• Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας 

      Δημάκου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...
    • Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών 

      Ρήγας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
      Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ...
    • Τουριστικό ψηφιακό marketing σε καιρούς πανδημίας για τη νήσο Θάσο 

      Αυγερινού, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12)
      Η εργασία αυτή είχε σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του ψηφιακού marketing των τουριστικών καταλυμάτων της νήσου Θάσου κατά τον καιρό της πανδημίας. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως: ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτη 

      Σουπιώνη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-04)
      Η παρούσα ερευνητική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση του ψηφιακού marketing σε βιομηχανικό περιβάλλον βασιζόμενη σε έρευνες που αποσκοπούν στην βαθύτερη επεξήγηση των ψηφιακών μέσων δικτύωση και καναλίων που ...