιακού παιχνιδιού που θα ενσωματώνει προσαρμοστικότητα στους χρήστες με χρήση
ευφυών τεχνικών. Τα εν λόγω παιχνίδι θα υλοποιήθηκε για ...
Προσαρμοστικό εκπαιδευτικό περιβάλλον με χρήση νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί να υποστηρίξει τις σύγχρονες απαιτήσεις της εκπαίδευσης, οι οποίες ζητούν τη χωροχρονική ευελιξία του μαθητευόμενου και την υποστήριξή στο διαφορετικό τρόπο μάθησης. Ένα μοντέλο που ...
Υλοποίηση πρακτόρων σε ένα ψηφιακό 3D παιχνίδι γρίφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)
Η διπλωματική εργασία έχει σκοπό την υλοποίηση πρακτόρων σε ψηφιακό 3D
παιχνίδι γρίφων, κατόπιν σχετικής μελέτης και έρευνας σχετικά με το πολυπρακτορικό
σύστημα, το οποίο αποτελεί ένα μηχανογραφημένο σύστημα που ...
Κατασκευή ψηφιακού 3D παιχνιδιού γρίφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)
Η διπλωματική εργασία έχει σκοπό την κατασκευή ψηφιακού 3D παιχνιδιού γρίφων, μετά από τη διενέργεια έρευνας και μελέτης γύρω από την έννοια του entertainment computing, που καθιστά τα ψηφιακά παιχνίδια πιο ενδιαφέροντα, ...
Ανάπτυξη συστήματος προτάσεων ταινιών και εύχρηστου γραφικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-10)
Η έλευση του διαδικτύου έφερε μαζί της μία τεράστια αύξηση στον όγκο της πληροφορίας που καταναλώνεται καθημερινά από τον καθένα. Στην σημερινή, πολυάσχολη και με ταχείς ρυθμούς κοινωνία είναι επιτακτική ανάγκη το φιλτράρισμα ...
Σύστημα προσωποποιημένων προτάσεων για ταινίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-10)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετήθηκαν τα στάδια, και οι δύο βασικές τεχνικές-κατηγορίες (content-based, collaborative filtering) των συστημάτων προτάσεων, καθώς και το πώς οι ατομικές, προσωποποιημένες, προτάσεις των ...