Browsing ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ by Graduate study "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων"
Now showing items 51-70 of 102
-
Η συμβολή του σχολικού ψυχολόγου στην ανάπτυξη της ηγετικής προσωπικότητας του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Υπόβαθρο: Η χρήση ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες είναι πλέον επιβεβλημένη για την αντιμετώπιση μιας σειράς αναγκών αυτών, όπως για παράδειγμα ο σχολικός εκφοβισμός. Παράλληλα, στη σύγχρονη εκπαίδευση παρατηρείται η μεταβολή ... -
Η συμβολή των πληροφοριακών συστημάτων στην επικοινωνία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών σε πρωτοβάθμια εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα εργασία διερευνά το δυναμικό τοπίο της συνεργασίας γονέων-δασκάλων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, εστιάζοντας στον μετασχηματιστικό ρόλο των πληροφοριακών συστημάτων. Η επισκόπηση εμβαθύνει στην ιστορική εξέλιξη ... -
Η σχεδιαστική σκέψη στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας επικεντρώνεται στη διερεύνηση των χαρακτηριστικών της μεθοδολογίας της σχεδιαστικής σκέψης στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Το θεωρητικό πλαίσιο της ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης με χρήση του ChatGPT
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις αλλαγές και τις επιπτώσεις που θα επιφέρει στη ζωή των ανθρώπων η διαρκής εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης . Οι αλλαγές αυτές οι οποίες έχουν γίνει ήδη αισθητές σε όλους τους ... -
Η ψηφιακή επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πριν και μετά τον εγκλεισμό λόγω της πανδημίας του κορωνοΐου (Covid-19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε τα κράτη σε όλο τον κόσμο στη λήψη πολλών μέτρων ασφαλείας προκειμένου να προφυλαχθεί η υγεία του γενικού πληθυσμού. Ανάμεσα στα μέτρα αυτά ήταν και εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας ... -
Ηγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το στυλ ηγεσίας των σχολικών ηγετών. Αρχικά, στην εργασία, γίνεται αναφορά στην έννοια της σχολικής ηγεσίας και στην έννοια του αποτελεσματικού διευθυντή ως εκπαιδευτικό ηγέτη. Στη συνέχεια ... -
Ηθική ηγεσία - Αριστοτελική ηθική και διοίκηση - Τα χαρακτηριστικά του αριστοτελικού ηγέτη σε διευθυντές/ντριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)Η πολυπλοκότητα και πολυσυνθετικότητα των σύγχρονων κοινωνιών απαιτούν μεταξύ άλλων αποτελεσματικούς και ικανούς ηθικούς ηγέτες σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης καθώς καλούνται να αντιμετωπίσουν πολυδιάστατα προβλήματα και ... -
Ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από τη στήριξη της πολιτείας για τη στελέχωση, την υποδοχή και την ένταξή τους στις σχολικές μονάδες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Είναι ευρέως γνωστό πως η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα του διδακτικού έργου και κατά συνέπεια από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Παράλληλα, η αποτελεσματική διδασκαλία βρίσκεται ... -
Καλές πρακτικές στη διαχείριση κρίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-21)Στην παρούσα εργασία ερευνήθηκαν οι Καλές Πρακτικές που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με σκοπό την πρόληψη, τη διαχείριση και την ορθή αντιμετώπιση πιθανών κρίσεων στο σχολικό χώρο. Η ... -
ΚΕΔΑΣΥ: Διερεύνηση των αναγκών των διεπιστημονικών ομάδων Β' Βάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη των μαθητών ευθύνης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, (στο εξής ΚΕΔΑΣΥ), αποτελούν το θεσμοθετημένο φορέα του Υπουργείου Παιδείας για την Αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών ευθύνης ... -
Κίνητρα και εμπόδια για τη συμμετοχή των ενηλίκων σε προγράμματα δια βίου εκπαίδευσης, της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με σκοπό την διερεύνηση των παραγόντων που ασκούν επιρροή στην συμμετοχή του ενήλικου πληθυσμού σε εκπαιδευτικά προγράμματα της διά βίου εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται οι λόγοι ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Εφαρμογή στα νηπιαγωγεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι μέτρηση της ικανοποίηση των εκ-παιδευτικών κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρ-κεια της πανδημίας του Covid-19 και συγκεκριμένα των νηπιαγωγών. Η έρευνα της ... -
Μελέτη βαθμού ικανοποίησης από τα αποτελέσματα Συμπράξεων Δημοσίου με Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην ελληνική εκπαίδευση υπό το πρίσμα των διευθυντών των εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Αφορμή για το θέμα της διπλωματικής μου έδωσε το γεγονός ότι υπηρετώ σε σχολείο που κατασκευάστηκε με Σύμπραξη Δημοσίου με Ιδιωτικό Τομέα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέλος είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση ... -
Μετασχηματιστική ηγεσία στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της μετασχηματιστικής σχολικής ηγεσίας στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναλυτικότερα ... -
Ο εκπαιδευτικός ως ηγέτης στην τάξη. Αντιλήψεις καθηγητών και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Σε μια εποχή που η ηγεσία των εκπαιδευτικών θεωρείται ως κεντρικό συστατικό για την εκπαιδευτική αλλαγή και βελτίωση, η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το κατά πόσο είναι αποδεκτή η ταυτότητα του ... -
Ο ρόλος της διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η διαχείριση της ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) είναι μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές διαχείρισης που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της ποιότητας και της παραγωγικότητας σε οργανισμούς /ιδρύματα. Η έννοια της ΔΟΠ αυξάνεται ... -
Ο ρόλος της επιμόρφωσης του διευθυντή στη διαχείριση συγκρούσεων σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η σύγκρουση ως φαινόμενο αποτελεί ένα στοιχείο μιας οργανωμένης και εξελισσόμενης κοινωνίας, η οποία συμβαίνει φυσιολογικά μέσα στους οργανισμούς εφόσον είναι αποτέλεσμα της επικοινωνίας των ανθρώπων μεταξύ τους. Η σύγκρουση ... -
Ο ρόλος της προϊσταμένης του νηπιαγωγείου στην εισαγωγή και διαχείριση καινοτόμων δράσεων και αλλαγών στην εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-12)Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα απαιτούν ένα σχολείο ανοιχτό, ευέλικτο, συνεχώς εξελισσόμενο, καινοτόμο, το οποίο προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που ορίζει η ψηφιακή εποχή και ψηφιακή κοινωνία. Καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη ... -
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών στη διαχείριση των συγκρούσεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02)Οι συγκρούσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής καθημερινότητας, εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και άλλοτε έχουν θετική ή αρνητική επίδραση στη λειτουργία ενός σχολικού οργανισμού. Η συναισθηματική νοημοσύνη ... -
Ο ρόλος της τέχνης στην αντιμετώπιση στρεσογόνων καταστάσεων που βιώνουν παιδαγωγοί - εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η παρούσα έρευνα εμβαθύνει στη χρήση της τέχνης και των καλλιτεχνικών εκφραστικών μέσων ως στρατηγική αντιμετώπισης, πρόληψης των στρεσογόνων καταστάσεων και μείωσης του στρες και του άγχους που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί ...