Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Λέξεις-κλειδιά "Μέσα κοινωνικής δικτύωσης"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
Influencer marketing ο τρόπος που χρησιμοποιείται στα διαφημιστικά social media & πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-20)Η παρούσα μελέτη αφορά τη διερεύνηση του μάρκετινγκ επιρροής και τη λειτουργία αυτού σε επιμέρους τομείς και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά εξετάστηκε η ιστορική εξέλιξη των μέσων κοινωνικής ... -
Επίδραση των μέσων κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας και κοινωνικής προστασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-12)Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί κομβικό σημείο αναφοράς στην εκπαίδευση των επαγγελματιών υγείας και των επαγγελματιών της ομάδας κοινωνικής προστασίας, τόσο κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19, όσο και κατά ... -
Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-28)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας ερευνητικής μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας βασίζεται σε δευτερογενή στοιχεία που ... -
Η αποδοχή του social media marketing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και στην ατέρμονη προσπάθεια τους να ηγηθούν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους, κάνουν άοκνες προσπάθειες να βρουν το καλύτερο μείγμα ... -
Η επικοινωνιακή πολιτική της δημόσιας διοίκησης διαχρονικά: από τους πίνακες ανακοινώσεων και τα δελτία τύπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-14)Σκοπός της εργασίας είναι αφενός η διερεύνηση του ρόλου και της επίδρασης της επικοινωνίας στην Δημόσια Διοίκηση, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον και αφετέρου, η παρουσίαση της διαχρονικής μετεξέλιξης ... -
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-23)H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...