Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 110-129 από 188
-
Η σχέση της ισορροπίας της επαγγελματικής ζωής και προσωπικής ζωής με την επαγγελματική εξουθένωση, την δέσμευση των εργαζομένων, την εργασιακή ικανοποίηση και την αποχώρηση από τον οργανισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-20)Πρωταρχικός στόχος της έρευνας είναι αρχικά η εξέταση των επιπέδων εργασιακής ικανοποίησης και ο προσδιορισμός του τρόπου με τον οποίο το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης σχετίζεται με αυτά. Θα εξεταστεί σε δεύτερο χρόνο ... -
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Η φωνή και η σιωπή του εργαζομένου. Επιδράσεις στις συμπεριφορικές στάσεις του εργαζομένου, στην εμπιστοσύνη του στη διοίκηση και στην ετοιμότητα του απέναντι στην αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-29)Η εργασία ασχολείται με τη μελέτη της φωνής και της σιωπής του εργαζομένου στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Είναι μια από τις λίγες εργασίες, στην Ελλάδα, έως σήμερα, που μελετά: α) την εργασιακή σιωπή, μέσα από ... -
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας: η επίδραση της στη βελτίωση της ποιότητας της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της προσήλωσης τους στην μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-11)Οι επιχειρήσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν και να εφαρμόζουν διάφορα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης προκειμένου να βελτιστοποιήσουν διάφορους τομείς όπως οι προμήθειες, τα logistics, ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Η χρήση των social media στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08) -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ... -
Ιαπωνικό management. Η διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού & η επιχειρησιακή ηθική στην Ιαπωνία. Μελέτη περίπτωσης : Toyota Motor Corporation
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Αποτελεί ομολογουμένως κοινή παραδοχή η αίσθηση, ότι οι τελευταίες δεκαετίες έχουν σφυρηλατηθεί, ως επί το πλείστον, υπό το πρίσμα των επιταγών της Κοινωνίας της Γνώσης και της Πληροφορίας (Held & McGrew, 2004). Ειδικότερα ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης εταιριών πώλησης καφέ και καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σχέση με την κατανάλωση καφέ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Το θέμα μας σχετίζεται άμεσα με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως από το 2009 έως το 2022 , οπού η αγορά προϊόντων γίνεται όλο και περισσότερο ηλεκτρονικά. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται στοιχεία ... -
Μέθοδοι και διαδικασίες αξιολόγησης/εκτίμησης απόδοσης εργαζομένων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: Η περίπτωση της εταιρείας Cosmos Sport
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-19)Η παρακάτω διπλωματική εργασία πραγματεύεται, σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο, τα συστήματα αξιολόγησης ανθρωπίνου δυναμικού εταιρειών και οργανισμών. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στην περίπτωση της εταιρείας Cosmos ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) & καταναλωτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον βαθμό κατά τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Αρχικά, μέσω διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφικής ... -
Μέτρηση ικανοποίησης στους εργαζομένους πρώτης γραμμής των μέσων μαζικής μεταφοράς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-21)Η συγκεκριμένη έρευνα θα εστιάσει στη πολιτική ικανοποίησης του εργαζομένου, που πρέπει να ακολουθήσει ένας οργανισμός. Συγκεκριμένα στα κίνητρα που πρέπει να δίνονται στον εργαζόμενο, υλικά και συναισθηματικά. Στο πρώτο ... -
Μελέτη Αττικού λιμενικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06)Στην παρούσα μελέτη, ο σκοπός μας είναι η εξέταση του ρόλου των λιμανιών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Διεξήχθη βιβλιογραφική ανασκόπηση και μελέτη περίπτωσης του Αττικού Λιμενικού Συστήματος, με επίκεντρο την ... -
Μελέτη επίδρασης της covid-19 στην ελληνική οικονομία και στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-25)Η επίδραση της νέας υγειονομικής κρίσης, που εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη, θα μελετηθεί με έμφαση στην ελληνική οικονομία και ελληνική επιχειρηματικότητα. Σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον είναι δύσκολο να ... -
Μελέτη και αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων βιολογικών προϊόντων με βάση την εμπειρία των χρηστών και την προσβασιμότητά τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-08)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό τη μελέτη και αξιολόγηση ιστότοπων πώλησης βιολογικών προϊόντων, τόσο από ειδικούς της πληροφορικής (SEO) με εξειδικευμένα εργαλεία ελέγχου, όσο και από στοχευμένες ομάδες καταναλωτών βιολογικών ... -
Μελέτη περίπτωσης Παπαστράτος IQOS
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-17)Ολοένα και περισσότερες έρευνες καταδεικνύουν τις επιβλαβείς επιπτώσεις του καπνίσματος. Ως εκ τούτου η καπνοβιομηχανία και πληθώρα εταιρειών που ανήκουν σε αυτή κάνουν προσπάθειες ανακάλυψης εναλλακτικών λύσεων μέσω ... -
Μελέτη της ελληνικής αγοράς του φαρμάκου και εξέταση της στρατηγικής και της οικονομικής κατάστασης μιας ελληνικής φαρμακευτικής εταιρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εξετάζει την ελληνική αγορά του φαρμάκου και πως αυτή επηρεάστηκε τα τελευταία χρόνια από την υγειονομική κρίση αλλά και προηγουμένως από την οικονομική κρίση. Αναλύεται η αγορά του ... -
Μελέτη της συμπεριφοράς πελατών αεροπορικών εταιριών με τη χρήση διαδικτυακών αξιολογήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-16)Το θέμα της ποιότητας των αεροπορικών υπηρεσιών και της μέτρησης της ικανοποίησης του πελάτη-ταξιδιώτη απασχολεί συνεχώς τα τελευταία χρόνια τόσο την επιστημονική κοινότητα, όσο και τις εταιρείες του κλάδου. Η παρούσα ... -
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ... -
Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ...