Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Μεταπτυχιακό "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Αποτελέσματα 188-207 από 317
-
Μαθησιακές δυσκολίες και κοινωνική συμπεριφορά κατά την εφηβική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αρκετά δεδομένα, τα οποία υποδεικνύουν πως οι μαθησιακές δυσκολίες των εφήβων μαθητών επηρεάζουν και τις κοινωνικές τους σχέσεις. Τα δεδομένα αυτά σε μελέτες οι οποίες εστίασαν την προσοχή τους ... -
Μαθησιακές Δυσκολίες και Παραβατική Συμπεριφορά Ανηλίκων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας είναι η σύνδεση των μαθησιακών δυσκολιών με την εκδήλωση παραβατικών ή επιθετικών μορφών συμπεριφοράς. Αναλύονται αρχικά οι τύποι, οι αιτιολογικοί παράγοντες των μαθησιακών ... -
Μαθησιακές δυσκολίες και συναισθηματική ανάπτυξη του εφήβου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση των μαθησιακών δυσκολιών σε συνδυασμό με την συναισθηματική ανάπτυξη του εφήβου. -
Μαθησιακές δυσκολίες με έμφαση στην δυσαριθμησία, οι τρόποι αντιμετώπισής τους και η συμβολή των Τ.Π.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-24)Όσο περνάνε τα χρόνια, το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών και ερευνητών προς τις μαθησιακές δυσκολίες είναι συνεχώς αυξανόμενο. Στην διπλωματική εργασία αυτή θα δοθεί η έννοια και οι ορισμοί των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και ... -
Μαθησιακές δυσκολίες οφειλόμενες σε γενετικά σύνδρομα αποκλειστικά αρρένων και προγράμματα παρέμβασης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι διαταραχές οι οποίες επηρεάζουν διάφορες γνωστικές ικανότητες. Αρκετές φορές οι δυσκολίες αυτές οφείλονται σε γενετικά σύνδρομα, όπως το Σύνδρομο Tourette, Klinefelter και Jacobs. Πρόκειται ... -
Μαθησιακές παρεμβάσεις σε μαθητές με αυτισμό στα μαθήματα των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Τις τελευταίες δεκαετίες, όλο και περισσότερα παιδιά με ΔΑΦ συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία είτε στα πλαίσια του γενικού σχολείου είτε φοιτούν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Μελέτες και έρευνες που έχουν ... -
Μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών. Ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου σχεδιασμού, βασισμένου στη Θεωρία της Βιωματικής Μάθησης και σε θεωρίες απόκτησης κινήτρων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Η αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στη μάθηση και τη διδασκαλία, αποτελεί τις τελευταίες δεκαετίες ένα πεδίο με έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον. Η μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, ψηφιακών παιχνιδιών ... -
Μετάβαση και Συνέχεια Παιδιών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η διαδικασία της μετάβασης και συγκεκριμένα η μετάβαση από την προσχολική αγωγή στην πρωτοσχολική εκπαίδευση είναι μία από τις πιο κρίσιμες περιόδους της παιδικής ηλικίας και συνιστά ένα ιδιαίτερο βίωμα για τα παιδιά ... -
Μοντέλο Εκπαίδευσης στη θεματική ενότητα της Μυοτονικής Δυστροφίας για την Επανεκπαίδευση της Ισορροπίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει μοντέλα εκπαίδευσης που χρησιμοποιού-νται σε ασθενείς με μυοπάθεια και ειδικότερα σε μαθητές που πάσχουν από μυοτονική δυστρο-φία και ακολουθούν παράλληλα το εκπαιδευτικό ... -
Νέες τεχνολογίες και εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση. Η συμβολή τους στον τομέα Αισθητικής και Κοσμητολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και η πανδημία Covid-19, επέδειξε την αναγκαιότητα της ενσωμάτωσης των τεχνολογιών της ... -
