Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ανά Μεταπτυχιακό "Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)"
Αποτελέσματα 164-181 από 181
-
Συνεργασία ευέλικτων ομάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-27)Η επανάσταση του επιχειρηματικού κόσμου, η οποία λαμβάνει χώρα στις μέρες μας, έχει επιτρέψει την ανάδυση μιας νέας επιστήμης, η οποία συσχετίζεται με τον τρόπο που διοικείται μια επιχείρηση, προκειμένου να κατορθώσει να ... -
Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού κώδικα για εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05)Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη των ιστοσελίδων των σχολείων και η δημιουργία μίας ιστοσελίδας σχολείου που υπάρχουν στο διαδίκτυο και η ανάπτυξη της ιστοσελίδας με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου ... -
Τα οικονομικά μέτρα στήριξης που έλαβε η Ελληνική Κυβέρνηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 και οι επιπτώσεις τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Ο Covid-19, επίσης γνωστός και ως κορονοϊός, είναι μία εξαιρετικά μεταδοτική ασθένεια που προκαλείται από τον ιό SARS-COV-2. Ξέσπασε για πρώτη φορά στην Κίνα και έκτοτε εξαπλώθηκε παγκοσμίως. Η πανδημία είχε σοβαρές συνέπειες ... -
Τακτικές προώθησης ειδών οικιακού εξοπλισμού σε ανδρικό κοινό μέσω διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Ταύτιση αξιών, καταναλωτή και brand, σε θέματα κοινωνικής ή περιβαλλοντικής βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-30)Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί αν το καταναλωτικό κοινό ταυτίζεται με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές αξίες που πρεσβεύουν οι εταιρείες που εφαρμόζουν το «βιώσιμο/ αειφόρο» πλάνο μάρκετινγκ, και αν αυτές οι δράσεις ... -
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ... -
Το ανθρώπινο δυναμικό στις τουριστικές επιχειρήσεις, διοίκηση και επίδραση της τεχνολογίας σε αυτό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-22)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελείται από πέντε βασικά κεφάλαια, τα οποία αναλύονται παρακάτω. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, αφορά το ανθρώπινο δυναμικό και την ιστορική εξέλιξη της διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων. ... -
Το καθεστώς της τηλεργασίας πριν και μετά την πανδημία Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-18)Οι συνθήκες και οι απαιτήσεις της σημερινής ζωής έχουν αλλάξει άρδην τον τρόπο της εργασίας, κυρίως όσον αφορά στην παροχή των υπηρεσιών. Η τηλεργασία προϋπήρχε της πανδημίας COVID-19, όμως μπήκε απότομα στη ζωή μας κατά ... -
Το προφίλ του σύγχρονου στελέχους στη διοίκηση και διαχείριση ανθρωπίνων πόρων, σε ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-18)Το θέμα μας σχετίζεται με την αναζήτηση των αρχών και ικανοτήτων των στελεχών επιχειρήσεων που ασκούν διοίκηση τη σύγχρονη εποχή και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις προκλήσεις που γεννά ο ψηφιακός μετασχηματισμός που ... -
Το φαινόμενο των ψηφιακών νομάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-30)Η παρούσα εργασία μελετά το φαινόμενο των Ψηφιακών Νομάδων, τόσο σε παγκόσμιο, όσο και τοπικό επίπεδο. Η πανδημία οδήγησε εκατομμύρια ανθρώπων σε απομακρυσμένη εργασία, κάτι που έγινε εφικτό με τα επιτεύγματα στην τεχνολογία, ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ... -
Τουριστικό ψηφιακό marketing σε καιρούς πανδημίας για τη νήσο Θάσο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12)Η εργασία αυτή είχε σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του ψηφιακού marketing των τουριστικών καταλυμάτων της νήσου Θάσου κατά τον καιρό της πανδημίας. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως: ... -
Φορολογική συνείδηση και συμμόρφωση των νέων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη φορολογική ηθική των νέων Ελλήνων σήμερα. Η φορολογική συνείδηση αφορά την αντίληψη των πολιτών για τη σημασία της φορολογίας. Όμως, η συνείδηση των νέων επηρεάζεται από πολλούς ... -
Φορολογικοί έλεγχοι των επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας των πληροφοριακών συστημάτων ελέγχων "Elenxis & Taxis"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-09)Ο έλεγχος μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της φορολογικής διοίκησης και της συνολικής συμμόρφωσης των φορολογουμένων, επηρεάζοντας τη συμπεριφορά των τελευταίων. Εκτός από την αύξηση των εσόδων, η ... -
Χρήση human resources analytics σε εταιρίες τεχνολογίας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-11)Τα HR Analytics είναι ένα πολλά υποσχόμενο πεδίο για τη Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των αποφάσεων ενσωματώνοντας στη λήψη τους τη χρήση δεδομένων και στατιστικών αναλύσεων. Η ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-04)Η παρούσα ερευνητική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση του ψηφιακού marketing σε βιομηχανικό περιβάλλον βασιζόμενη σε έρευνες που αποσκοπούν στην βαθύτερη επεξήγηση των ψηφιακών μέσων δικτύωση και καναλίων που ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός δημοσίου και ιδιωτικού τομέα της Ελλάδας και η επιρροή της πανδημίας Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-26)Αυτό το δοκίμιο διερευνά το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα της Ελλάδας, με ιδιαίτερη έμφαση στον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19. Η ψηφιακή επανάσταση έχει αναδιαμορφώσει γρήγορα διάφορες ...