Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών: Recent submissions
Now showing items 281-300 of 510
-
Ηλεκτρονικές δημόσιες συμβάσεις: μοντελοποίηση διαδικασιών με τη χρήση BPMN και σχετικά ψηφιακά εργαλεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-21)Ένα από τα πρώτα βήματα στον αυτοματισμό μιας διαδικασίας είναι ο καθορισμός ενός μοντέλου επιχειρηματικής διαδικασίας με όλα τα στοιχεία του. Σε αυτή τη διπλωματική γίνεται μια μελέτη των εργαλείων μοντελοποίησης και ... -
Επιστρατεύοντας τη συνεργατική ψηφιακή αφήγηση για την προσέγγιση επιχειρηματικών εννοιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τη χρήση της συνεργατικής ψηφιακής αφήγησης στην προσέγγιση συγκεκριμένων επιχειρηματικών εννοιών. Ειδικότερα, στην έρευνα αυτή θα διερευνηθεί ... -
Υλοποίηση μεθόδων εξόρυξης δεδομένων με χρήση Tensorflow
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-18)Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι αρχικά η εξοικείωση με το Τensorflow, κάνοντας χρήση του βιβλίου «Machine Learning with TensorFlow» του Nishant Shukla και στην συνέχεια η υλοποίησή μεθόδων μηχανικής μάθησης στην ... -
Ενσωμάτωση κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων σε ψηφιακά παιχνίδια προσομοίωσης για το μάθημα της Τεχνολογίας στην Γ’ τάξη Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09-15)Η Τεχνολογία είναι από τη φύση της ένα διαθεματικό αντικείμενο με κοινωνικές προεκτάσεις. Το Α.Π.Σ περιορίζεται μέσω του βιβλίου, σε ένα αποστειρωμένο επιστημονικά περιβάλλον και δεν προβάλει τον κοινωνιολογικό χαρακτήρα ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση σοβαρού παιχνιδιού (serious game) με χρήση της πλατφόρμας ανάπτυξης παιχνιδιών Unity
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-13)Στην παρούσα εργασία θα περιγράψουμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα Unity για να δημιουργήσουμε ένα σοβαρό παιχνίδι. Η πλατφόρμα Unity είναι ένα αρκετά δυνατό λογισμικό που επιτρέπει σε καλλιτέχνες, ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού κυκλοφοριακής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-13)Με την πάροδο του χρόνου και με την ραγδαία αύξηση των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους, έχει παρατηρηθεί και μεγάλη αύξηση στα τροχαία ατυχήματα. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών προέρχονται απο την μη τήρηση των κανόνων ... -
Ψηφιακή αποθήκευση βίντεο και ασφαλής μετάδοση με χρήση ESP32
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-13)Στην συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται μια εφαρμογή για ESP32-CAM όπου η χρήση της αφορά μη επανδρωμένα αεροσκάφη αλλά και πληθώρα άλλων εφαρμογών που απαιτείται κάμερα (CCTV Camera). Σκοπός της εφαρμογής είναι η ασφαλής ... -
Βάσεις φόρτισης για μη επανδρωμένα οχήματα - αυτόματη προσέγγιση σε βάση φόρτισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10)Στις μέρες μας η χρήση των μη επανδρωμένων πτητικών μέσων (UAVs) ή αλλιώς Drones, έχει αυξηθεί εκθετικά σε πολλές κοινωνικές, επαγγελματικές ή ερευνητικές δραστηριότητες. Έτσι αποφασίστηκε η ενασχόληση με ένα βασικό πρόβλημα ... -
Ανάπτυξη UAV με χρήση Ardupilot
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-30)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός UAV με χρήση Ardupilot. Γίνεται μια θεωρητική αναφορά στην πλακέτα του Ardupilot, τα στοιχεία που συνθέτουν το UAV μας και την λειτουργία του Ardupilot. Στη συνέχεια ... -
Η εφαρμογή της εκπαιδευτικής ρομποτικής στη διδασκαλία του έντεχνου λόγου για την καλλιέργεια δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09)Η παρούσα ερευνητική απόπειρα διεξήχθη ως διπλωματική εργασία στο πλαίσιο του Διιδρυματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη» των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ... -
Μελέτη περίπτωσης: κατάκτηση λεξιλογίου στα Αγγλικά και προώθηση της υπολογιστικής σκέψης μέσω της εκπαιδευτικής ρομποτικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-09)Με αφόρμηση την πρόσφατη εφαρμογή του Προγράμματος Εισαγωγής της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ) με το οποίο επιδιώκεται η γνωριμία με την αγγλική ως ξένη γλώσσα (Γ2) μέσα από διαθεματικές δραστηριότητες, η παρούσα ... -
Μηχανισμοί ελέγχου πρόσβασης με χρήση συνθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Με την επέκταση της διαδικτυακής μετα-πραγματικότητας οι χρήστες είναι πλέον εξοικειωμένοι με την χρήση εφαρμογών και υπηρεσιών που παρέχονται μέσω του διαδικτύου. Η παρουσία των χρηστών εντός του διαδικτύου και η διατήρηση ... -
Διαχωρισμός πόρων στα κέντρα δεδομένων με τη χρήση οπτικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Τα τελευταία χρόνια, εφαρμογές με επίκεντρο τα δεδομένα, όπως ροές βίντεο υψηλής ευκρίνειας, η κοινωνική δικτύωση κλπ, σε συνδυασμό με τη μεγάλη διάδοση κινητών συσκευών όπως τα smartphones και τα tablet, έχουν συμβάλει ... -
Ευφυή εικονικά περιβάλλοντα στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τα Ευφυή Εικονικά Περιβάλλοντα στην Εκπαίδευση με αναφορά τόσο στην ηλεκτρονική μάθηση, όσο και στους εικονικούς κόσμους. Με γνώμονα αυτά, δημιουργήθηκε μία εφαρμογή με σκοπό την ... -
Αυτόματη ανίχνευση, ανάλυση και αναγνώριση συναισθημάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-11)Στην παρούσα διπλωματική ερευνήθηκαν οι τεχνικές μηχανικής και βαθιάς μάθησης για την αναγνώριση συναισθημάτων στη περιοχή του προσώπου μέσω νευρωνικών δικτύων. Ο σκοπός της εργασίας ήταν η αυτόματη ανίχνευση των επτά ... -
Σενάρια χρήσης μικρών κυψελών για την ανάπτυξη εφαρμογών του 5G
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-21)To 5G είναι η επόμενη γενιά κινητής ευρυζωνικότητας που θα αντικαταστήσει τις συνδέσεις 4G/LTE και η οποία θα παρέχει ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες στο Διαδίκτυο. Μεταξύ άλλων καινοτομιών, το 5G ελαχιστοποιεί την καθυστέρηση ... -
Η εφαρμογή της προσέγγισης STEAM σε ανοικτούς χώρους δημιουργίας – Μakerspaces, με σκοπό το μετασχηματισμό της Υπολογιστικής Σκέψης σε μαθητές προσχολικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022)Η παρούσα ερευνητική μελέτη αποτελεί μία συνεισφορά στη συζήτηση που θέτει την Υπολογιστική Σκέψη ως θεμελιώδη νοητική διεργασία επίλυσης προβλημάτων. Ο σκοπός ήταν να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο μετασχηματίζεται η ... -
Ανάπτυξη πλατφόρμας FaaS (Function as a Service) σε περιβάλλον εικονικοποίησης βασισμένης σε περιέκτες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10)Σε αυτή την διπλωματική εργασία, πραγματοποιήθηκε έρευνα πάνω στην υπολογιστική νέφους και σχεδιάστηκε μία πλατφόρμα «Συνάρτηση ως Υπηρεσία». Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με διάφορες μεθοδολογίες δίνοντας έμφαση ... -
Ανάπτυξη συστήματος προτάσεων ταινιών και εύχρηστου γραφικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-10)Η έλευση του διαδικτύου έφερε μαζί της μία τεράστια αύξηση στον όγκο της πληροφορίας που καταναλώνεται καθημερινά από τον καθένα. Στην σημερινή, πολυάσχολη και με ταχείς ρυθμούς κοινωνία είναι επιτακτική ανάγκη το φιλτράρισμα ... -
Σύστημα προσωποποιημένων προτάσεων για ταινίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-10)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετήθηκαν τα στάδια, και οι δύο βασικές τεχνικές-κατηγορίες (content-based, collaborative filtering) των συστημάτων προτάσεων, καθώς και το πώς οι ατομικές, προσωποποιημένες, προτάσεις των ...