Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA): Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 61-80 από 194
-
Η θέση της γυναίκας στον εργασιακό χώρο της ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11)Εισαγωγή: Η ναυτιλιακή βιομηχανία παραδοσιακά κυριαρχείται από άντρες, και παραμένει έτσι, συχνά διαιωνιζόμενη από αντρικές αναφορές που περιβάλλουν τη γλώσσα που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία. Αν και έχουν σημειωθεί ... -
Πόσο ηθική είναι η χρήση των πειραματόζωων στις διάφορες ερευνητικές πρακτικές που υιοθετούν οι επιχειρήσεις στον τομέα της ιατρικής, φαρμακολογίας, κοσμετολογίας και διατροφολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-18)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετασθεί και να παρουσιασθεί το επιχειρηματικό ηθικό ζήτημα που προκύπτει από τη χρήση των πειραματόζωων τόσο στον Ιατρικό και Φαρμακευτικό τομέα όσο και στον τομέα της ... -
Η κατάργηση των third party cookies και η επίδραση στη λειτουργία των επιχειρήσεων - Mία εμπειρική προσέγγιση από τη σκοπιά της λειτουργίας του marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-07)Η λειτουργία του μάρκετινγκ αποτελεί αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες σε μία επιχείρηση καθώς είναι σε θέση να φέρει σε επικοινωνία το παραγόμενο προϊόν ή υπηρεσία με τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή. Η ... -
H τεχνολογία Blockchain στον επιχειρηματικό και μη χώρο, και η πιθανή εφαρμογή της στον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών και μικρών επιχειρήσεων της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-02)Η παρούσα μελέτη έχει ως σκοπό αρχικά την διερεύνηση της τεχνολογίας blockchain και τις εφαρμογές της στον επιχειρηματικό και μη κόσμο παγκοσμίως, αναλύοντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία γύρω από τους διαφορετικούς κλάδους ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Αξιοπιστία και αφοσίωση του καταναλωτή στην αγορά κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια σαφής μετατόπιση από το μάρκετινγκ συναλλαγών στο μάρκετινγκ σχέσεων, καθιστώντας ιδιαίτερα σημαντική την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης και διατήρησης μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-04)Η παρούσα ερευνητική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση του ψηφιακού marketing σε βιομηχανικό περιβάλλον βασιζόμενη σε έρευνες που αποσκοπούν στην βαθύτερη επεξήγηση των ψηφιακών μέσων δικτύωση και καναλίων που ... -
Βήματα προς την επιτυχία: Μια εις βάθος ανάλυση της μεταπώλησης συλλεκτικών αθλητικών υποδημάτων στην Ελλάδα. Στρατηγικές, δεοντολογίες και μελλοντικές προοπτικές από την πλευρά του μεταπωλητή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-06)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών διοίκησης επιχειρήσεων(MBA) του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής και πραγματεύεται την αγορά μεταπώλησης συλλεκτικών αθλητικών ... -
Η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Σε ποιον βαθμό επιλύθηκαν χρόνια προβλήματα της δημόσιας διοίκησης και ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πολιτών από τη χρήση των νέων ηλεκτρονικών εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09)Η αξιοποίηση των ευκαιριών της ψηφιακής επανάστασης συμβάλλει σε υψηλό βαθμό στην ανάπτυξη της οικονομίας της Ελλάδας και γενικότερα στην ευημερία της κοινωνίας. Δεν είναι πλέον αρκετό η παρακολούθηση των εξελίξεων, αλλά ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού: Χαρισματικότητα και εργασιακή ικανοποίηση σε εταιρικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-08)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια της χαρισματικότητας στον εργασιακό χώρο, δίνοντας έμφαση στην εργασιακή ικανοποίηση που λαμβάνεται από τους χαρισματικούς εργαζομένους σε εταιρικά περιβάλλοντα – ιδιωτικά και ... -
Η αξία της μάρκας στην διαμόρφωση της σχέσης πελάτη–προμηθευτή στην Β2Β αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-19)Η αγορά Β2Β εξελίσσεται και μετασχηματίζεται παγκοσμίως. Ως αποτέλεσμα οι εταιρίες βιώνουν έντονο ανταγωνισμό και εστιάζουν στην αναζήτηση στρατηγικών διαφοροποίησης που θα τις βοηθήσουν να επιτύχουν ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό ... -
Η συμβολή της συμβουλευτικής καθοδήγησης (mentoring) στον κλάδο της εκπαίδευσης, η εργασιακή ικανοποίηση και η οργανωσιακή δέσμευση των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-20)Στην παρούσα εργασία διερευνάται η εφαρμογή της συμβουλευτικής στο εργασιακό περιβάλλον και συγκεκριμένα στον τομέα της εκπαίδευσης. Τα τελευταία χρόνια ο θεσμός του mentoring εξαπλώνεται ιδιαίτερα σε χώρες του εξωτερικού ... -
Ο ρόλος του ηγέτη και η σχέση του με τα μέλη της ομάδας – Ο βαθμός επίδρασης της ηγεσίας στο επιχειρησιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-12)Μέσα από τη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία προχωράμε μεθοδικά στην ανάλυση του προφίλ του ηγέτη και στη σχέση του με τους ακολούθους του μέσα στον χρόνο φτάνοντας στο επιχειρηματικό περιβάλλον του σήμερα και θέτοντας τις ... -
Η διαχείριση αλλαγών και ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στην εργασιακή απόδοση επιχειρήσεων και οργανισμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τις έννοιες της διαχείρισης των αλλαγών, της συναισθηματικής νοημοσύνης και της εργασιακής απόδοσης στο πλαίσιο των επιχειρήσεων και των οργανισμών. ... -
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ... -
Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Ο Τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα μας καθώς η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός και πόλος έλξης , χάρη στον πλούσιο πολιτισμό, την ιστορία της και τη μεγάλη ... -
Από τη γραμμική στην κυκλική οικονομία, η στρατηγική της πράσινης ανάπτυξης, το παράδειγμα της Tesla
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-12)Η παρούσα εργασία, εξετάζει τη μετάβαση από την παραδοσιακή γραμμική οικονομία σε μια πιο βιώσιμη κυκλική οικονομία, με έμφαση στη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία Tesla. Η γραμμική οικονομία λειτουργεί με τρόπο που οι ... -
Mobile marketing: Η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-12)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το mobile marketing και η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Η αύξηση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων με γνώμονα την τεχνολογία επηρεάζει τη ... -
Η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων οργανωσιακής αλλαγής στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) και η ανάδειξη του κατάλληλου υβριδικού μοντέλου αλλαγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-07)Η εν λόγω διπλωματική εργασία που έχει τίτλο: «Η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων οργανωσιακής αλλαγής στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) και η ανάδειξη του κατάλληλου υβριδικού μοντέλου αλλαγής» και αναπτύσσεται σε έξι ... -
Η επιρροή των online reviews στην διαδικασία επιλογής τουριστικού καταλύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-26)Μια από τις διαχρονικά πιο σταθερές τάσεις των καταναλωτών είναι η προσπάθεια αποφυγής της αβεβαιότητας που προηγείται μιας αγοραστικής απόφασης. Ειδικότερα όταν η αγοραστική απόφαση αφορά προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής ...