Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 21-40 από 335
-
Η ευνοϊκή λειτουργία της ωκυτοκίνης σε παιδιά ΑΜΕΑ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η παρούσα διατριβή διερευνά τη χρήση των AAI στη βελτίωση της φυσιολογικής και ψυχολογικής υγείας των παιδιών με αναπηρίες, με έμφαση στην παραγωγή ωκυτοκίνης κατά την αλληλεπίδραση με ζώα θεραπείας. Η ωκυτοκίνη ... -
Στάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της Συμπερίληψης στην Εκπαίδευση (Inclusive Education), μιας έννοιας δύσκολης να συνοψιστεί σε έναν μόνο ορισμό. Ο αυξανόμενος αριθμός μαθητών με ... -
Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών με αυτισμό μέσα από τις τέχνες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-12)Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ASD) είναι μια σύνθετη νευροα-ναπτυξιακή κατάσταση η οποία ξεκινάει στη βρεφική ή πρώιμη παιδική ηλικία, (3, 4 χρονών) στην οποία γενετικές και μη γενετικές επιρροές που δρουν είτε ... -
Ριψοκίνδυνο παιχνίδι στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)Το ριψοκίνδυνο παιχνίδι είναι ένα είδος παιχνιδιού που περιλαμβάνει τη δυνατότητα τραυματισμού, ενώ ταυτόχρονα προκαλεί συγκίνηση και ενθουσιασμό στα παιδιά. Σε αυτή την κατηγορία παιχνιδιού περιλαμβάνεται το σκαρφάλωμα ... -
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος για την συνεκπαίδευση παιδιών με αυτισμό στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η συμπερίληψη των παιδιών προσχολικής Εκπαίδευσης με ΔΑΦ είναι αρκετά πολύπλοκη διαδικασία και απαιτεί τη συμβολή ενός συνονθυλεύματος παραγόντων. Ειδικότερα, επρόκειτο για μια διαδικασία η οποία στην επιτυχή ... -
Η συμβολή της Θεατρικής Αγωγής στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση δίγλωσσων μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί το να αναδείξει τη σπουδαιότητα της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης μέσω του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ως μια σύγχρονη παιδαγωγική ... -
Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό θέμα στον τομέα της παιδαγωγικής και στην εξέλιξη της γλωσσικής ικανότητας των παιδιών. Η επιλεκτική αλαλία αναφέρεται στην ... -
Στερεότυπα φύλου στην πρώιμη παιδική ηλικία. Διερευνώντας έμφυλες αναπαραστάσεις σε χαρακτήρες ζώων στις εικονογραφήσεις των παιδικών βιβλίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)Εισαγωγή: Στο θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση ως προς το κοινωνικό φύλο, την ανάπτυξη της ταυτότητας φύλου στα παιδιά, τον τρόπο με τον οποίο σχολείο και οικογένεια διαμορφώνουν ... -
Χαρακτηριστικά νηπίων στο κατώφλι της διαταραχής αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) - Πρώιμη παρέμβαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Σκοπός: Η παρούσα διπλωματική αποσκοπεί στη διερεύνηση διαφόρων πτυχών που σχετίζονται με την πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά που βρίσκονται στο κατώφλι της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) κατά τη διάρκεια της φοίτησής ... -
Αυτισμός και εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Θα γίνει μια ιστορική αναδρομή, θα μιλήσουμε για τον ορισμό, τα αίτια, τα χαρακτηριστικά, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα επιδημιολογικά στοιχεία. ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την ευαισθητοποίηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξερευνά τις απόψεις και τις πρακτικές των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σχετικά με την ευαισθητοποίηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσω της συλλογής και ανάλυσης δεδομένων ... -
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Τα ψηφιακά εργαλεία αλλά και η τεχνογνωσία του εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε οι μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των υπολοίπων σχολικών εγχειριδίων παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, δεν ... -
Σύνδρομο Williams-Beuren: Μελέτη Περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική διατριβή είναι το «Σύνδρομο Williams-Beuren». Περιγράφονται ορισμένα ιατρικά, φυσιογνωμικά και γνωστικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα άτομα αυτού του ... -
Διερεύνηση των Υποστηρικτικών Δυναμικών-Mentoring, Coaching και Peer-Networking-στους Επαγγελματίες Προσχολικής Αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό συγκείμενο, η επίδραση της ηγεσίας στην ενδυνάμωση και στην ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, μέσω πρακτικών όπως το mentoring, coaching, και peer-networking, μπορεί να βελτιώσει τις ... -
Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε παιδιά της Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας - Σύγχρονες Επιστημονικές Θεωρίες και Μέθοδοι
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τις νέες τάσεις – απόψεις αλλά και τις σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες και μεθόδους διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στις μικρές ηλικίες. Είναι πλέον φαινόμενο παγκόσμιο ... -
Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην προσχολική ηλικία με τη χρήση του bee-bot
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει κάνει την εμφάνισή της τα τελευταία χρόνια στο πεδίο της εκπαίδευσης, δημιουργώντας νέα πλαίσια μάθησης και διδασκαλίας για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η διδασκαλία των μαθημάτων ... -
Φυσικοθεραπεία σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση στο σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η εγκεφαλική παράλυση είναι μια πάθηση η οποία αποτελεί την κύρια αιτία παιδικής αναπηρίας και επηρεάζει την δραστηριότητα του ατόμου και την ψυχοσωματική λειτουργία του. Στην προσπάθεια προαγωγής ενός πιο συμπεριληπτικού ... -
Χαρισματικά παιδιά - Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας στη ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Με την εκπόνησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας επιχειρείται να φωτιστεί ο - συχνά αθέατος - εσωτερικός κόσμος των χαρισματικών παιδιών. Η αδυναμία της επιστημονικής κοινότητας να καταλήξει στη διατύπωση ενός ... -
Συνεργασία, δημιουργικότητα και καινοτομία στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-10)Εισαγωγή: Η καινοτομία, η δημιουργικότητα και η συνεργασία στην προσχολική εκπαίδευση αποτελούν σημαντικούς παράγοντες στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών εμπειριών των παιδιών. Σκοπός: Με την ανασκόπηση των συγκεκριμένων ... -
Ενισχύοντας τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στις Ανθρωπιστικές Σπουδές: Εργαλεία Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης για την Υποστήριξη των Εκπαιδευτικών στη Διδασκαλία Μαθητών με Ειδικές Ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας που έχει λάβει η εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια αποσκοπεί στη δημιουργία ενός σχολείου για όλους. Δεν στοχεύει μόνο στην συμπερίληψη των μαθητών με δυσκολίες αλλά δίνει έμφαση στις ατομικές ...