Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Μεταπτυχιακό "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Αποτελέσματα 217-236 από 331
-
Ο ρόλος του παιχνιδιού ως παιδαγωγικό και θεραπευτικό μέσο στη συμπεριληπτική εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη προσχολική εκπαίδευση. Διερεύνηση αντιλήψεων νηπιαγωγών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Εισαγωγή: Η εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς απαιτεί τη χρήση ποικίλων στρατηγικών και τεχνικών για τη διασφάλιση της ίσης συμμετοχής όλων των μαθητών στη σχολική κοινωνία και για την προώθηση της ανάπτυξής τους. Λόγω της ... -
Ο ρόλος του σχολικού νοσηλευτή στη διαχείριση παιδιού με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Ο διαβήτης είναι ένα σοβαρό ζήτημα υγείας που απασχολεί τις κοινωνίες παγκοσμίως. Ειδικότερα, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλη αύξηση στην συχνότητα εμφάνισης του Σακχαρώδους Διαβήτη τύπου 1, που εμφανίζεται κυρίως ... -
Ο ρόλος του σχολικού νοσηλευτή στις εκπαιδευτικές μονάδες της ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Η Ειδική Αγωγή αποτελεί την επιστήμη εκείνη που έχει σκοπό την ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο πλαίσιο που ζουν. Το σχολικό σύστημα έχει ως ευθύνη να αναπτύξει και να διατηρήσει ένα χώρο μάθησης, που θα επιτρέπει ... -
Ο ρόλος του φόβου στην συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών από την γέννηση έως 6 ετών. Απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Στις μέρες μας, οι Παιδαγωγοί Προσχολικής Ηλικίας στους Παιδικούς Σταθμούς που εργάζονται, καλούνται να αντιμετωπίσουν πλήθος παιδικών συμπεριφορών. Οι συμπεριφορές αυτές των παιδιών, πάντα κρύβουν μια δικαιολογημένη ... -
Ο ρόλος των ΤΠΕ ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην Ειδική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο ως εκπαιδευτικό εργαλείο και κατ’αυτόν τον τρόπο να υποστηρίξουν και να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην Ειδική ... -
Ο σχολικός εκφοβισμός σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εθνοπολιτισμική ετερότητα. Τρόποι διαχείρισης από τον εκπαιδευτικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Ο σχολικός εκφοβισμός συνιστά ένα πολυδιάστατο φαινόμενο κοινωνικής παθογένειας με ανησυχητικές διαστάσεις τόσο στην Ελλάδα (Olweus 1993) όσο και στο εξωτερικό, με πολύ δυσμενείς επιπτώσεις στην ψυχοσύνθεση του παιδιού ... -
Ο Υποστηρικτικός ρόλος του παιχνιδιού σε περίοδο κρίσης-πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Η καθημερινότητα όλων των ανθρώπων έχει επανατοποθετηθεί σε νέες συνιστάμενες. Ιδιαίτερες δυσκολίες αντιμετώπισαν τα παιδιά, στον τομέα της ... -
Όταν το διάβασμα γίνεται… παιχνίδι! Οι επιδράσεις των βιβλίων επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα δεν άφησε ανεπηρέαστη την Εκπαίδευση, η οποία αναγνώρισε πως η τεχνολογική αυτή καινοτομία, υπόσχεται εναλλακτικούς δρόμους για την κατάκτηση της γνώσης, μετατρέποντας τη μάθηση σε ... -
Οδηγός προς τους γονείς παιδιών με ΔΑΦ σχετικά με την προετοιμασία για τη μετάβαση από το σπίτι στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ή ΔΑΦ είναι μια δια βίου νευροαναπτυξιακή διαταραχή που αφορά το 16% του παγκόσμιου παιδικού πληθυσμού. Τα παιδιά με ΔΑΦ αντιμετωπίζουν εξ ορισμού πολλές δυσκολίες στη ζωή τους, όπως γλωσσικές ... -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τον τραυλισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-11)Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει ποιες είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της προσχολικής ηλικίας για το τραυλισμό. Συγκεκριμένα, η εργασία βασίζεται στην επιστημονική μελέτη των Crowe και Walton (1981) ... -
Οι αντιλήψεις των εργαζομένων γενικής και ειδικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας Δημοτικής Εκπαίδευσης σε σχέση με την συμπερίληψη και τις συμπεριληπτικές πρακτικές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Ανέκαθεν, το θέμα της εκπαίδευσης απασχολούσε την επιστημονική κοινότητα και πολλές έρευνες έχουν ως αντικείμενο τους ποικίλες διαστάσεις της εκπαίδευσης. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι όλη αυτή η πορεία της ... -
