Browsing Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων by Keywords "Servqual"
Now showing items 3-6 of 6
-
Εσωτερική αξιολόγηση στις φροντιστηριακές μονάδες. Ο έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και η ικανοποίηση των μαθησιακών αναγκών των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Τα φροντιστήρια δεν αποτελούν τυπική ή θεσμική μορφή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όμως έχουν καθιερωθεί στη συλλογική συνείδηση ως αναπόσπαστο μέρος του, γεγονός που αποδεικνύεται περίτρανα από τον αριθμό ... -
Η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας ως προς την ποιότητα με βάση την ικανοποίηση των χρηστών του. Μελέτη περίπτωσης: Νοσοκομείο Ανδρέας Συγγρός
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-01)Η οπτική των ασθενών θεωρείται ολοένα και πιο σημαντική κατά την αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους δημόσιους οργανισμούς υγείας, συμβάλλοντας στην επισήμανση των «μελανών» σημείων της υγειονομικής ... -
Η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας ως προς την ποιότητα με βάση την ικανοποίηση των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: ΓΝΑ ΚΑΤ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02)Η μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών ενός σύγχρονου δημόσιου νοσοκομείου είναι σημαντική για τον προσδιορισμό των παραμέτρων και των διαδικασιών που χρήζουν αναθεώρησης και βελτίωσης, προκειμένου, αφενός η λειτουργία του ... -
Ικανοποίηση αλλοδαπών και Ελλήνων πολιτών από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Ιθαγένειας του Υπουργείου Εσωτερικών. Η περίπτωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ιθαγένειας Νοτίου Τομέα Πειραιώς και Νήσων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-11)Η Δημόσια Διοίκηση αλλάζει . Η ικανοποίηση του πολίτη μπαίνει στο επίκεντρο της παροχής δημοσίων υπηρεσιών αντικαθιστώντας μέρα με τη μέρα τη στείρα γραφειοκρατική διεκπεραίωση υποθέσεων. Μέθοδοι από τον ιδιωτικό τομέα ...