Show simple item record

Customer experience management στο B2B περιβάλλον

dc.contributor.advisorGiovanis, Apostolos
dc.contributor.authorΣιδερή, Σοφία
dc.date.accessioned2022-03-16T11:28:59Z
dc.date.available2022-03-16T11:28:59Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1890
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1741
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠελατειακή εμπειρίαel
dc.subjectΣχεσιακό μάρκετινγκel
dc.subjectCustomer journeyel
dc.subjectCustomer experienceel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΠιστότηταel
dc.titleCustomer experience management στο B2B περιβάλλονel
dc.title.alternativeCustomer experience management in the B2B areael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές