Η χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης ως εργαλείο μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
The use of Digital Storytelling as a learning tool for preschool children.
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Ηλιάδη, Στυλιανή
Ημερομηνία
2023-02-17Επιβλέπων
Φώτη, ΠαρασκευήΛέξεις-κλειδιά
Γλωσσική καλλιέργεια ; ΤΠΕ ; Προσχολική ηλικία ; Αφήγηση ; Ψηφιακή αφήγησηΠερίληψη
Σε μία εποχή, όπου όλες οι πτυχές της ζωής σχετίζονται με τον ψηφιακό κόσμο, η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη. Ένα εργαλείο, που χρησιμοποιείται αναφορικά με την μετάβαση της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή, είναι η ψηφιακή αφήγηση, η οποία βοηθά στη δημιουργία ενός πολυτροπικού περιβάλλοντος που συντελεί στην ορθή ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη διδακτική διαδικασία. Αντίστοιχα, η χρήση αυτών των μέσων δημιουργεί ένα κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον, εντός του οποίου μπορεί να μεγιστοποιηθεί κυρίως η γλωσσική καλλιέργεια των παιδιών.
Περίληψη
In an age where all aspects of life are related to the digital world, e-learning could not re-main unaffected. A tool used in conjunction with the transition of education to the digital age is digital storytelling, which helps create a multimodal environment that contributes to the proper integration of technology into the teaching process. Accordingly, the use of these means creates an appropriate educational environment, within which the linguistic cultivation of children can be maximized.