Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 159-165 από 165
-
Το φαινόμενο των ψηφιακών νομάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-30)Η παρούσα εργασία μελετά το φαινόμενο των Ψηφιακών Νομάδων, τόσο σε παγκόσμιο, όσο και τοπικό επίπεδο. Η πανδημία οδήγησε εκατομμύρια ανθρώπων σε απομακρυσμένη εργασία, κάτι που έγινε εφικτό με τα επιτεύγματα στην τεχνολογία, ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ... -
Τουριστικό ψηφιακό marketing σε καιρούς πανδημίας για τη νήσο Θάσο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12)Η εργασία αυτή είχε σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του ψηφιακού marketing των τουριστικών καταλυμάτων της νήσου Θάσου κατά τον καιρό της πανδημίας. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως: ... -
Φορολογική συνείδηση και συμμόρφωση των νέων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη φορολογική ηθική των νέων Ελλήνων σήμερα. Η φορολογική συνείδηση αφορά την αντίληψη των πολιτών για τη σημασία της φορολογίας. Όμως, η συνείδηση των νέων επηρεάζεται από πολλούς ... -
Φορολογικοί έλεγχοι των επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας των πληροφοριακών συστημάτων ελέγχων "Elenxis & Taxis"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-09)Ο έλεγχος μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της φορολογικής διοίκησης και της συνολικής συμμόρφωσης των φορολογουμένων, επηρεάζοντας τη συμπεριφορά των τελευταίων. Εκτός από την αύξηση των εσόδων, η ... -
Χρήση human resources analytics σε εταιρίες τεχνολογίας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-11)Τα HR Analytics είναι ένα πολλά υποσχόμενο πεδίο για τη Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των αποφάσεων ενσωματώνοντας στη λήψη τους τη χρήση δεδομένων και στατιστικών αναλύσεων. Η ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-04)Η παρούσα ερευνητική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση του ψηφιακού marketing σε βιομηχανικό περιβάλλον βασιζόμενη σε έρευνες που αποσκοπούν στην βαθύτερη επεξήγηση των ψηφιακών μέσων δικτύωση και καναλίων που ...