Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 83-102 από 176
-
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ... -
Η επίδραση του πολιτιστικού πλαισίου στην προσαρμογή vs τυποποίησης του μείγματος μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον. Μελέτη πολυεθνικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών: μελέτη για την βιομηχανία προϊόντων τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-13)Στην παρούσα διπλωματική ερευνάται η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών και πιο συγκεκριμένα στην βιομηχανία προϊόντων τροφίμων. Μέσα σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, οι ... -
Η επίδραση του φύλου στην ηγεσία και στην παρακίνηση: Διαφορές και ομοιότητες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)Σκοπός της Διπλωματική Εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση και η αποτύπωση της επίδρασης του φύλου στην ηγεσία και στην παρακίνηση. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση των εννοιών της ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ... -
Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, ... -
Η επιρροή των online reviews στην διαδικασία επιλογής τουριστικού καταλύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-26)Μια από τις διαχρονικά πιο σταθερές τάσεις των καταναλωτών είναι η προσπάθεια αποφυγής της αβεβαιότητας που προηγείται μιας αγοραστικής απόφασης. Ειδικότερα όταν η αγοραστική απόφαση αφορά προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής ... -
Η επιχειρηματική ηθική στην εποχή του μέτα-ανθρώπου. Προκλήσεις και ευκαιρίες στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση που επιταχύνθηκε από την πανδημία Covid-19 διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον ανάπτυξης και λειτουργίας του meta-ανθρώπου∙ ενός ανθρώπου που θα χαρακτηρίζεται από την αυξημένη αλληλεπίδρασή του ... -
Η εφαρμογή ενός συστήματος κοστολόγησης ανά δραστηριότητα σε ένα περιβάλλον φαρμακευτικής έρευνας και η επικουρική συνδρομή του στην διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Το στάδιο της έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων στον τομέα της φαρμακοβιομηχανίας αντιμετωπίζει υψηλό βαθμό ρίσκου και απαιτεί σημαντικές επενδύσεις εταιρικών πόρων. Για αυτόν τον λόγο, οι αποφάσεις που λαμβάνονται σε ... -
Η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων οργανωσιακής αλλαγής στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) και η ανάδειξη του κατάλληλου υβριδικού μοντέλου αλλαγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-07)Η εν λόγω διπλωματική εργασία που έχει τίτλο: «Η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων οργανωσιακής αλλαγής στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) και η ανάδειξη του κατάλληλου υβριδικού μοντέλου αλλαγής» και αναπτύσσεται σε έξι ... -
Η ηγεσία στην εποχή της τηλεργασίας: οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο νέος ηγέτης και οι δεξιότητες που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Η θέση της γυναίκας στον εργασιακό χώρο της ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11)Εισαγωγή: Η ναυτιλιακή βιομηχανία παραδοσιακά κυριαρχείται από άντρες, και παραμένει έτσι, συχνά διαιωνιζόμενη από αντρικές αναφορές που περιβάλλουν τη γλώσσα που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία. Αν και έχουν σημειωθεί ... -
Η κατάργηση των third party cookies και η επίδραση στη λειτουργία των επιχειρήσεων - Mία εμπειρική προσέγγιση από τη σκοπιά της λειτουργίας του marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-07)Η λειτουργία του μάρκετινγκ αποτελεί αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες σε μία επιχείρηση καθώς είναι σε θέση να φέρει σε επικοινωνία το παραγόμενο προϊόν ή υπηρεσία με τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή. Η ... -
Η σημασία που διαδραματίζει η επιχειρηματική ηθική στο προφίλ του μάνατζερ μιας επιχείρησης. Πως αυτή επηρεάζει τις αποφάσεις του σε περιόδους κρίσης και τι ρόλο παίζει στις πρακτικές του για την οικονομική ευημερία της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Από την εποχή των αρχαίων φιλοσόφων η ηθική αποτέλεσε θέμα έντονης αντιπαράθεσης και συζήτησης τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα με τους φιλοσόφους να συμφωνούν για τη βαρύτητα που είχε σαν χαρακτηριστικό ενός ... -
Η σημασία της λογιστικής και οικονομικής πληροφόρησης στη λήψη διοικητικών αποφάσεων στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-23)Η έρευνα επικεντρώνεται στη σημασία της λογιστικής και οικονομικής πληροφόρησης στη διαδικασία λήψης διοικητικών αποφάσεων στις επιχειρήσεις. Σε ένα περιβάλλον που διαμορφώνεται από διάφορες προκλήσεις, η εργασία αναλύει ... -
Η συμβολή της συμβουλευτικής καθοδήγησης (mentoring) στον κλάδο της εκπαίδευσης, η εργασιακή ικανοποίηση και η οργανωσιακή δέσμευση των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-20)Στην παρούσα εργασία διερευνάται η εφαρμογή της συμβουλευτικής στο εργασιακό περιβάλλον και συγκεκριμένα στον τομέα της εκπαίδευσης. Τα τελευταία χρόνια ο θεσμός του mentoring εξαπλώνεται ιδιαίτερα σε χώρες του εξωτερικού ... -
Η συμβολή του μάρκετινγκ κρίσεων στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα. Ο αντίκτυπος της πανδημίας του COVID-19 στις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Η πανδημία του COVID-19 ασκεί σημαντική πίεση στις δραστηριότητες των επιχειρήσεων. Είναι σχεδόν σίγουρο, ότι τα μέτρα που θεσπίστηκαν για να επιβραδύνουν την εξάπλωση της έχουν άμεσο αντίκτυπο στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα ... -
Η συμβολή του πολιτικού marketing στην δράση 50/50 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με σκοπό την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών βουλευτριών στα κέντρα λήψης πολιτικών αποφάσεων στο Ελληνικό Κοινοβούλιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Digital Business που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Η συμβολή του πολιτικού ... -
Η σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού ενός οργανισμού με τους εργαζόμενους, ο τρόπος διατήρησης της ικανοποίησης τους σε υψηλά επίπεδα και η αλλαγή εταιρικής κουλτούρας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-09)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάδειξη της σχέσης μεταξύ της Διοίκησης ενός οργανισμού με τους εργαζόμενους της και στην πορεία της προς την αλλαγή κουλτούρας. Οι συνεργάτες μου δίνοντας μου την ευκαιρία να κάνω ...