• Το χιούμορ στη σχολική τάξη 

      Γεωργακοπούλου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-14)
      Η παρούσα εργασία εξετάζει την ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία που αναφέρεται σε θέματα εκπαίδευσης, διδακτικής και ψυχολογίας σχετικά με τη χρήση του χιούμορ στη σχολική διαδικασία. Αφού γίνεται αποσαφήνιση του όρου ...
    • Το ψυχοκοινωνικό προφίλ των εφήβων με προβλήματα λόγου και ομιλίας 

      Κουτσογιάννη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
      Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με το θέμα του ψυχοκοινωνικού προφίλ εφήβων με προβλήματα λόγου – ομιλίας. Επιχειρείται η αναζήτηση πληροφοριών και δεδομένων σε πηγές και άρθρα, κυρίως της ...
    • Υλοποίηση, διαχείριση και επίβλεψη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS) 

      Μπαλατσός, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Η αλματώδης τεχνολογική πρόοδος σε συνδυασμό με την έκρηξη πληροφοριών που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη εποχή επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και ο τομέας της εκπαίδευσης ...
    • Φυσικοθεραπεία σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση στο σχολείο 

      Πάνου, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Η εγκεφαλική παράλυση είναι μια πάθηση η οποία αποτελεί την κύρια αιτία παιδικής αναπηρίας και επηρεάζει την δραστηριότητα του ατόμου και την ψυχοσωματική λειτουργία του. Στην προσπάθεια προαγωγής ενός πιο συμπεριληπτικού ...
    • Χαρακτηριστικά νηπίων σε «κίνδυνο» για Μαθησιακές Δυσκολίες-Πρώιμη Ανίχνευση-Πρώιμη Παρέμβαση 

      Μπασδέκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία διερευνά το κρίσιμο ζήτημα του εντοπισμού και της υποστήριξης των παιδιών που κινδυνεύουν από μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου. Η εκ-παίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία θέτει ...
    • Χαρακτηριστικά νηπίων σε «κίνδυνο» για Μαθησιακές Δυσκολίες-Πρώιμη Ανίχνευση-Πρώιμη Παρέμβαση 

      Μπασδέκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία διερευνά το κρίσιμο ζήτημα του εντοπισμού και της υποστήριξης των παιδιών που κινδυνεύουν από μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου. Η εκ-παίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία θέτει ...
    • Χαρακτηριστικά νηπίων στο κατώφλι της διαταραχής αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) - Πρώιμη παρέμβαση 

      Ράπτη, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Σκοπός: Η παρούσα διπλωματική αποσκοπεί στη διερεύνηση διαφόρων πτυχών που σχετίζονται με την πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά που βρίσκονται στο κατώφλι της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) κατά τη διάρκεια της φοίτησής ...
    • Χαρισματικά παιδιά - Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας στη ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξή τους 

      Κοκκόση, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Με την εκπόνησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας επιχειρείται να φωτιστεί ο - συχνά αθέατος - εσωτερικός κόσμος των χαρισματικών παιδιών. Η αδυναμία της επιστημονικής κοινότητας να καταλήξει στη διατύπωση ενός ...
    • Χαρισματικοί - ταλαντούχοι μαθητές και ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα 

      Ανέστη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
      Εισαγωγή: Η συγκεκριμένη βιβλιογραφική μελέτη επικεντρώνεται στην ιδέα ότι η δημιουργία ενός πραγματικά δημοκρατικού ελληνικού σχολείου απαιτεί την αναγνώριση και αντιμετώπιση των ξεχωριστών εκπαιδευτικών αναγκών των ...
    • Χρήση των ΤΠΕ και άλλων εργαλείων σε παιδιά και εφήβους της ειδικής αγωγής για την ανάπτυξη των κοινωνικών τους δεξιοτήτων 

      Ζαχαροπούλου, Γεωργία-Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
      Εισαγωγή: Στις σύγχρονες πολυσύνθετες κοινωνίες οι εξελίξεις της τεχνολογίας έχουν διαμορφώσει καινούργιες συνθήκες που επηρεάζουν πολλαπλούς τομείς της καθημερινότητας. Τα μέλη που απαρτίζουν τις σημερινές κοινωνίες ...
    • Χτίζοντας την ιδιότητα του ενεργού πολίτη στο νηπιαγωγείο 

      Μερκούρη, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
    • Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης 

      Νικολόπουλος, Δημήτρης (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Τα ψηφιακά εργαλεία αλλά και η τεχνογνωσία του εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε οι μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των υπολοίπων σχολικών εγχειριδίων παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, δεν ...
    • Ψυχοπαιδαγωγικές διεργασίες στην προσχολική αγωγή: Ομότιμη μάθηση στην προσχολική τάξη 

      Αναστασιάδου, Νεκταρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Η ομότιμη μάθηση στη σύγχρονη εκπαίδευση αποτελεί καινοτόμο πρόταση προσέγγισης της μαθησιακής διαδικασίας στην προσχολική αγωγή. Παρά το γεγονός ότι οι σχετικές στρατηγικές εφαρμόζονται συχνά στο εξωτερικό, στην ...