Οι αντιλήψεις των παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας ως προς την αξιοποίηση των μουσείων με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η περίπτωση του Δήμου Δέλτα Θεσσαλονίκης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Το μουσείο αποτελεί έναν χώρο άτυπης μάθησης μέσα στον οποίο το παιδί αποκτά πολλές εμπειρίες. Η μουσειακή αγωγή μπορεί να αποτελέσει ένα «γερό χαρτί» στα χέρια των παιδαγωγών, αφού η αξιοποίησή της είναι μια ... -
Οι αντιλήψεις των παιδιών για το φως και το χρώμα ως φυσικά φαινόμενα. Μια πρόταση αξιοποίησης του εικαστικού μαθήματος στο Δημοτικό Σχολείο ως διεπιστημονική σύνδεση της Τέχνης και των Φυσικών Eπιστημών στη διδακτική πράξη.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι αφενός η ερευνητική καταγραφή των αντιλήψεων των παιδιών, ηλικίας 9-12 ετών για το φυσικό φαινόμενο του φωτός και τις υπόλοιπες παραμέτρους του όπως η σκιά, η διάθλαση, η ανάκλαση ... -
Οι απόψεις και γνώσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής των ΣΜΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διατροφή των μαθητών τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Η παιδική ηλικία είναι μια κρίσιμη περίοδος για την ανάπτυξη και την εδραίωση των σωματικών και πνευματικών ικανοτήτων του ατόμου. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για ποικίλα διατροφικά ... -
Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών και των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-22)Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί πως η ένταξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ή αλλιώς (ΤΠΕ) έχει ενσωματωθεί στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στην ειδική αγωγή και φαίνεται πλέον να αποτελεί ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την ευαισθητοποίηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξερευνά τις απόψεις και τις πρακτικές των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σχετικά με την ευαισθητοποίηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσω της συλλογής και ανάλυσης δεδομένων ... -
Οι απόψεις των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), τις τελευταίες 10ετίες έχουν εισαχθεί δυναμικά στην εκπαίδευση, τόσο των παιδιών τυπικής ανάπτυξης, όσο των παιδιών, με μαθησιακές δυσκολίες, όπως η Διαταραχή Αυτιστικού ... -
Οι διδακτικές πρακτικές του μαθήματος ων αρχαίων ελληνικών στο σύγχρονο σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Περίληψη Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει τις διδακτικές πρακτικές που υιοθετούνται από τους εκπαιδευτικούς στην διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο σύγχρονο σχολείο και μέσα από αυτό το πρίσμα να ... -
Οι δυνατότητες ένταξης του πολιτιστικού περιπάτου στην καθημερινή ζωή του παιδικού σταθμού, ως μελέτη περίπτωσης. Απόψεις εκπαιδευτικών της πρώιμης παιδικής ηλικίας, σε παιδικούς σταθμούς εντός του αστικού ιστού της πόλης της Άρτας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-06)Εισαγωγή: Η επαφή και η αλληλεπίδραση των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τα ανοιχτά μνημεία και τους χώρους πολιτισμού και ιστορίας σε τοπικό επίπεδο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τη δημιουργία, μελλοντικά μιας βαθύτερης ... -
Οι επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών, τεχνικών και επαγγελματικών ειδικοτήτων, στα εργαστηριακά κέντρα στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Η περίπτωση του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Πειραιά.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-17)Εισαγωγή: Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών αποτελεί βασικό στόχο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας για τη διασφάλιση της ποιότητας του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου και επιτυγχάνεται μέσω της συμμετοχής ...