Εμφάνιση απλής εγγραφής

Customer experience management στο B2B περιβάλλον

dc.contributor.advisorGiovanis, Apostolos
dc.contributor.authorΣιδερή, Σοφία
dc.date.accessioned2022-03-16T11:28:59Z
dc.date.available2022-03-16T11:28:59Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1890
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1741
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠελατειακή εμπειρίαel
dc.subjectΣχεσιακό μάρκετινγκel
dc.subjectCustomer journeyel
dc.subjectCustomer experienceel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΠιστότηταel
dc.titleCustomer experience management στο B2B περιβάλλονel
dc.title.alternativeCustomer experience management in the B2B areael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές