Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εσωτερική αξιολόγηση στις φροντιστηριακές μονάδες. Ο έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και η ικανοποίηση των μαθησιακών αναγκών των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚάρλε, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2022-07-27T11:12:15Z
dc.date.available2022-07-27T11:12:15Z
dc.date.issued2022-07-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2692
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2532
dc.description.abstractΤα φροντιστήρια δεν αποτελούν τυπική ή θεσμική μορφή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όμως έχουν καθιερωθεί στη συλλογική συνείδηση ως αναπόσπαστο μέρος του, γεγονός που αποδεικνύεται περίτρανα από τον αριθμό των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που φοιτούν σε αυτά. Επιπλέον, η εδραιωμένη θέση του φροντιστηρίου στην κοινωνία ενισχύεται από το γεγονός ότι δεν έχει επηρεαστεί από κριτική και επιχειρήματα περί δεοντολογίας. Εύλογο είναι το συμπέρασμα, συνεπώς, ότι ικανοποιεί μία αντικειμενικά υπαρκτή ανάγκη η οποία δεν καλύπτεται από τις υφιστάμενες και θεσμοθετημένες εκπαιδευτικές δομές. Η τάση απαξίωσης του σχολείου και αύξησης της σημασίας του φροντιστηρίου, ως θεσμού παροχής εκπαίδευσης και κυρίως, μέσου εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο, οδήγησαν στην παρούσα έρευνα, σκοπός της οποίας είναι να αναδείξει την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και την ικανοποίηση των μαθησιακών αναγκών μαθητών Φροντιστηρίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.el
dc.format.extent110el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦροντιστήριοel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΠοιότητα στην εκπαίδευσηel
dc.subjectServqualel
dc.subjectShadow educationel
dc.titleΕσωτερική αξιολόγηση στις φροντιστηριακές μονάδες. Ο έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και η ικανοποίηση των μαθησιακών αναγκών των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeInternal evaluation in the tuition units. The control of the quality of the provided educational services and the satisfaction of the learning needs of the students of the Secondary Educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedΤα φροντιστήρια δεν αποτελούν τυπική ή θεσμική μορφή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όμως έχουν καθιερωθεί στη συλλογική συνείδηση ως αναπόσπαστο μέρος του, γεγονός που αποδεικνύεται περίτρανα από τον αριθμό των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που φοιτούν σε αυτά. Επιπλέον, η εδραιωμένη θέση του φροντιστηρίου στην κοινωνία ενισχύεται από το γεγονός ότι δεν έχει επηρεαστεί από κριτική και επιχειρήματα περί δεοντολογίας. Εύλογο είναι το συμπέρασμα, συνεπώς, ότι ικανοποιεί μία αντικειμενικά υπαρκτή ανάγκη η οποία δεν καλύπτεται από τις υφιστάμενες και θεσμοθετημένες εκπαιδευτικές δομές. Η τάση απαξίωσης του σχολείου και αύξησης της σημασίας του φροντιστηρίου, ως θεσμού παροχής εκπαίδευσης και κυρίως, μέσου εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο, οδήγησαν στην παρούσα έρευνα, σκοπός της οποίας είναι να αναδείξει την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και την ικανοποίηση των μαθησιακών αναγκών μαθητών Φροντιστηρίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές