Ενημέρωση και ενίσχυση των γονέων στις περιπτώσεις που παρατηρούνται δυσλειτουργίες στη πρώτη προσχολική ηλικία των παιδιών στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς
Informing and empowering parents in cases of malfunctions in early preschool children in Municipal kindergartens
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Αντωνίου, Άρτεμις
Ημερομηνία
2021-02-11Επιβλέπων
Panopoulos, VasileiosΛέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορικές διαταραχές ; Μαθησιακές δυσκολίες ; Συναισθηματικές διαταραχές ; Προσχολική ηλικία ; Συννοσηρότητα ; Διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) ; Γονεϊκή εμπλοκή ; Συμβουλευτική γονέων ; Συμβουλευτική εκπαιδευτικών ; Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών ; Παράλληλη στήριξη ; Εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ; Behavioral disorders ; Learning difficulties ; Emotional disorders ; Preschool age ; Comorbidity ; Autism spectrum disorder (ASD) ; Parental involvement ; Parental counseling ; Teacher counseling ; Teacher – Parent cooperation ; Parallel support (PS) ; Personalized learning programΠερίληψη
Η εν λόγω εργασία πραγματεύεται την ανάλυση εννοιών αναφορικά με τις συμπεριφορικές και
τις συναισθηματικές διαταραχές. Εξετάζει ζητήματα που αφορούν την ενημερότητα του
εκπαιδευτικού, την ενημέρωση και ενίσχυση των γονέων στις περιπτώσεις κατά τις οποίες
παρατηρούνται δυσλειτουργίες, μαθησιακές δυσκολίες, συμπεριφορικές και συναισθηματικές
διαταραχές, στο πλαίσιο της φοίτησης των νηπίων -ηλικίας 2,5 έως 4 ετών- στους Δημοτικούς
Παιδικούς Σταθμούς.
Επίσης, στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά στις μαθησιακές
δυσκολίες και τις διαταραχές συμπεριφοράς κατά την προσχολική (νηπιακή) ηλικία -με ιδιαίτερη
επισήμανση στην ανάγκη της συνεργασίας του εκπαιδευτικού με τη διεπιστημονική ομάδα, στο
σχολικό πλαίσιο των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών.
Περίληψη
This thesis deals with the analysis of concepts related to behavioral and emotional disorders. It
addresses issues that concern the awareness of the teacher, the informing and strengthening of
the parents in cases where malfunctions, learning difficulties, behavioral and emotional disorders
are observed, within the context of infants’ attendance aged 2.5 to 4 years in Μunicipal
kindergartens.
In this thesis, reference is also made to learning difficulties and behavioral disorders
during early childhood (preschool) age –with particular emphasis on the need for cooperation
between the teacher and the interdisciplinary team of specialists, within the school context of
Municipal kindergartens.