Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 99-118 από 279
-
Η διαχείριση της μετάβασης των βρεφών από την οικογένεια στον βρεφικό σταθμό – απόψεις παιδαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Κάθε χρόνο πολλά παιδιά βρεφικής ηλικίας, έως 2,6 ετών, για διάφορους λόγους χρειάζεται να μεταβούν από το οικογενειακό περιβάλλον σε αυτό της μη υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δηλαδή στον βρεφικό σταθμό. Οι μεταβάσεις ... -
Η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στους νεοέλληνες μαθητές του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να προβάλει την ωφελιμότητα της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών για τους νεοέλληνες μαθητές, με την προϋπόθεση ότι η διδασκαλία αυτή υλοποιείται με σύγχρονες μεθόδους, καινοτόμες στρατηγικές ... -
Η Διεπιστημονική προσέγγιση STEAM στην πρώιμη παιδική ηλικία και οι απόψεις των παιδαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Η διπλωματική εργασία προέκυψε από την προσωπική αναζήτηση σε σχέση με την προσέγγιση STEAM (science, technology, engineering, art, mathematics ) και την εφαρμογή της στον χώρο της προσχολικής αγωγής. Αποτελεί επιτακτική ... -
Η διερεύνηση ανάγκης της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α βάθμιας σε ψυχοεκπαιδευτικά προγράμματα παρέμβασης που αφορούν παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και Κύπρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία έγινε μία προσπάθεια διερεύνησης ανάγκης της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α' βάθμιας σε προγράμματα ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα τόσο για παιδιά τυπικής όσο και μη τυπικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και ... -
Η διερεύνηση της αντιλαμβανόμενης σημασίας του παιχνιδιού ως μέσο εκπαίδευσης και θεραπείας παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας που βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού από εκπαιδευτικούς και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι νευροαναπτυξιακή και παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον. Η εξέλιξη στο πεδίο της ειδικής αγωγής έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην διάγνωση και αντιμετώπιση των ελλειμμάτων ... -
Η Δραματική Τέχνη ως παιδαγωγική μέθοδος για την ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δείξει το ρόλο που παίζει η δραματική τέχνη σαν παιδαγωγικό μέσο στην ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Παίζει ουσιαστικό ... -
Η Έμμηνος Ρύση ως Παράγοντας Διαρροής από τη Σχολική Πραγματικότητα και ο Ρόλος της Κοινωνικο-συναισθηματικής Νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Περίληψη Εισαγωγή: Η έλευση της εμμήνου ρύσεως αποτελεί σημείο σταθμό στην εξελικτική πορεία της εφηβείας των θηλέων καθώς σηματοδοτεί την μετάβαση από την παιδική στην αναπαραγωγική ηλικία. Η εμμηναρχή καθορίζεται από ... -
Η ένταξη των μαθητών προσφύγων στο Ελληνικό σχολείο και η άποψη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τις διδακτικές μεθόδους στις τάξεις υποδοχής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2020-02-11)Το ενδιαφέρον των συντακτριών της παρούσας διπλωματικής εργασίας σχετικά με τις διδακτικές μεθόδους που αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στις Τάξεις Υποδοχής Προσφύγων οδήγησε στη δημιουργία αυτής ... -
Η ειδική εκπαίδευση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η εξελικτική πορεία της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης κάνοντας αναφορά στην εποχή της ιδρυματοποίησης και του αποκλεισμού, της ομαλοποίησης, της ενσωμάτωσης, της ... -
Η εικόνα του επαγγέλματος και οι προσδοκίες των εργαζομένων παιδαγωγών στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς της Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Ο παιδικός σταθμός αποτελεί το πρώτο περιβάλλον των παιδιών, μετά το σπίτι τους, στο οποίο κοινωνικοποιούνται και έρχονται σε επαφή με την οργανωμένη μάθηση. Η ολόπλευρη ανάπτυξη και ευημερία τους συνδέεται άμεσα ... -
Η εικονική πραγματικότητα ως εκπαιδευτικό εργαλείο καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Αντικείμενο εξέτασης της παρούσας εργασίας είναι η εικονική πραγματικότητα ως εκπαιδευτικό εργαλείο καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος. Η απάντηση για την ... -
