Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξεις-κλειδιά "Πανδημία"
Αποτελέσματα 51-59 από 59
-
Στυλ ηγεσίας και επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Το μείζον θέμα της επαγγελματικής εξουθένωσης έχει επηρεάσει και τον κλάδο των εκπαιδευτικών όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Σύμφωνα με πληθώρα ερευνών οι εκπαιδευτικοί αισθάνονται εξουθενωμένοι ... -
Συγκριτική διερεύνηση των πολιτικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους και της υγειονομικής κρίσης COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-09)Η παρούσα εργασία, επιχειρεί να προσεγγίσει και να αποτυπώσει τις ομοιότητες και τις διαφορές στις πολιτικές που επέλεξαν Ευρωπαϊκή Ένωση και Ελλάδα για την αντιμετώπιση των δύο συνεχόμενων κρίσεων, την χρηματοπιστωτική ... -
Συστηματική ανασκόπηση της ψυχικής υγείας του γενικού πληθυσμού κατά την πανδημία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02)Η πανδημία του ιού COVID-19 έπληξε όλο τον πλανήτη ανεξαιρέτως ηλικίας, φύλου, πρότερης υγειονομικής κατάστασης ή περιοχής διαμονής. Πρωτοβάθμια επλήγη η σωματική υγεία του ατόμου που νόσησε από COVID-19. Η υγειονομική ... -
Τα οικονομικά μέτρα στήριξης που έλαβε η Ελληνική Κυβέρνηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 και οι επιπτώσεις τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Ο Covid-19, επίσης γνωστός και ως κορονοϊός, είναι μία εξαιρετικά μεταδοτική ασθένεια που προκαλείται από τον ιό SARS-COV-2. Ξέσπασε για πρώτη φορά στην Κίνα και έκτοτε εξαπλώθηκε παγκοσμίως. Η πανδημία είχε σοβαρές συνέπειες ... -
Το καθεστώς της τηλεργασίας πριν και μετά την πανδημία Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-18)Οι συνθήκες και οι απαιτήσεις της σημερινής ζωής έχουν αλλάξει άρδην τον τρόπο της εργασίας, κυρίως όσον αφορά στην παροχή των υπηρεσιών. Η τηλεργασία προϋπήρχε της πανδημίας COVID-19, όμως μπήκε απότομα στη ζωή μας κατά ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ... -
Τουριστικό ψηφιακό marketing σε καιρούς πανδημίας για τη νήσο Θάσο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12)Η εργασία αυτή είχε σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του ψηφιακού marketing των τουριστικών καταλυμάτων της νήσου Θάσου κατά τον καιρό της πανδημίας. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως: ... -
Φτώχεια και ανισότητες στην υγεία σε συνθήκες πανδημίας στην Ελλάδα και στην Ε.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Εισαγωγή: Η πανδημία COVID-19 προκάλεσε μια άνευ προηγουμένου αναστάτωση σε παγκόσμιο επίπεδο και ανέδειξε σημαντικές ελλείψεις στα συστήματα υγείας, αλλά και στους κοινωνικούς φορείς και υπηρεσίες πρόνοιας και κοινωνικής ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός δημοσίου και ιδιωτικού τομέα της Ελλάδας και η επιρροή της πανδημίας Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-26)Αυτό το δοκίμιο διερευνά το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα της Ελλάδας, με ιδιαίτερη έμφαση στον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19. Η ψηφιακή επανάσταση έχει αναδιαμορφώσει γρήγορα διάφορες ...