Καταναλωτικές στάσεις και αντιλήψεις απέναντι στα κρασιά ιδιωτικής ετικέτας
Consumer attitudes and perceptions towards private label wines
Keywords
Κρασιά ιδιωτικής ετικέταςAbstract
Στόχος της πτυχιακής μου εργασίας είναι η παρουσίαση της τάσης που αναπτύσσει το καταναλωτικό κοινό απέναντι στα κρασιά ιδιωτικής ετικέτας. Τα κρασιά ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν εμπορεύματα που φέρουν την επωνυμία του καταστήματος ή άλλη επωνυμία που ανήκει όμως στην επιχείρηση. Για την εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε λευκό κρασί, daily wines που ανήκει στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της γνωστής αλυσίδας σουπερ μάρκετ « Market in». Το κρασί δοκίμασαν άτομα διαφόρων ηλικιών τα οποία καταναλώνουν κρασί και απάντησαν σε σχετικό ερωτηματολόγιο που αφορά το προϊόν. Ιδιαίτερη θέση στην έρευνα είχε η καλή αντίδραση των ατόμων που συμμετείχαν μετά τη γευστική δοκιμή. Άλλωστε όλοι μας πρέπει να προσπαθήσουμε ώστε το καταναλωτικό κοινό να στραφεί προς τα εμφιαλωμένα ελληνικά κρασιά είτε επώνυμα είτε ιδιωτικής ετικέτας.
Abstract
The target of this thesis is the simpler and affordable presentation of the trend which develops the channel audience versus private label wines. The private label wines are goods which they bring the brand name of the store or another brand name but it belongs to the business. For the elaboration of the research used white wine, daily wines, which belonging to private label products of the well-known supermarket chain “Market in”. They tried the wine people of different ages which they drink wine. Special place in this research has got the good reaction of the people who participate after the tasting. After all, we all need to try the consumer public to turn to bottled Greek wine branded or private label.