Η εκπαιδευτική διάσταση του παιχνιδιού στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής - Εκπαιδευτική μέθοδος Montessori
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Η παιδική ευημερία είναι προαπαιτούμενο για την ανάπτυξη μιας ισορροπημένης προσωπικότητας. Η ολοκλήρωση ενός παιδιού στηρίζεται στο περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσεται και στα ερεθίσματα τα οποία λαμβάνει . Παράγοντες που ... -
Η εκπαιδευτική και κοινωνική διάσταση της φυσιοθεραπευτικής παρέμβασης σε παιδιά με αναπηρία κατά την διάρκεια της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Η φυσικοθεραπεία ανά τις δεκαετίες έχει εξελιχθεί και υπάρχουν πολλές μέθοδοι και τρόποι αντιμετώπισης του παιδιατρικού ασθενή, ιδίως του παιδιού με κινητική αναπηρία, που προάγουν την υγεία και στοχεύουν στην βέλτιστη ... -
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία, προτεινόμενα διδακτικά σενάρια και η ανατροφοδότηση εκ μέρους των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Μελέτες έχουν επισημάνει τις δυνατότητες των τεχνολογιών και των ψηφιακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία και τη μάθηση σε διαφορετικούς γνωστικούς τομείς. Τα ψηφιακά μέσα έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στη συνεργατική ... -
Η εξέλιξη του Παιδικού Σχεδίου σε παιδιά Προσχολικής Ηλικίας (2-5 χρονών) δημιουργώντας ηλεκτρονικά βιβλία για κάθε ηλικία με τη χρήση των ΤΠΕ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Η παιδική ηλικία είναι μια περίοδος συνεχούς εξέλιξης για τα παιδιά, όπου κάθε εξέλιξη απαιτεί μια διάρκεια, επομένως ο χρόνος έχει σημαντικό ρόλο σε αυτήν. Το παιδί από την άλλη δρα με βάση τα ενδιαφέροντα ... -
Η επίδραση της διαδικασίας της μάθησης στη γήρανση του νευρικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η διπλωματική εργασία μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, έχει ως σκοπό τη μελέτη της επίδρασης της διαδικασίας της μάθησης στη γήρανση του νευρικού συστήματος. Χωρίζεται σε έξι μέρη: Στο πρώτο μέρος, γίνεται η ... -
Η επίδραση της έκτακτης ανάγκης για εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις μελ-λοντικές πρακτικές αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών από τους εκ-παιδευτικούς: Έρευνα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Σουηδία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η εποχή της αναγκαστικής τηλεκπαίδευσης επέφερε αρκετές αλλαγές παγκοσμίως σε όλα τα πλαίσια και στάδια της ζωής ενός ανθρώπου. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές ήταν στον τομέα της εκπαίδευσης όπου χρειάστηκε να αντιμετωπιστεί ... -
Η επίδραση της έκτακτης ανάγκης για εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις μελλοντικές πρακτικές αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών από τους εκπαιδευτικούς: Έρευνα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Σουηδία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η εποχή της αναγκαστικής τηλεκπαίδευσης επέφερε αρκετές αλλαγές παγκοσμίως σε όλα τα πλαίσια και στάδια της ζωής ενός ανθρώπου. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές ήταν στον τομέα της εκπαίδευσης όπου χρειάστηκε να αντιμετωπιστεί ... -
Η επίδραση της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην ανάπτυξη, παρακίνηση και επαγγελματική εξέλιξη των εργαζομένων στην Ιατρική Ενημέρωση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)Σε ένα οικονομικά πολύπλοκο και άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, η ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση και κατάρτιση, αποτελεί ισχυρό εργαλείο για την εξέλιξη και ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Έρευνες αποδεικνύουν πως οι επιχειρήσεις ... -
Η επίδραση της εργαζόμενης μνήμης στις αναγνωστικές δεξιότητες των μαθητών (8-12 ετών)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)Η παρούσα εργασία αφορά στη διερεύνηση της σχέσης της εργαζόμενης μνήμης με τις αναγνωστικές δεξιότητες των μαθητών 8-12 ετών. Πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι όχι μόνο η λεκτική εργαζόμενη μνήμη, αλλά και η ...