Νέες τεχνολογίες σε παιδιά με Ειδικές Ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Η εργασία αυτή διερευνά το πλαίσιο σύνδεσης της Ειδικής Αγωγής και των ΤΠΕ. Η Ειδική Αγωγή είναι πολύπλευρη και πολυσήμαντη. Βασικός της στόχος είναι να εκπαιδευτούν τα παιδιά με ειδικές και ξεχωριστές δυσκολίες, με ... -
Νέες τεχνολογίες ως εργαλείο στην αντιμετώπιση της άνοιας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Βασικό θέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη του τρόπου με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες δύνανται να λειτουργήσουν ως εργαλείο για την αντιμετώπιση της άνοιας. Σε πρώτη φάση, θα μελετηθεί η έννοια της τρίτης ... -
Νευροβιολογική βάση της Σχιζοφρένειας : Ο ρόλος των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και οι θεραπείες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η σχιζοφρένεια χαρακτηρίζεται ως ένα από τα σοβαρότερα ψυχικά νοσήματα, εμφανίζεται στο 1% του γενικού πληθυσμού και επηρεάζει το άτομο στη σκέψη, την αντίληψη, τη συμπεριφορά και το συναίσθημα. Η έναρξη της διαταραχής ... -
Ο εκσυγχρονισμός της Φρεμπελιανής προσέγγισης στις προκλήσεις του σήμερα. Μελέτη περίπτωσης- εμπειρική έρευνα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Σκοπός Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις πρωτοπόρες για την εποχή παιδαγωγικές αρχές και τεχνικές του Γερμανού παιδαγωγού Friedrich Froebel αρχές του 18ου αιώνα μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα. Αυτές ... -
Ο Εννοιολογικός Χάρτης ως Διδακτικό Εργαλείο στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου: Προτάσεις για την αξιοποίηση του στο μάθημα της Γλωσσικής Διδασκαλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Σκοπός της παρούσης Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι, πέρα από την όποια θεωρητική αναφορά στον Εννοιολογικό Χάρτη, στον ορισμό, στη δομή και στα είδη του, στην ιστορική του αναδρομή, στο επιστημονικό του υπόβαθρο, ... -
Ο θεατρική Αγωγή ως παράγοντας για τη δημοκρατική προσωπικότητα του παιδιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-03)Εισαγωγή: Η σημασία της θεατρικής αγωγής στην ανάπτυξη και τη μάθηση θεωρείται πολύ σημαντική, και ιδιαίτερα σημαντική είναι η συμβολή της στην ανάπτυξη της δημοκρατικής προσωπικότητας και συμπεριφοράς των μαθητών. Σκοπός: ... -
Ο ορθός τρόπος χρήσης και τα κριτήρια αξιολόγησης των διαδικτυακών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής ηλικίας (0-6 ετών)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκε ο ορθός τρόπος χρήσης και τα κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης των διαδικτυακών εφαρμογών (ΔΕΦ) για παιδιά προσχολικής ηλικίας (0 έως 6 ετών). Σκοπός ήταν η εμβάθυνση των γνώσεων ... -
Ο ρόλος της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των εικαστικών στην εξέλιξη του βαθμού συγκέντρωσης μαθητών με ΔΕΠΥ προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία συντάχθηκε με αφόρμηση προβληματισμούς και σκέψεις που υπάρχουν πάντα στο μυαλό μου τόσο από τη συνδιαλλαγή μου με τους μαθητές μου όσο και από ζητήματα που προκύπτουν στην κοινωνία μας ... -
Ο ρόλος της συνεργασίας σχολείου - οικογένειας: Η επίδραση των κέντρων εργοθεραπείας και λογοθεραπείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες χρήζουν εκπαίδευσης που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους αλλά και στήριξης από άλλες ειδικότητες (λοοθεραπευτές/ εργοθεραπευτές) ώστε να υπάρξει ολοκληρωμένη προσπάθεια. Για να επέλθουν ... -
Ο ρόλος της τέχνης ως παράγοντας κατάρριψης κοινωνικών στερεοτύπων (φύλου, φυλής) στην πρώιμη παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Η τέχνη ως οντότητα κοινωνική και εκπαιδευτική, αποτελεί μια διαδικασία γνώσεων, έκφρασης ιδεών, ανατροπών και δημιουργίας καινούργιων δεδομένων. Αναγνωρίζεται ως η υπαρχή της διαφοροποίησης του ανθρώπου από το ...