Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 10
Στάσεις και απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας για τη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών μέσω της βιωματικής μάθησης στον παιδικό σταθμό σε παιδιά ηλικίας 3 - 4 ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07)
Περίληψη
Εισαγωγή: Τα μαθηματικά θεωρούνται ένα σημαντικό διδακτικό αντικείμενο, αφού η μαθηματική γνώση έχει διαφανεί ότι αποτελεί για τα παιδιά παράγοντα εξέλιξης, ανάπτυξης και επιτυχίας τόσο για τη σχολική όσο και ...
Παιδαγωγικές αξίες και καλλιέργεια της ενσυναίσθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας – προτάσεις εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Εισαγωγή: Ο βασικός και κεντρικός στόχος στη σημερινή κοινωνία της μάθησης είναι η ανάπτυξη γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών κι επικοινωνιακών δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν κάθε εκπαιδευόμενο να γίνει ένας σκεπτόμενος ...
Ο ορθός τρόπος χρήσης και τα κριτήρια αξιολόγησης των διαδικτυακών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής ηλικίας (0-6 ετών)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκε ο ορθός τρόπος χρήσης και τα κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης των διαδικτυακών εφαρμογών (ΔΕΦ) για παιδιά προσχολικής ηλικίας (0 έως 6 ετών). Σκοπός ήταν η εμβάθυνση των γνώσεων ...
Εντοπισμός και διαχείριση των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών στο φάσμα του αυτισμού από τη διοίκηση και το εκπαιδευτικό προσωπικό των Δημοτικών παιδικών σταθμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07)
Στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς φιλοξενούνται παιδιά ηλικίας από 6 μηνών έως 4 ετών. Πολλά εξ αυτών αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της ανάπτυξης τους, οι οποίες χρήζουν ιδιαίτερης ...
Δημιουργία ψηφιακής διαδραστικής τάξης στη προσχολική αγωγή και εξ'αποστάσεως εκπαίδευση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)
Η παρούσα ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα της μελέτης, της εφαρμογής και της αξιοποίησης της ψηφιακής διαδραστικής τάξης και της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Η εργασία ...
Το παιδικό βιβλίο: Η συμβολή, η σημαντικότητα του στην προσχολική αγωγή και η αξιοποίηση του με ψηφιακή μορφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της προσχολικής ηλικίας για την ανάπτυξη των παιδιών, επισημαίνεται ο ρόλος που διαδραματίζει το παιδικό βιβλίο στη γλωσσική, πνευματική και κοινωνική τους ανάπτυξη. Αρχικά, αναλύονται τα ...
Ο εκσυγχρονισμός της Φρεμπελιανής προσέγγισης στις προκλήσεις του σήμερα. Μελέτη περίπτωσης- εμπειρική έρευνα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Σκοπός
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις πρωτοπόρες για την εποχή παιδαγωγικές αρχές και τεχνικές του Γερμανού παιδαγωγού Friedrich Froebel αρχές του 18ου αιώνα μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα. Αυτές ...
Συμβουλευτική ψυχολογία: Ο ρόλος της σε περίοδο πανδημίας στο πλαίσιο της Προσχολικής αγωγής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
Σήμερα, ένεκα της πανδημίας COVID-19, η ψυχική ευεξία πάρα πολλών ανθρώπων επηρεάστηκε ή/και επηρεάζεται με ένα τρόπο, είτε ως απόρροια της ανησυχίας για μόλυνση, είτε από το άγχος που προξενείται τόσο από μέτρα όπως ο ...
Ο Υποστηρικτικός ρόλος του παιχνιδιού σε περίοδο κρίσης-πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
Εισαγωγή: Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Η καθημερινότητα όλων των ανθρώπων έχει επανατοποθετηθεί σε νέες συνιστάμενες. Ιδιαίτερες δυσκολίες αντιμετώπισαν τα παιδιά, στον τομέα της ...
Η χρήση των Ψηφιακών Μέσων από τη Διερευνητική Σκοπιά των Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)
Εισαγωγή: Ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στην προσχολική αγωγή έχει σημαντικά επεκταθεί τα τελευταία χρόνια, αν και η εισαγωγή τους διαφέρει ανάλογα με τη χώρα και το εκπαιδευτικό πλαίσιο. Καίριοι παράγοντες που οδήγησαν σε ...